Chiudi annunziu

Samsung Gear 2 ReviewSamsung Galaxy U S5 ùn hè micca solu un telefunu. À fiancu à questu, un accessori ufficiale, u smart watch Samsung Gear 2, hè andatu in vendita. Perchè hè sempre qualcosa chì a ghjente pò pensà cum'è a musica di u futuru, e reazzioni di e persone à questu sò diverse. Tuttavia, sicondu l'analista è l'esperti, i smart watches anu u putenziale di diventà i primi orologi di parechje persone, ancu perchè e persone chì sò vicinu à a tecnulugia sò attratti da u fattu chì ponu fà più di l'orologi tradiziunali di i pruduttori prestigiosi.

Per d 'altra banda, ùn pudemu micca parlà di orologi intelligenti chì rimpiazzanu orologi tradiziunali. Seranu quì per sempre è cuntinueghjanu à rapprisintà un pezzu di ghjuvelli, un simbulu di statutu suciale. In ogni casu, s'ellu l'aghju da ammette personalmente, ancu s'è aghju rispettu per l'orologi, sò una di quelle persone chì li portanu solu in rari occasioni. Questa situazione eccezziunale hè accaduta ancu in questi ghjorni, quandu aghju avutu a mo mani nantu à u novu smart watch Samsung Gear 2. Avete interessatu in questu watch è vulete sapè ciò chì pudete aspittà è ciò chì duvete preparà? Allora assicuratevi di leghje.

U disignu di l'orologio Samsung Gear 2 probabilmente dice tuttu. Cambiamenti vs Galaxy Gear richly indica chì questu hè un pruduttu di nova generazione è micca un pruduttu completamente novu, ancu s'è u so nome è e caratteristiche anu cambiatu. In novu, questu hè un sguardu chì u corpu hè cumpostu di parechji materiali. U fronte hè duminatu da u vetru è l'aluminiu, mentri a mità di fondu hè duminatu da u plasticu. Comu tali, u plasticu si senti solidu, ma ùn hè micca un materiale chì deve esse nantu à un watch. Tuttavia, ghjoca un rolu impurtante in i smart watches per via di a preservazione di a qualità abbastanza di u signale trasmessu. L'antenna Bluetooth LE hè oculata in u watch, cù l'aiutu di quale u watch hè cunnessu à un smartphone o tableta.

samsung gear 2

Gear Manager & Software

U watch pò travaglià ancu senza esse cunnessu à u dispusitivu, ma a cunnessione cù u smartphone hè impurtante quì praticamente da u primu mumentu. A prima volta chì l'accende, u Gear 2 vi dumandarà di cunnette u vostru dispositivu. Hè quì chì u prucessu di accoppià l'orologio cù u vostru smartphone o tableta hà da principià, è per questu avete bisognu di stallà l'applicazione Gear Manager, chì hè dispunibule gratuitamente in a tenda Samsung Apps. Funziona simile per Gear Fit, ma cù a diferenza chì in u so casu ci hè una applicazione separata chjamata Gear Fit Manager. Ma chì Gear Manager vi permette di fà? In essenza, questu hè un must se site seriu di travaglià nantu à u vostru sguardu è vulete ottene u massimu. Vi permetterà di aghjustà u fondu, l'apparizione di a faccia di u sguardu, urganizà u screnu in casa è, più impurtante, vi permetterà di installà applicazioni supplementari da u magazinu Samsung Apps. Ci sò parechji di elli è, per a mo sorpresa, pudete ancu truvà software cum'è u legendariu ghjocu Pac-Man. In ogni casu, ùn pensu micca chì Pac-Man era u mutivu principale per cumprà u Gear 2. Ancu s'ellu era cuntentu di a so prisenza, personalmente cercava applicazioni più pruduttivi in ​​Samsung Apps. In u mo casu, l'applicazioni chì aghju telecaricatu includenu una calculatrice è un lettore QR ufficiale Samsung, chì serà stallatu in u vostru smartphone à u stessu tempu.

samsung gear 2

Tuttavia, u software supplementu pò esse micca cumplettamente ottimizzatu è durante l'usu aghju nutatu un errore stranu chì si trova dopu l'apertura di u lettore QR. Per qualchì mutivu scunnisciutu, l'applicazione funziona ancu dopu chì l'avete spenta è per forza impedisce à altre applicazioni di utilizà a camera. È questu hè un scuzzulu. Se apre u lettore QR è dopu apre a camera classica, l'orologio vi darà un missaghju chì a camera ùn pò micca esse iniziata, è quandu avete principiatu di novu, l'orologio si congelarà per qualchi seconde. Hè chjaru chì questu hè un errore di prugrammazione, ma ciò chì hè più disgraziatu hè u fattu chì l'applicazione hè stata sviluppata direttamente da Samsung è micca da un fabricatore di terzu.

