Chiudi annunziu

Samsung Galaxy A Tab S, forse a tableta più parlata in l'ultimi ghjorni, hè stata ufficialmente presentata sta mane. Samsung hà evidenziatu è ancu mette in risaltu dui aspetti di stu dispositivu innovativu, tutti dui ponu rivendicà u titulu di "seconda in u mondu". U primu aspettu hè assai cunnisciutu è, sicuru, si riferisce à l'usu di una visualizazione AMOLED nantu à una tableta, chì finu à l'una di sta mane hè accadutu solu una volta in a storia di l'umanità. In u 2011, u fabricatore sudcoreanu hà sperimentatu è "liberatu" una tableta Samsung cù un display AMOLED, ma ùn era micca produttu in massa, è a tableta stessu ùn hà micca fattu una impressione significativa in i ricordi di a maiò parte di a ghjente.

Ma ci cuncintraremu nantu à u sicondu aspettu, à dì e dimensioni di a tableta stessu. Samsung Galaxy A Tab S hè esattamente 6.6 mm sottile in e duie varianti, è hè precisamente per quessa hè un a seconda tableta più fina di u mondu, Ma u primu postu hè sempre occupatu da u Sony Xperia Tablet Z2 cù solu 6.4 millimetri. In l'ultimi dui anni, però, i pasticchi anorexici anu literalmente esplusioni, cusì avemu da piglià un ochju à i 10 più sottili.

10) Apple iPad Air
L'iPad Air di l'annu passatu da a cumpagnia chjude i primi deci tablette più sottili Apple. Si pò vantà un grossu di 7.5 mm.

9) Apple iPad mini 2 cù display Retina
U dispusitivu di l'Apple americanu hè torna à u nuvimu postu, sta volta hè un iPad mini 2 di ottu pulgari cù a visualizazione di Retina cù u listessu spessore di 7.5 mm, ma perchè hè più chjucu, hè situatu in un locu megliu cà l'. iPad Air.

8) Samsung Galaxy Tab 3 8″
Coincidentamente, a versione di ottu inch di a tableta Samsung hè in ottanu postu Galaxy Tab 3, chì hà superatu i so dui cuncurrenti precedenti da Apple da un decimu sanu di millimetru, cusì hè esattamente 7.4 mm sottile.

7) Samsung Galaxy TabPRO 10.1
A novità di questu annu / ghjennaghju hà pigliatu u settimu postu in u ranking, grazia à u so grossu di 7.3 mm.

6) Samsung Galaxy TabPRO 8.4
U fratellu pocu più chjucu di i deci inch Galaxy Cù un grossu di 7.2 mm, TabPRO hè a sesta tableta più fina in u mondu.

5) Apple Logo iPad
Tablet 7.9″ da a cumpagnia Apple hè nantu à u cunfini di i più sottili cinque pasticchi, hè esattamente 7.2 mm sottili.

4) Sony Xperia Tablet Z
U Sony Xperia Tablet Z hè menu di sette millimetri sottili, postu chì hè 6.9 mm di grossu.

3) Samsung Galaxy TabS 10.5
A medaglia di bronzu cù un grossu di 6.6 mm hè presa da a variante 10.5 "intrudutta solu oghje. Galaxy Tabulazione S

2) Samsung Galaxy TabS 8.4
U sicondu postu hè occupatu da u Samsung 8.4″ Galaxy Tab S, vale à dì una versione più chjuca di u medalist di bronzu è pò ancu vantarà un grossu di 6.6 mm.

1) Sony Xperia Tablet Z2
È tutta a classificazione hè sbuchjata in a sacchetta di a Sony Xperia Tablet Z2 cun un grossu record di 6.4 mm!


* Fonte: Phonearena

U più lettu d'oghje

.