Chiudi annunziu

Samsung Z (SM-Z910F) iconaOghje, Samsung hà finalmente presentatu u so primu smartphone cù u sistema operatore Tizen OS. U novu telefunu Samsung Z hè previstu di vende in Russia in u 3u trimestre di u 2014, mentre chì Samsung ùn hà ancu annunziatu u prezzu di u telefunu. Ma chì offre veramente stu telefunu? Soprattuttu, un disignu cumplettamente sfarente di ciò chì pudemu vede cù u telefunu ZEQ 9000, chì duverebbe esse u primu smartphone Tizen.

Da u puntu di vista di u disignu, u telefunu pò ricurdà à e persone di una versione mudificata di u Nokia Lumia 520 cù una copertina chì imita leatherette. Allora u telefuninu hà anguli angulari è una copertina posteriore arrotondata, cum'è pudete vede in i ritratti sottu. Sicondu Samsung, u Samsung Z hè un telefunu chì vi sorprenderà di sicuru quandu si tratta di prestazione. Dichjara chì Tizen hè statu cuncepitu per offre una fluidità alta è una gestione di memoria mejorata. Offre ancu una sperienza d'utilizatore d'alta qualità quandu si naviga in Internet è un ambiente relativamente familiarizatu cù a pussibilità di più mudificazione cù temi integrati. Chì ghjè a diffarenza di fluidità trà Tizen è a distro Android + TouchWiz, ùn sapemu micca ancu.

U Samsung Z hà ancu un display Super AMOLED di 4.8 inch cù una risoluzione di 1280 × 720 pixel. Dentru hè ancu oculatu un processore quad-core cù una frequenza di 2,3 GHz è 2 GB di RAM. In più, dentru truvemu 16 GB di almacenamiento è una bateria 2 mAh. In fine, e so specificazioni s'assumiglia à una spezia di mischju trà Samsung Galaxy Cù III, Galaxy S4 à Galaxy S5. In u spinu, truvemu una camera di 8 megapixel, sottu à quale ci hè un sensor di pressione di sangue. À fiancu à questu, Samsung sustene ancu chì u Samsung Z hà un sensoru di impronte digitali, cum'è pudemu digià vede in u Galaxy S5. U telefunu esegue u sistema operatore Tizen 2.2.1 cù S Health, Ultra Power Saving Mode è funzioni di u software Download Booster.

Samsung Z (SM-Z910F)

Samsung Z (SM-Z910F)

U più lettu d'oghje

.