Chiudi annunziu

Samsung Galaxy S5 ReviewI mesi d'estate sò quì è cun elli vene a nostra propria recensione di u telefuninu Samsung Galaxy S5. Pocu dopu a liberazione di u telefunu, pudete leghje e nostre prime impressioni di usu, ma ùn anu micca rispostu à tutte e vostre dumande. È avà hè u mumentu propiu per pruvà à risponde à quante dumande pussibule. A nostra propria rivista cumpleta vene in mente, chì entra in dettagliu è offre una bona visione generale di ciò chì aspetta da u novu telefunu; ciò chì ti piacerà è viceversa, ciò chì ti piacerà.

Cuncepimentu

Samsung digià prima di a presentazione Galaxy U S5 hà insinuatu chì u pruduttu rapprisenta qualcosa di un ritornu à i principii. Questu hè diventatu abbastanza veru da l'esternu, postu chì u telefunu ùn hè più tondu cum'è i so predecessori, ma hè torna un rettangulu cù anguli arrotondati, cum'è pudemu vede in u tempu di Samsung. Galaxy S. À u listessu tempu, i diseggiani anu dettu in entrevista chì vulianu fà un telefunu chì si senti bè in manu. È chì, almenu in u mo parè, anu riesciutu, s'ellu ùn avemu micca cunsideratu a so dimensione. Samsung hà decisu chì u telefuninu ùn serà micca cusì ghjustu è nantu à u so spinu truvemu una copertina perforata, nantu à a superficia di quale pudemu vede una pelle. Dierkovanie hè rispunsevuli di u fattu chì avete un sentimentu sfarente quandu tene stu telefunu cà quandu tene. Galaxy Nota 3, chì hà ancu un coghju nantu à a tappa posteriore. Sta volta, u materiale hè un pocu più "gomma" è cusì in fine ùn scorri micca cum'è Samsung hà fattu in e mo mani. Galaxy Tab 3 Lite o a Nota sopra citata.

Samsung Galaxy S5

À l'internu di a copertina truverete una cinta sigillante, chì hè destinata à prutege a bateria è a carta SIM da l'acqua. U telefunu hè veramente resistente à l'acqua, chì hè gratificante in i mesi di l'estiu. Samsung Galaxy U S5 pò "mentire" in l'acqua per un certu periodu di tempu, è pudete aduprà l'impermeabilizazione ancu s'è vo avete accidentalmente u telefonu bruttu è avete bisognu di caccià a terra in modu efficace. In ogni casu, hè sempre qualcosa chì sarete cuntentu s'ellu lasciate u vostru telefunu in l'acqua, ma ùn hè micca qualcosa chì avete aduprà apposta ogni ghjornu. Ci sò altri dispositi per questu è, sicuru, accessori supplementari. Inoltre, u paradossu hè chì truverete un sticker sottu à a bateria chì indica chì u telefunu chì tenete in e vostre mani ùn hè micca pruvatu per a certificazione IP67. A tappa di u telefuninu hè plastica è possu dì da a sperienza persunale chì hè una bona idea di cunsiderà u culore di u telefunu prima di cumprà. U neru attrae u calore è, per quessa, un telèfonu neru pò esse caldu da u tempu à u tempu, soprattuttu cù e temperature chì avemu avutu in l'ultimi ghjorni. Forse quì hè quì l'uppurtunità di "rinfriscà" un telefuninu caldu cù acqua fridda.

