Chiudi annunziu

spotify-logo-primary-vertical-light-background-rgbCi hè parechji servizii di musica in u mondu per mezu di quale pudete sente qualsiasi musica senza cumprà. Tuttavia, hè chjaru chì Spotify hè u più grande è più populari di elli. Unu di i mutivi era chì Spotify era una di e prime cumpagnie à offre un serviziu di streaming in quale l'utilizatore avia accessu illimitatu à tutta a musica è senza chì l'utilizatori anu da pagà per questu. Spotify hà annunziatu durante u weekend chì hà passatu duie tappe impressiunanti.

Spotify hà righjuntu 10 milioni d'utilizatori paganti è 40 milioni d'utilizatori attivi. È chì in 56 paesi diffirenti in u mondu. Paghenu 6 € per mese è postu chì ci sò 10 milioni, u serviziu guadagna 60 milioni d'euros per mese, chì hè 720 milioni d'euros annu è avete da ammette chì questu hè veramente assai soldi.

In l'annunziu, ringrazianu ancu l'utilizatori per a so fiducia; sò grati à i millaie di musicisti è milioni di utilizatori chì anu aiutatu à ghjunghje à questu puntu. Per festighjà è ancu per ringrazià, ci anu priparatu stu bellu ritrattu chì riassume tuttu. Se ùn avete micca pruvatu ancu Spotify, vi cunsigliu di sicuru di verificà stu grande serviziu.

spotify 40 milioni

U più lettu d'oghje

.