Chiudi annunziu

Praga, u 2 di ghjugnu di u 2014 - Samsung Electronics Co., Ltd. hà pensatu à lancià u primu Kit di Sviluppu di Software (SDK) per sviluppà applicazioni per i TV cù u sistema operatore Tizen. U novu pacchettu di sviluppatore sustene u standard HTML5 attraversu un framework chjamatu Caph. U Samsung TV SDK Beta basatu in Tizen serà dispunibule à principiu di lugliu dopu a Conferenza di sviluppatori Tizen in San Francisco u 2-4 di ghjugnu 2014.

"Semu entusiasti di offre à i sviluppatori di app l'uppurtunità di pruvà sta nova piattaforma in anticipu quandu u SDK Beta hè liberatu. In linea cù l'obiettivu di espansione l'ecosistema di l'app TV, continueremu i nostri sforzi per furnisce funzioni innovatori è migliurà l'ambiente di sviluppatore ". hà dettu YoungKi Byun, Vice President di Visual Display Business S/W R&D Team, Samsung Electronics.

U novu SDK di Samsung marca u primu tentativu di l'industria di migliurà significativamente l'ecosistema di sviluppatori offrendu tecnulugia novi cum'è una interfaccia per u sviluppu di applicazioni di TV virtuale. I sviluppatori ponu avà virtualmente vede tutte e funzioni necessarie di a TV senza a so presenza fisica. Inoltre, cù a nova funzione di debugging, anu a capacità di cambià u codice in i so computer, mentre chì in u passatu avianu da cunnette direttamente à a TV per riparà l'errore di l'app.

Cù effetti d'animazione è di cuncepimentu sempre più perfetti, u Samsung TV SDK Beta basatu in Tizen introduce ancu diversi scenarii, cumprese Smart Interaction, chì permette di cuntrullà a TV cù gesti simplici è cumandamenti di voce, è multi-schermu, chì pò esse usatu per cunnette. a TV cù parechji dispositi, cumpresi mobile è wearable.

U lanciu di u Samsung TV SDK basatu in Tizen hè u prossimu passu in i sforzi di Samsung per incuragisce l'innuvazione in a cumunità di sviluppatori è permette una flessibilità piena in a creazione di l'esperienza d'utilizatore. Samsung hà da cuntinuà à travaglià attivamente cù Tizen per permette à i sviluppatori è l'operatori di allargà a so portata à i dispositi più cunnessi.

U Samsung TV SDK basatu in Tizen serà dispunibule per scaricà da lugliu 2014 nantu à u situ web di Samsung Developers Forum: www.samsungdforum.com.

U più lettu d'oghje

.