Samsung Galaxy S5

Quandu guardate u telefuninu è u tene in manu, vi vede un altru dettu. I lati di u telefuninu ùn sò micca dritti, ma sò divisi in trè parti, chì li face un pocu humpbacked. Questu pò disturbà i seguitori di u disignu simplice, ma hè suppostu chì hè un accessori esteticu per una tenuta megliu è più piacevule di u telefunu. Tuttavia, ùn possu micca dì per voi s'ellu hè veru, perchè cumu dicenu - 100 persone, 100 gustu. In modu persunale, aghju per esempiu differenze più grande in a tenuta vs Galaxy U S4 ùn hà micca sentitu assai, ancu s'ellu era cuscente di i bumps. Nant'à i lati di u telefunu truvamu i buttoni chì sò in una pusizioni chì hè cunfortu per u funziunamentu di una sola manu. À u fondu di u telefuninu, per un cambiamentu, truvamu una tappa sottu à quale u portu USB per a carica è u trasferimentu di dati hè oculatu. Ùn truvamu micca u portu micro-USB tradiziunale chì avemu avutu usatu, ma ci hè un portu micro-USB 3.0 chì hè retrocompatibile cù versioni USB più vechje. A nova interfaccia serve principalmente per un trasferimentu di dati più veloce trà u telefunu è l'urdinatore o altri dispositi. A tappa sottu à quale u portu hè situatu hè abbastanza difficiuli di apre si avete unghji curtite. Forsi questu hè u mutivu perchè Samsung hà decisu di abbandunà u portu USB "prutettu" in Samsung Galaxy S5 mini chì a cumpagnia prepara.

Sound

Infine, in a parti suprana di u dispusitivu ci hè un jack audio 3,5 mm, chì hè un must per quasi tutti i telefoni in questi ghjorni. Tuttavia, aghju personalmente una sperienza mista cù u portu. Mentre aghju cunnessu alcune cuffie senza assolutamente prublemi è puderia sente a musica cun elli, per un cambiamentu hè accadutu chì aghju intesu solu un lamentu è nunda di più. Hè pussibule chì questu era solu un prublema isolatu cù u pezzu di prova, ma hè sempre qualcosa chì ùn face micca a ghjente felice, soprattuttu quandu pensanu à cumprà un dispositivu. Ùn sapemu micca esattamente ciò chì hè daretu à stu prublema. In altri aspetti, u sonu era à un bonu livellu, cù uni pochi eccezzioni. Se tenete un orologio Gear cunnessu à u vostru telefunu, qualcunu cumencia à chjamà è vi pigliate a chjama, qualchì volta pudete sente un rumore aumentatu in u ricevitore quandu move a manu cù l'orologio. Allora hè pussibule chì l'onde chì volavanu intornu à voi à quellu tempu sò state sovrapposte in un certu modu. Tuttavia, u sonu durante e telefonate hè soprattuttu bonu, ma soprattuttu forte, cusì pudete sente a chjama sempre è in ogni locu. In ogni casu, sò da l'esperienza persunale chì qualchì volta hè megliu abbassà u voluminu quandu si parla, postu chì u telefuninu pò esse cusì forte chì ancu i passanti ponu sente. Sè aduprate u parlante posteriore per sente a musica o fighjate un filmu, sarete di sicuru cuntentu di u so voluminu, ancu s'ellu ùn hè micca cusì forte cum'è u rivalu HTC One.

Samsung Galaxy S5

TouchWiz Essence: Reborn?

Dapoi ch'e aghju citatu u telefonu, pudemu ghjunghje à ellu. Samsung Galaxy U S5 prova d'utilizà a grande visualizazione quandu fate chjamate, perchè s'è vo site in u telefunu è avete u telefunu davanti à voi, nantu à a so schermu, in più di l'opzioni classiche, pudete ancu vede una breve trascrizione di l'ultimi cumunicazioni. cù a persona chì site attualmente à u telefunu. Questu hè cunnessu micca solu à a gestione SMS è u telefunu, ma ancu quì pudete vede l'email chì avete ricevutu da a persona. Dui appiicazioni di u sistema ponu esse aduprate per e-mail. U primu hè da Google è hè Gmail, mentri u sicondu hè da Samsung è permette di stallà parechje email. Ma malgradu u fattu chì Samsung hà brandisatu un ambiente TouchWiz "rebooted", hè sempre pussibule di truvà applicazioni chì Android l'utilizatore in qualchì modu uttene duplicati. Questu ùn hè micca sempre veru, ma quandu avete aduprà Google Play è avete a musica da u vostru urdinatore caricata in questu, ùn avete micca bisognu di apre u lettore di musica di Samsung. È hè simile in u casu di Internet. Esiste, però, pò accade chì avete aduprà i dui navigatori, postu chì Chrome hè sincronizatu cù u vostru urdinatore è, per cambià, Samsung Internet hè u predeterminatu. In modu persunale, però, in a maiò parte di i casi aghju utilizatu solu u navigatore Internet da Samsung, chì hè abbastanza per l'utilizatori à travaglià cù Internet.

