Chiudi annunziu

NavigatorL'estiu sarà prestu quì, u tempu di vacanze è vacanze, di quale, sicuru, viaghji intornu à a Repubblica Ceca / Slovacca è viaghji à l'esteru sò una parte integrante. È s'ellu ùn ci hè micca un aviò o un autobus riservatu, u prossimu passu hè una vittura chì u cunduttore hè incaricatu di purtà u viaghjatore à a destinazione prevista. Ma chì deve fà s'ellu ùn pò micca orientà si nantu à una carta di carta è a so navigazione GPS integrata in a vittura hè in ungherese ? À quellu mumentu, entra in ghjocu a famosa applicazione GPS Navigator da u studio di sviluppatore MapFactor, chì hè dispunibule in a Repubblica Ceca è pò esse usata per viaghjà micca solu in tutta l'Europa, ma forse ancu in u mondu sanu!

A navigazione pò esse scaricata gratuitamente da Google Play sottu u nome Mapfactor: Navigazione GPS è subitu dopu a stallazione è u primu iniziu, l'utilizatore hè dumandatu s'ellu vole aduprà a versione GRATUITA o cumprà carte TomTom pagate. In ogni casu, a versione libera serà più chè abbastanza per a maiò parte di i motoristi, postu chì hè ancu abbastanza sofisticata cù ottu carte. Dopu quì, hè necessariu di scaricà carte cù l'aiutu di l'Internet, chì avemu aduprà in un futuru vicinu, mentre chì e carte di quasi tutti i paesi di u mondu sò offerte, cuminciendu cù l'Afghanistan è finiscinu cù u Zimbabwe. Dopu avè scaricatu, pudete sceglie a lingua in quale a navigazione parlerà à u cunduttore mentre conduce, ci sò 36 lingue diverse da sceglie, cumpresu u cecu. E carte, cum'è a lingua, ponu naturalmente esse scaricate dopu.

Navigator Navigator

Paràmetri di rotta è navigazione stessu

E carte sò scaricate, a lingua hè selezziunata, è avà hè u tempu di stabilisce a strada attuale chì l'utilizatore pensa à piglià. Prima di tuttu, hè necessariu di avè u serviziu GPS in u vostru telefunu. Se questu hè fattu, avete sempre bisognu à esse cunnessu à Internet prima di u viaghju, perchè solu allora a navigazione puderà truvà u destinazione, perchè hè determinatu cù Google Maps. Se l'utilizatore hà bisognu di evità certi tipi di strade mentre guida, hè pussibule di disattivà in u Navigatore, in a colonna "Informazioni di l'itinerariu" in u menù principale. Accantu à i punti attraversu quale passerete nantu à a strada, ci hè un buttone "Configurazione di l'itinerariu", induve tocca à l'utilizatori di sceglie quale tipu di caminu à sceglie è chì tipi di camini per disattivà. U paràmetru di a strada hè fattu è avà solu u più impurtante resta - a navigazione stessu. In u menù principale, dopu selezziunate a casella "Navigate", l'utilizatore vede una tavola in quale deve entre in a destinazione di a so strada. Dopu avè intrutu in u destinazione, l'applicazione principia immediatamente a navigazione è in quellu mumentu a cunnessione Internet pò esse disattivata, ma u serviziu GPS deve esse sempre attivatu.

Navigator Navigator

L'annunziu di i turni, l'esce da a rotonda è in realtà tutti i punti di u viaghju sò perfettamente cronometrati, cusì ùn deve esse micca malintesi durante u viaghju. Hè ancu furnisce a navigazione attuale informace nantu à u limitu di vitezza, è se u cunduttore decide di superà u limitu di vitezza, a navigazione l'avvisarà. È avvirtenu sorprendentemente in modu efficace, dopu à parechji soni d'avvertimentu, l'utilizatori perderà 1% u desideriu di superà a velocità permessa, ma sfurtunatamenti a navigazione ùn tollerà mancu più di XNUMX km / h, chì hè spessu fastidiosu, qualchì volta ancu insupportable durante u viaghju.

Navigator Navigator

altre funzioni

À l'arrivu à a destinazione, l'assistente di voce annuncia ubbidiente "Avete ghjuntu à u destinazione" è a navigazione hè spenta. Se l'utilizatore spessu va à un locu è ùn vole micca cuntinuà a ricerca cù "Navigate", hà l'opzione di salvà u locu sceltu in "Favorite" è cliccate solu induve ellu ci vole. Per un usu più prufessiunale, hè pussibule aduprà l'odometru in a colonna "Strumenti" o affissà infurmazioni dettagliate GPS cumprese coordenate. Da u menù principale, hè ancu pussibule di guardà a mappa, ma sta funzione pare micca necessariu solu per u mutivu chì a mappa stessa si accende durante a navigazione è u cunduttore pò vede in dettagliu in quale corsia entre o ciò chì l'aspetta in dui chilometri. , è in modu 3D o 2D.

Curriculum vitae

L'applicazioni GPS Navigator cumplette definitivamente u so scopu principale perfettamente, è ci hè forse solu un prublema quandu l'utilizanu, è questu hè cù una cunnessione Internet, chì hè un must prima di stabilisce una strada. Tuttavia, i negativi di a navigazione finiscinu quì, è e funzioni chì hà per liberu, cumminati cù a simplicità cù quale pudete stabilisce a navigazione è ghjunghje à u vostru destinazione senza difficultà, creanu un GPS adattatu per ogni cunduttore in tutti i viaghji pussibuli, sia in Repubblica Ceca/SR o à l'esteru.

L'applicazione pò esse scaricata da Google Play quì.

U più lettu d'oghje

.