Chiudi annunziu

windows 9Mentri in u passatu, u mercatu era principalmente duminatu da un sistema di computer - Microsoft Windows - ùn hè più u casu oghje. Sistemi da Apple è Google, micca solu in l'esfera mobile, ma ancu in l'esfera di l'informatica. E carte sò state mischiate in u 2007, quandu Apple introduttu iPhone è u sistema operatore iOS, chì dopu hà fattu u so modu à i pasticchi è, cum'è sapemu digià, i pasticchi sò diventati un sustitutu per i laptops per parechje persone oghje. Di sicuru, Microsoft hà ancu avutu à adattà à sta nova tendenza, cusì l'annu dopu avemu da vede cumu si adatta u so sistema per i telefoni, tablette, laptops è computers.

È ciò chì sarà veramente Windows 9 ? Trio. Sicondu l'infurmazioni dispunibili, Microsoft deve esse preparatu trè forme di u sistema Windows 9, chì apparirà in smartphones, tablette, laptops è computers. Eppo, secondu u hardware, a pusizione di u desktop tradiziunale serà diversu. Utenti chì aduprà Windows 9 in tablette cù un processore ARM, ponu dì addiu à u desktop. Tutte e funzioni è l'applicazioni da u desktop deve esse trasferitu à una forma "moderna", mentre chì sta versione di u sistema sustene solu l'applicazioni da Windows Store. Questi anu ancu include versioni aghjurnate di prugrammi da a suite Office, chì deve esse ottimizzata per l'ambiente UI Modern. L'utilizatori ricevenu ancu un bonus in a forma di a capacità di eseguisce applicazioni da Windows Phone, cum'è e duie piattaforme funzionanu nantu à i processori ARM. A ciliegina nantu à a torta hè chì Microsoft uniscerà l'annu prossimu Windows telefonu a Windows 9 "RT", facendu solu un sistema cù una app store.

Seconda versione Windows 9 hè più o menu basatu annantu à un cuncettu simili chì i Chromebooks è Chrome OS travaglianu. Questa forma deve esse truvata nantu à i laptops più prezzu cù u sistema Windows 365, chì duveria offre à i so utilizatori un almacenamentu OneDrive prepagatu per unu à dui anni. In novu, una tale versione serà solu compatible cù l'applicazioni da Windows Store, ma serà cumplettamente cumpatibile cù i surci, i tastieri è ancu i schermi tattili, grazie à quale a ghjente pò truvà ancu in tablette mid-range. Ma u sistema pò ricunnosce s'ellu serà nantu à una tableta o un laptop, è sicondu questu, u desktop serà dispunibule. L'utilizatori di laptop puderanu usà l'applicazioni desktop è desktop, ma l'opzioni di desktop seranu significativamente limitate cumparatu cù a versione standard di u sistema. Tuttavia, se vulete usà Sketchpad è Chrome nantu à u vostru desktop, allora ùn ci hè nunda chì vi impedisce di fà. Ancu cusì, hè più vantaghju per Microsoft chì utilizate applicazioni da Windows Store è cusì a maiò parte di l'applicazioni seranu dispunibili da quì.

windows 365 onedrive

Ebbè, infine ci hè a terza versione. A terza versione Windows 9 serà cumpatibile cù tuttu u restu è serà una versione completa di u sistema cù un desktop cumpletu è funzioni cumplete. Serà cumpatibile cù laptops, computers è tablette chì cuntenenu un processore x86, vale à dì un processore da Intel o AMD. Questa versione permetterà à l'utilizatori di utilizà a schermata Start, rispettivamente u menu Start, aprite l'applicazioni da l'UI Moderna nantu à u desktop è parechje altre opzioni chì i prossimi Windows 8.1 Aggiornamentu 2. Si pò dunque cuntà à u fattu chì, in più di l'edizzioni spiciali, scontru ancu cù l'edizzioni tradiziunale, chì serà prubabilmente a più aduprata di tutte l'edizioni chì saranu liberate. U sistema stessu deve esse introduttu l'annu dopu, prubabilmente in a //BUILD/ cunferenza.

Windows-8-1-update-1-screen-for-media-UPDATED_6E6977C2

* Fonte: winbeta.org

U più lettu d'oghje

.