In cunnessione cù l'ambienti TouchWiz, hè statu mintuatu chì l'ambienti crashes ancu in un telefunu chì hà un processatore Snapdragon 801 è 2 GB di RAM. Tuttavia, per esse onesto, ùn hè micca una questione di pirate, ma piuttostu una carica più longa di cuntenutu, chì possu cunfirmà. Un pò nutà questu, per esempiu, quandu apre a camera, chì carica in circa 1 segundu, mentre chì l'apertura di a camera hè fulminante in altri dispositi. U listessu hè veru per uni pochi di altre applicazioni. Hè veru chì u telefunu furnisce un grande rendimentu, ma l'ambiente TouchWiz rallenta parzialmente. Questu definitu ùn piacerà micca e persone chì dumandanu u so telefunu per esse liscia, ma per e persone chì ùn anu micca valore ogni centesimu di secunna, ùn serà micca tantu prublema. È s'è vo l'aghjurnà da un dispositivu più vechju, ùn vi disturberà micca. In generale, TouchWiz hà avà un pocu menu di funzioni chè prima Galaxy S4, ma era più nantu à e funzioni chì avete usatu duie o trè volte à l'annu. Unu di i mo favuriti, però, era a capacità di sminuisce a schermu, chì Samsung hà chjamatu "Control one-handed". Questu permette di riduce a visualizazione è a risoluzione in modu chì u telefunu pò esse usatu senza prublemi in una mano, chì vi piacerà se avete prublemi à cuntrullà i telefoni grossi o avete simpliciamente travagliatu cù una piccula visualizazione finu à avà è a transizione à una diagonale più grande vi pareva "drastica".

Samsung Galaxy S5

Display è dimensioni

Samsung Galaxy U S5 seguita a tradizione micca scritta è hè ancu un pocu più grande di u so predecessore. Tuttavia, e differenze in a dimensione di a visualizazione ùn sò più cusì drammatica, postu chì avà hè cresciutu da solu 0,1 inch paragunatu à Galaxy S4, grazia à quale a so diagonale si stalla in 5,1 inch. A visualizazione più grande hà mantinutu a listessa risuluzione cum'è u so predecessore, chì hà disappuntu alcuni utilizatori, ma d'altra parte, ùn pensu micca chì averebbe un impattu seriu nantu à a qualità di a visualizazione. À u cuntrariu, a qualità di a visualizazione è a manera chì u telefunu rende i culori individuali sò à un livellu assai altu, ancu s'è a visualizazione hà un ppi ligeramente più bassu di Galaxy S4. A leghjibilità di a visualizazione in u sole hè grande, ma solu finu à chì u telefunu vi dice chì hà solu l'ultimu percentu di a bateria. Allora a visualizazione hè automaticamente scura è assai difficiuli di leghje - in questu casu ùn hè micca leggibile in luce diretta. U cambiamentu sopra citatu in e dimensioni di a visualizazione hè minimu, ma u telefunu hè significativamente più grande di u so predecessore, chì rinforza solu a sensazione chì i telefoni diventanu più grande è più grande ogni annu.