Chjamà attraversu u vostru sguardu ùn hè più fantascienza...

Tuttavia, ùn aghju avutu micca prublemi cù l'altri app. Ùn ci era micca prublema di leghje e-mail ricevuti, missaghji SMS, o riceve chjamate. Piglià e chjama à traversu u vostru sguardu hè qualcosa chì ti fa sentu cum'è l'agente più famosu in u mondu, James Bond per un mumentu. A sensazione di sente una voce chì vene da u sguardu nantu à u polsu hè speciale, è ancu cù l'usu longu, si senti cum'è a tecnulugia di un film d'azzione. Ma avete aduprà u vostru sguardu per fà chjamate in publicu? In teoria pudete, ma hà i so svantaghji. A più impurtante hè chì l'orologio ùn hà micca jack, cusì tuttu u sonu vene da u parlante, grazia à quale tutti intornu à voi sentenu ciò chì parlate. In ogni casu, sè vo site solu in l'uffiziu, in casa o in un locu simili, pudete cunsiderà telefonu attraversu l'orologio cum'è una simplificazione. Sè, per esempiu, scrivite una recensione è un cullega vi chjama, ùn avete micca bisognu di piglià u vostru telefuninu, ma solu risponde à a chjama attraversu u vostru sguardu è pudete cuntinuà à travaglià. Cumu sapete quandu qualchissia vi chjama? L'orologio vi avvisa di questu assai simplice - vibra. U Samsung Gear 2 cuntene un mutore vibrante chì hè attivatu in casu di qualsiasi notificazione, se ùn conta micca a fotografia.

samsung gear 2

... è u listessu vale per a fotografia

Sparà à traversu u watch hè ancu qualcosa chì pudemu ricunnosce da i filmi d'azzione. A camera nantu à l'orologio Gear piglia foto à una risoluzione di 1080 x 1080 pixel è registra video à una risoluzione di 720p o 640 x 640. Allora pudete cambià a qualità di u video, ma ùn pudete micca cambià a durata di a registrazione in alcunu. manera. Per ragioni tecniche, a durata di ogni video hè limitata à 16 seconde, è i video sò salvati in furmatu 3GP. U furmatu, chì oghje perde u so statutu per via di MP4, esiste sempre, ma in i dispusitivi cumplitamenti diffirenti di ciò chì avemu vistu in, per esempiu, 6 anni fà. A camera in u watch hè abbastanza cuntruversa. Parechje persone sò preoccupati chì vi registrà in silenziu o piglià ritratti di elli, ma questu hè esattamente ciò chì hè pruibitu da a lege, è hè cusì chì Samsung avia da trattà. In u risultatu, quandu si registra o piglia una foto, l'orologio farà un sonu forte, chì hè una prova chjara chì avete pigliatu a foto / video. Ma cumu hè a qualità di e foto? A risuluzione di e foto pò esse stupente per via di a dimensione di u dispusitivu, ma da l'altra banda, a qualità di a camera hè solu abbastanza per piglià foto flash cun ella. Sembranu interessanti nantu à a visualizazione affilata di u telefunu, ma dopu avè vistu nantu à l'urdinatore, sarete abbastanza disappuntu da a so qualità, chì si firmò in un locu in u 2008. Tuttavia, un paru di ritratti, chì pudete vede in piena risuluzione clicchendu. nantu à elli, vi diciarà più nantu à questu. Una volta chì u media hè creatu, serà automaticamente mandatu à u telefunu, induve creà automaticamente un album "Galaxy_Gear”. Allora si pò vede chì u Gear 2 hè sempre travagliatu cù parti di u vechju codice da Samsung Galaxy attrezzatura.

