Chiudi annunziu

Samsung Galaxy Tabulazione SÙn hè ancu passata una settimana da u so lanciu ufficiale è Samsung hà digià publicatu dui video riguardanti a prima tableta AMOLED prodotta in massa di Samsung. Galaxy Tab S. E cum'è parechji anu sicuramente nutatu, almenu a mità di i dui video sò sempre dedicati à u display AMOLED utilizatu è e so funzioni, cunvenzioni è vantaghji cumparatu cù i display LCD utilizati prima. È Samsung hà decisu di listinu tutti questi aspetti in un articulu più longu, chì duverebbe risponde à tutte e dumande relative à questu tema.

In u testu introduttivu stessu, a cumpagnia ricunnosce chì Samsung Galaxy A Tab S hè a so tableta più riescita, è ùn pudemu micca esse d'accordu solu fighjendu e specifiche hardware solu. U processore octa-core Exynos 5 in cumbinazione cù u display Super AMOLED è u disignu minimalista ma mudernu di a tableta crea u Samsung più perfettu. Galaxy Tab mai fattu. Ebbè, cumu si compara a visualizazione AMOLED à a visualizazione LCD in quantu à a ripruduzzione di culore? I dui tipi di schermi trattanu a ripruduzzione di u culore in modu completamente diversu, mentre chì cù LCD avete bisognu di utilizà diversi filtri, diffusori è una mansa di altri cumpunenti solu per vede u culore, a tecnulugia AMOLED faci assai facilmente, a luce passa per u materiale urganicu è hè fattu. È grazia à l'absenza di a pila di cumpunenti sopra citata, hè Samsung Galaxy Tab S hè più ligera è diluente, in particulare hè diventata a seconda tableta più fina di u mondu, è ancu cunsuma menu energia, chì, frà altre cose, permette ancu di utilizà u vaunted super-saving mode chjamatu Ultra Power Saving Mode.

Samsung Galaxy Tabulazione S

Samsung Galaxy A Tab S hè ancu apparentemente l'unica tableta in u mondu chì mostra culori paragunabili à i culori veri percepiti da l'ochju umanu. Questu permette una gamma assai larga di culori, chì AMOLED hà, è cumparatu cù a tecnulugia LCD, rende assai megliu. Per dà una idea in numeri: LCD copre solu u 70% di u spettru di culore AdobeRGB, mentre chì AMOLED pò vantarà più di 90% di copertura di stu spettru, cusì l'ochju umanu pò vede circa 20% più culori nantu à una tableta AMOLED cà in un LCD. tableta.

Samsung Galaxy Tabulazione S

I neri più neri è i bianchi più bianchi venenu cù u cuntrastu megliu spessu citatu. In u casu di i neri, hè pussibule di ottene neri finu à centu volte più neri chè in un display LCD nantu à un display AMOLED, è cusì un display AMOLED pò vede cusì chjamatu neru assolutu è à u stessu tempu visualizà imaghjini altamente detallati senza. ogni prublema. Cù un livellu più altu di cuntrastu, hè pussibule di guardà a tableta da un angulu di 180 °, ma a visualizazione pò ancu adattà à l'ambienti circundante, perchè se u lume direttu hè lampatu nantu à questu, cambierà a gamma, a luminosità, paràmetri di cuntrastu è nitidezza, è a visualizazione serà sempre leggibile. Inoltre, riflette a luce 40% menu di i display LCD, cusì hè pussibule andà fora cun ellu è leghje un e-book o navigà in Internet senza difficultà. È cum'è bonus, Samsung hà preparatu trè modi di visualizazione diffirenti per l'utilizatori, à dì u modu AMOLED Cinema cuncepitu per vede video in alta qualità, u modalità AMOLED Photo per a riproduzione di i culori AdobeRGB è u modu basicu cù sRGB.
Samsung Galaxy Tabulazione S
* Fonte: Samsung

U più lettu d'oghje

.