Samsung Galaxy U S5 hà dimensioni di 142 x 72,5 x 8,1 millimetri, mentri u so predecessore hà dimensioni di 136,6 x 69,8 x 7,9 millimetri. Comu pudete vede, u telefunu va un pocu contr'à a tendenza d'oghje è hè più bruttu chè u flagship Samsung di l'annu passatu, Galaxy S4. U gruixu hà permessu à Samsung di aumentà a capacità di a bateria da esattamente 200 mAh, grazia à quale u so valore hè stabilizatu à 2 mAh. Pigliu questu cum'è un plus, chì vi sentite durante l'usu di ogni ghjornu. Hè stata riflessa ancu in u pesu di u dispusitivu, chì hè 800 grammi più pesu è cusì pesa 15 grammi. Ma hè impurtante di cunsiderà quantu ligeru è sottile u smartphone hè in a vostra sacchetta? In modu persunale, pensu micca, ancu s'ellu hè qualcosa chì piace da un puntu di vista esteticu. In ogni casu, sò di l'opinione chì i telefoni ùn deve esse troppu magre è deve fucalizza nantu à altre funziunalità più impurtanti. Per esempiu, a vita di a bateria, chì hè una priorità per mè.

Samsung Galaxy S5

Batteria:

A vita di a bateria hè uguale à u novu Samsung Galaxy U S5 hè assai bonu cunziddi l'hardware chì hà. Dopu anni, i pruduttori di telefuni cumincianu infine à capisce chì i telefoni duveranu almenu uni pochi d'ore più di più chè avà, cusì hè sicuramente piacevule chì Samsung Galaxy Incarcerà u S5 dopu à dui ghjorni di usu è micca dopu à quattru ore, cum'è u casu cù a marca cuncurrente. Ma di chì dui ghjorni di usu parlemu ? Duranti i ghjorni chì aghju pruvatu u novu flagship, aghju avutu Facebook Messenger chì correva quasi constantemente nantu à u mo telefunu, usava a camera regularmente, faceva telefonate, mandatu missaghji SMS, usava S Health quì è quì, avia u Gear 2 cunnessu, è infine navigatu. u web. Hè vera chì aghju avutu parechje applicazioni aperte, ma in u so casu era più di un affare di cortu-termine chè l'aghju utilizatu attivamente cum'è quelli citati sopra. In casu chì aduprate Galaxy S5 in un stile simile à mè, allura vi pò cuntà nant'à u fattu chì vi ponu aduprà u telefonu senza avè a scantati circa lu mori à mezu à filming u viaghju nant'à u trenu.

Samsung Galaxy S5

Camera:

À u listessu tempu, ghjunghjemu à u prossimu puntu, chì hè a camera è a camera. Camera è camera sò qualcosa chì ogni smartphone in u mondu hà, ma pri Galaxy U S5 hè cusì specificu chì pudemu chjamà in modu sicuru una sperienza d'utilizatore. Camera Samsung Galaxy U S5 offre un gran numaru di opzioni. Ùn aghju micca deliberatamente menzionatu modi, è scoprerete perchè in un mumentu. Samsung hà sviluppatu a so propria camera di 16 megapixel, ma grazia à l'opzioni ricche, l'utilizatori anu una scelta di altre risoluzioni ancu. Allora pudete stabilisce solu una maghjina 8-megapixel o 2-megapixel s'ellu hè necessariu, chì in fine rende e foto più nitide, ma più chjuche. In a maiò parte di i casi, aghju utilizatu solu a risoluzione nativa di a camera, vale à dì 16 megapixels pienu, chì anu una risoluzione di 5312 × 2988 pixel. Questa risuluzione hè sicura di piacè, è ancu s'è pudete vede una perdita di qualità à u zoom pienu, hè sempre pussibule di fà i dettagli. Cum'è l'aghju ancu nutatu, dopu à zooming, hè pussibule di leghje u nome di a strada nantu à a casa senza prublemi maiò, ancu s'è a casa citata hè à 30 metri da voi.