Test di a camera Samsung Gear 2Test di a camera Samsung Gear 2

Batteria

Ma malgradu uni pochi di menzioni di u vechju codice, u Gear 2 usa un sistema operatore completamente diversu. Hè una versione mudificata di Tizen OS, chì hè stata cuncepita per travaglià perfettamente cù smartphones Galaxy s Androidom, chì hè cunfirmatu soprattuttu da l 'applicazzioni chì sò disponibile in Samsung Apps. Ma Tizen era ancu utilizatu per un altru mutivu. Ùn hè solu un sistema chì pò gestisce e funzioni richieste, ma hè ancu efficiente energeticu. È chì ci porta à a vita di a bateria. Aghju utilizatu personalmente u Samsung Gear 2 fendu uni pochi di chjama attraversu, aduprendu cum'è un telecomando TV di tantu in tantu, piglià ritratti cun ellu abbastanza regularmente, è infine avè u pedometru permanentemente attivu. Di sicuru, ci sò più manere di utilizà l'orologio, soprattuttu quandu cuntene parechje applicazioni. Cù l'attività sopra menzionate è l'applicazioni in esecuzione, u watch m'hà duratu circa 3 ghjorni di usu nantu à una sola carica, chì hè una dimustrazione chjara chì ancu i smart watches ponu durà più di uni pochi ore. Duranti trè ghjorni di usu, vi fighjulà à u watch parechje volte per verificà u tempu, ma sta attività ùn hà micca u listessu effettu nant'à a bateria cum'è l'attività più longa.

samsung gear 2

S Salute: Eserciziu attraversu u ghjocu

In un certu modu, pudemu ancu cunsiderà u muvimentu cum'è una attività à longu andà. U smartwatch di Samsung si doppiu cum'è un accessori di fitness, chì hè una di queste cose chì funziona senza chì l'orologio sia cunnessu à u telefunu. Cum'è un supplementu di fitness, ponu misurà u nùmeru di passi, u tempu passatu in corsa o misurà a pressione di sangue. Questu hè u scopu di u sensoru di u pulsu di sangue, chì travaglia un pocu più affidabile nantu à l'orologio cà nantu à u Galaxy S5, postu chì avà ùn avete micca bisognu di aghjunghje nunda à u sensoru è simpricimenti purtate l'orologio. Tuttavia, ci vole à stà fermu è idealmente ùn dì nunda durante a misurazione. In questu casu, hè abbastanza ideale per l'utilizatore per mette a manu nantu à a tavula è aspittà chì u sensoru faci u so travagliu. A scansione piglia una quantità di tempu diversu, secondu a rapidità chì pò cartografia u vostru sangue. Di sicuru, questu dipende da l'attaccamentu di l'orologio à a manu, cusì quandu avete u sguardu liberu, l'arregistramentu duverà assai tempu è pò esse micca travagliatu. In ogni casu, quandu si fissa, questu hè un'attività chì u sguardu realiza in pochi seconde. I dati individuali ottenuti sò sincronizati cù l'applicazione S Health in u telefunu, chì à u stessu tempu stimulates l'utilizatori à impegnà in attività fisica. Facendu un certu nùmeru di passi per ghjornu o currendu un certu nùmeru di metri, guadagnerete medaglie, essenzialmente trasfurmendu l'attività fisica in un ghjocu di sorta. Di sicuru per u benefiziu di a vostra salute.

Samsung SHealthSamsung SHealth

Mostra è cuntrollu

Ma cumu hè u cuntrollu di u watch? Cum'è probabilmente avete digià nutatu, Samsung Gear 2 hà purtatu una novità in a forma di un Button Home fisicu sottu u screnu. A so ghjunta era prevista, soprattuttu perchè a prima generazione era piuttostu difficiuli è longu à cuntrullà senza ellu. In ogni casu, u Gear 2 usa digià una cumminazione di un buttone fisicu è un gestu, per quale pudete vultà à u menù precedente movendu u dito da cima à fondu nantu à a visualizazione. U Button Home vi torna à a pantalla di casa per un cambiamentu, è quandu pressu novu, a visualizazione si spegne. Ma s'è vo circate in i paràmetri, allora truverete chì pudete stabilisce ciò chì l'orologio duverebbe fà se cliccate nantu à u buttone di casa duie volte in una fila. Pudete stabilisce u vostru watch per apre immediatamente qualsiasi app chì avete installatu nantu à u vostru watch. U cuntrollu di a visualizazione hè abbastanza piacevule malgradu e so dimensioni, invece, se pensa à ripiglià a chjama, pudete occasionalmente ripiglià in a seconda prova. A visualizazione cum'è tali hè luminosa è assai faciule di leghje in u sole, ma solu finu à u mumentu chì a so bateria principia à drenà significativamente. À l'ultimu percentu, a luminosità di a visualizazione diminuisce automaticamente, è quandu site un pocu per centu luntanu da esse scaricatu cumplettamente, l'orologio vi impedirà di utilizà qualsiasi applicazioni è puderete solu aduprà per seguità u tempu.

