Chiudi annunziu

Samsung Galaxy Tabulazione SIn u mondu di a tecnulugia muderna, ci sò posti di travagliu veramente interessanti. Unu d'elli hè u travagliu di un analista chì monitoreghja e sferenze in a qualità di display per i tipi individuali di dispusitivi. In ogni casu, ùn ci hè micca bisognu di esse surprised - sti scuperti sò più tardi utilizati da i pruduttori per prumove i so prudutti, chì ponu vantà chì a so tableta o smartphone hà u megliu display in u mercatu.

E quale si pò vantà di u megliu display in u mercatu di tablette? Sta volta ùn hè nimu altru chè Samsung. A cumpagnia prisentata Galaxy Tab S cù una visualizazione AMOLED, è era sta funzione chì hà spintu Samsung avanti. A tecnulugia hè quasi à u listessu livellu cum'è a tableta Galaxy S5, vale à dì un smartphone chì attualmente hà ancu u megliu display in u mercatu. Ancu s'ellu ùn hè micca à un livellu cusì altu per una tableta cum'è per un telefunu, supera a cumpetizione in parechji rispetti.

Samsung Galaxy A Tab S pò ringrazià a visualizazione AMOLED per u fattu chì hà una alta precisione di culore, un rapportu di cuntrastu infinitu, è avemu avutu a più chjuca deviazione pussibule in a luminosità quandu si vede da un certu angulu. Un altru grande vantaghju di a nova visualizazione hè u splendore assai debbule di a visualizazione in a luce, chì hè una guaranzia di assai bona leghjibilità di a visualizazione in u sole. Per d 'altra banda, a luminosità massima di a visualizazione li separa da a perfezione. A tableta hà righjuntu u nivellu di 546 nits à a luminosità massima, ma a tableta Nokia Lumia 2520 cumpetitiva hà superatu da 138 nits, chì cusì hà righjuntu u livellu di 684 nits.

Samsung Galaxy Tabulazione S

* Fonte: DisplayMates

U più lettu d'oghje

.