Samsung Galaxy Test di a camera S5

Comu aghju dettu, a camera offre un gran numaru di funzioni. L'opzioni di a camera sò divisi in dui menu. U primu di elli offre l'opzione di sceglie un modu. Stu menu, chì hè ammucciatu in u buttone "Mode", offre, in più di u modu di sparatura standard, altri modi, chì includenu a foto d'azzione cunnisciuta da Galaxy S4, u pupulare panorama, u modu "sguassamentu" di l'ughjettu, u modu Tour è più. Action photo travaglia nant'à u principiu chì u telefonu arregistra parechje foto è poi permette à l 'utilizatore à cumpone una foto da elli. U colpu panoramicu prubabilmente ùn deve esse descrittu in dettagliu à nimu. Ciò chì piace, però, hè chì i scatti panoramichi sò inclusi Galaxy S5 360 gradi, mentri certi telefoni ponu catturà ritratti solu in un angolo di 90 gradi, 180 gradi o 270 gradi.

Samsung Galaxy S5 Panorama

Dopu ci hè u vechju modu di sfocatura familiare, chì piglia parechje foto à intervalli regulari mentre seguite i cambiamenti di fondo. Allora mette in risaltu i cambiamenti è permette di sguassà l'uggetti redundanti in l'editore, cum'è e persone chì anu intrutu in u vostru quadru. Puderia esse una cosa utile per qualchissia, ma personalmente aghju utilizatu a funzione solu una volta, postu chì a camera standard hè digià abbastanza veloce è pò registrà una foto in tempu per ùn esse degradata. Aghju dettu ancu u modu Tour. Questu permette di piglià un tour virtuale di un certu locu, chì à a fine registrà qualcosa chì in un modu s'assumiglia à un tour virtuale di i lochi attraversu a versione web di Google Maps. Hè in ultimamente video, anche se l'interfaccia d'utilizatore suggerisce chì uttene un tour virtuale utilizendu l'accelerometru o i buttoni.

Samsung Galaxy Camera S5 notte

In ogni casu, ci hè ancu un altru buttone nantu à u screnu di a camera, chì hà a forma di un ingranaghju, cum'è tipicu di l'icona di paràmetri in questi ghjorni. Di sicuru, clicchendu stu buttone s'avvicina u menu di paràmetri di a camera, chì hè cusì cumpletu chì occupa a maiò parte di u screnu. Tuttavia, u fattu chì ùn ci sò micca solu paràmetri di càmera, ma ancu paràmetri di càmera di video, cuntribuiscenu à questu. In u casu di a camera, a ghjente pò stabilisce a dimensione di a foto, accende a stabilizazione di l'imaghjini, a rilevazione di a faccia, u lampu, l'effetti, l'HDR, un timer in casu chì vulete esse in a foto, è infine alcune cose interessanti. Frà elli hè a funzione "Tap to Take", è cum'è u nome implica, a funzione permette di piglià ritratti toccu in ogni locu di u screnu. Tap To Take pò esse una funzione utile per e persone chì anu prublemi à mantene u telefunu in una manu. Per d 'altra banda, hè necessariu di piglià in contu chì l'utilizatori puderanu riesce à creà parechji ritratti indesevuli.

Samsung Galaxy Test di a camera S5Samsung Galaxy Test di a camera S5

Tuttavia, ci hè ancu una opzione chì m'hà attrattu u più di tutti quelli citati finu à avà. Questu hè un modu di focu selettivu induve a camera hà da pruvà à fucalizza nantu à un ughjettu chì si trova à circa 50 centimetri di distanza da voi è quandu si faci, pigliarà duie o trè foto sfarente focu. Avete da nutà solu chì ci sò 2-3 foto quandu vede i schedari, per esempiu, via un urdinatore. Tuttavia, s'è vo circate à i poze nant'à u vostru telefonu, voi vi vede solu una foto è un icona nant'à ellu, chì vi lanciari un editore prestu è vi permette di sceglie unu di i trè chì sò dispunibuli cum'è "default". U modu hè veramente interessante perchè, da un puntu di vista praticu, permette di catturà prima a foto è poi fucalizza induve avete bisognu. Ciò chì hè menu piacevule hè u fattu chì u modu ùn funziona micca sempre cumu l'imaginate, è uni pochi di volte aghju avutu una notificazione pop up in u mo telefunu dicendu chì a foto ùn pò micca esse presa.