samsung gear 2

Curriculum vitae

Samsung hà liberatu a seconda generazione di orologi Gear in una fila, è u fattu chì hè a seconda generazione hè evidenti. Anu sbarazzatu di i prublemi chì anu afflittu l'uriginali Galaxy Gear è sò stati arricchiti cù novi opzioni, guidati da u novu sistema upirativu Tizen OS, chì hè quì, però, in una forma mudificata. A seconda generazione di orologi Gear offre un trattamentu megliu, cum'è a camera ùn hè micca situata in a cinturina, ma hè custruita direttamente in u corpu di l'orologio, è offrenu ancu un Button Home, chì hè un buttone chì certamente apprezzà nantu à un smart. fighjulà. Da l'esternu, pudemu vede chì l'orologio hè un tipu di cumminazzioni di vetru è aluminiu, ma da l'internu, avemu digià scontru plasticu, chì hè una parte tradiziunale di i prudutti Samsung. U plasticu ùn hè micca esattamente u materiale chì aspittavamu da un sguardu, invece, ci hè una antenna Bluetooth, chì hè praticamente necessariu se vulete usà u watch.

samsung gear 2

Hè grazia à questu chì l'orologio hè sincronizatu permanentemente cù u smartphone, è hè grazia à questu chì pudete fà chjamate senza avè da piglià u telefunu da a vostra sacchetta. A velocità di cunnessione hè assai liscia, cum'è u mumentu chì u vostru telefuninu cumencia à sonà, u vostru sguardu cumencia à vibrà à u stessu tempu. In ogni casu, pudete aduprà Gear 2 senza avè cunnessu à u telefunu, ma quì avete da piglià in contu chì u watch serà privatu di qualchi funzioni. Ma u vantaghju hè chì ci hè 4 GB di memoria in u watch, è hè questu chì serve cum'è un almacenamiento temporale di dati in casu chì avete u watch disconnected da u telefunu, ma vulete piglià una foto o vulete principià aduprà. applicazioni chì avete scaricatu da Samsung Apps. In a tenda, ùn truverete micca solu l'applicazioni, ma ancu novi facci di watch, chì mostranu solu e pussibilità di mudificà l'aspettu di l'ambiente nantu à u watch. In ogni casu, un pocu menu piacevule hè l'app chì si move, chì aghju trovu più caòticu in questu sensu è aspittà chì Samsung ripara in a prossima versione.

Tuttavia, ùn pudemu micca cunsiderà a camera stessa per esse un sustitutu di un telefuninu. Hè una camera chì a qualità di a foto hè simplicemente abbastanza sè avete bisognu di piglià una foto di qualcosa immediatamente è sapete chì ùn avete micca u tempu di piglià u telefunu da a vostra sacchetta. E funzioni di fitness chì sò regularmente sincronizate cù Samsung funzionanu ancu "offline". Galaxy S5 è sò stati pensati per sustenevi in ​​u vostru esercitu. Ùn sò micca solu travaglià cum'è tracker, ma S Health vi dà ancu compiti da compie chì vi ricumpinsanu cù una medaglia d'oru. Ma s'ellu ùn vi importa micca assai di e funzioni è vulete utilizà solu funzioni di fitness, allora u Samsung Gear Fit serà una suluzione più adatta per voi.

A bateria hè estremamente impurtante in un sguardu, è questu hè ancu u mutivu perchè l'orologio Samsung ùn hè micca esattamente u più sottile, ma da l'altra banda, pudete aduprà per 3 ghjorni senza mette nantu à u caricatore. In ultimamente, puderete carricà circa duie volte à settimana è trattate a carica cum'è una materia occasionale, piuttostu cà qualcosa chì avete da trattà ogni notte è preoccupate di quantu durà u ghjornu dopu. Caricate l'orologio attachendu un adattatore speciale à u spinu, à quale poi cunnette un cable USB. Inoltre, u risultatu hè chì vi caricate u watch in u stessu caricatore chì cunnette u Samsung à ogni dui ghjorni Galaxy S5.

samsung gear 2

Grazie à u nostru fotografu Milan Pulco per e foto.

U più lettu d'oghje

.