Samsung Galaxy Test di a camera S5Samsung Galaxy Test di a camera S5

Camera video:

In ogni casu, perchè ùn ci fermemu micca à e foto, fighjemu ancu a qualità di u video. Samsung Galaxy U S5 pò catturà video in parechje dimensioni è modi multipli. Normalmente, u telefunu hè stallatu per registrà video in risoluzione Full HD. Tuttavia, u funziunamentu di u dispusitivu permette à l'utilizatori di registrà in una risoluzione 4K à 30 frames per seconda, chì hè a mità di quant'è Full HD è risoluzioni più bassu, ma permette ancu di gode di u video in a più alta qualità dispunibule attualmente, chì certamente sarete. apprezzà s'è vo site digià cumprà una TV 4K. Tuttavia, s'è vo avete sempre un televisore o un computer cù una risoluzione più bassa, allora hè abbastanza prubabile chì vi filmate video in Full HD o risoluzione più bassa. Micca solu ùn vi hannu prublemi cù pussibili taglio video nant'à tali dispusitivi, ma vi soprattuttu salvà u spaziu. Comu aghju scupertu, un clip di 30 seconde in risuluzione 4K arregistrata cù l'aiutu di Samsung Galaxy L'S5 hè di circa 180 MB. Dunque, di sicuru, ùn ricumandemu micca di registrà video in questa risoluzione s'ellu avete pocu spaziu dispunibule è pensa à piglià un gran numaru di scatti. Forsi a dimensione di video 4K hà assicuratu chì Samsung Galaxy U S5 supporta carte di memoria cù una capacità di fin'à 128 GB.

Chì altru pudemu truvà in l'offerta di videocamera ? Samsung Galaxy U S5 piace à a squadra offrendu uni pochi di modi video chì sorprenderanu è piacè. Sò da a sperienza persunale chì aghju ghjucatu parechje volte cù l'elementu "Modu di registrazione", chì oculta l'opzioni relative à a velocità di registrazione. In più di a vitezza classica, truverete dui modi di registrazione assai populari. U primu hè Slow Motion, vale à dì, slow motion, induve pudete stabilisce a decelerazione à 1/2, 1/4 o 1/8 velocità. Se ti piace a slow motion è pensa à cumprà Galaxy S5, allura vi sarà più spessu aduprà 1/4 è 1/8 decelerations. A seconda alternativa hè u modu video acceleratu per un cambiamentu. Questu hè altrimente cunnisciutu cum'è Timelapse, postu chì accelerà u video in modu chì in 1 seconda vi vede tuttu ciò chì hà pigliatu 2, 4 o 8 seconde in tempu reale. In i dui casi, i video sò registrati in risoluzione HD o Full HD, mentre chì u supportu 4K serà probabilmente aghjuntu solu à i futuri dispositi cù hardware più avanzatu.

Infine, ci hè un terzu modu di arregistramentu interessante chì vale a pena menzionatu. Samsung hà chjamatu "Sound Zoom" è u so nome descrive perfettamente cumu funziona stu modu. In fatti, u micrufonu fucalizza solu nantu à u sonu chì si trova in a distanza è prova di suppressione in forza di i soni chì ponu esse intesu vicinu à l'utilizatore. Allora se decide di registrà un aviò in volu, cum'è l'aghju fattu, quandu avete finitu a registrazione, uttene un video cù l'audio chì sona cum'è s'è tù era in vicinanza di l'aviò. Pudete vede una mostra di un tali clip quì sottu. A bona nutizia hè chì stu modu funziona ancu cù video 4K.

Curriculum vitae

2 parolle. Cusì hè u numeru esatta di parolle chì vi siparati da l'ultimu puntu di a rivista, chì hè u riassuntu. Samsung Galaxy Cum'è un flagship, u S5 cuntinueghja a tradizione di portà u hardware più putente, a camera, e funzioni novi è una visualizazione più grande à e masse. Cum'è i so predecessori, Samsung ancu Galaxy U S5 hà crisciutu, ma sta volta a visualizazione ùn hà micca cuntribuitu quant'è u restu di u hardware. A visualizazione hà una diagonale di 5.1″, chì rapprisenta un aumentu di solu 0,1″. In ogni casu, a visualizazione hà mantinutu a listessa risuluzione cum'è u so predecessore, chì hè diventatu un puntu di critica, ma da l'altra banda, ùn hà micca un grande impattu nantu à a qualità di l'imaghjini, chì hè digià à un livellu assai bonu. A visualizazione hè simile in termini di leggibilità, cum'è a visualizazione hè assai faciule di leghje ancu in u sole. Sicondu Samsung, u telefuninu duvia turnà à i so principii, è in parte hà successu.

Samsung Galaxy S5

Samsung hà pulitu l'ambienti TouchWiz di funzioni redundante chì sò stati raramente utilizati in versioni precedenti è piuttostu rimpiazzati cù novi funzioni chì anu un usu in ogni modu. Tuttavia, questu ùn hè micca applicatu à tutti è, per esempiu, un tali sensoru di impronte digitali hè dispunibule Galaxy S5 cosa ch'e aghju giratu nantu à u telefonu è spentu dopu à uni pochi di minuti per via di cuntrolli inconvenienti. In ogni casu, sò state aghjunte novi opzioni per a camera, chì certamente piaceranu à a ghjente, è per esempiu, à l'epica di l'avventu di i televisori 4K, a ghjente pò esse cuntentu di a pussibilità di registrà video in risoluzione 4K. Se l'aghju da ammette personalmente, allora a fotografia hè qualcosa chì u Galaxy Pudemu cunsiderà u S5 cum'è una sperienza d'utilizatore separata. U ritornu à e radiche hè statu ancu riflessu in u disignu, cum'è u telefunu hè avà più angulare è s'ellu era più chjucu, seria assai reminiscente di u Samsung originale. Galaxy S da 2010. In ogni casu, vedemu ancu elementi muderni quì, postu chì dopu à un bellu pezzu Samsung hà rimpiazzatu u plasticu puru cù a pelle perforata, chì si senti assai piacevule in e mani, ma sicondu u culore, a temperatura di u telefunu deve esse cunsideratu. .

A tappa plastica nantu à a versione nera si riscalda rapidamente in u calore di l'estiu, è forsi hè per quessa chì Samsung hà decisu di fà un telefunu impermeable. Ma attenti ! Ùn cunfundite a resistenza di l'acqua cù a resistenza di l'acqua. A copertina hè sempre quì Galaxy U S5 hè removable, perchè u telefunu ùn hè micca cumpletamente impermeable, cum'è u Sony Xperia Z2 cumpetizione. Hè per quessa chì l'impermeabilizazione hè più solu qualcosa chì hà da scopu di prutezzione di u vostru telefunu è micca qualcosa chì duvete aduprà per divertimentu. In u mo casu, u flagship di Samsung hà avutu prublemi parziali cù a funziunalità di u jack 3.5 mm, chì in u mo casu solu susteneva alcune cuffie. U receptore di u telefuninu è u parlante posteriore sò forti, ma in u casu di u telefuninu, truverete chì u receptore hè ancu forte à volumi massimi, chì pò esse intesu ancu da u campanile. U parlante posteriore ùn hè micca cusì forte cum'è a cumpetizione, ma ancu cusì, u so voluminu hè altu è ùn site micca in periculu di ùn sente micca. A vita di a bateria hè ancu qualcosa di piacè. In l'usu normale, chì aghju citatu sopra, vi caricate u telefunu ogni dui ghjorni, ma se attivate u modu estremu di risparmiu di bateria (Modu di risparmiu Ultra Potenza), l'endurance aumenterà ancu di più. Questu hè principalmente dovutu à u software chì manda un signalu à l'hardware è urdinendu u driver di visualizazione per disattivà i culori è diminuite a frequenza di CPU. Questu pò ancu esse vistu durante a carica, postu chì a carica di stu prufilu è poi a carica di u modu classicu dura 15 seconde.

samsung gear 2

U più lettu d'oghje

.