Chiudi annunziu

cumparati galaxy mega 2À fiancu à i quattru novi telefoni chì sò stati presentati ufficialmente oghje, avemu a nostra manu nantu à l'infurmazioni nantu à un quintu telefonu chì ùn hè ancu statu presentatu. Samsung Galaxy Mega 2 deve esse u prossimu aghjuntu à a famiglia di prudutti di a serie Galaxy S5, cunnisciutu ancu "K". I prudutti chì appartenenu à sta serie sò custruiti nantu à a basa di u flagship di questu annu è sò piuttostu derivati ​​​​chì offrenu un disignu mudificatu è, in particulare, altre caratteristiche, cum'è l'impermeabilizazione è un sensor di impronte digitali à Galaxy S5 mini.

Samsung Galaxy Sicondu l'ultima filtrazione, u Mega 2 duveria di novu rapprisintà una soluzione più economica in u mercatu di phablet, postu chì offre una visualizazione enormi, ma à u stessu tempu ùn offre micca un hardware cusì putente chì pudemu chjamà un flagship. Tuttavia, i so utilizatori ponu aspittà l'ultima versione Androidu, l'interfaccia TouchWiz Essence è possibbilmente uni pochi di altre novità chì ùn sò ancu cunnisciute da noi. A ghjudicà da l'infurmazioni in questa filtrazione, u telefuninu duveria avè un processore Snapdragon 410, facendu unu di i primi dispositi 64-bit da Samsung.

Ma malgradu a prisenza di un processore 64-bit, u dispusitivu offre 2 GB di RAM, chì pò esse deludente per alcuni, per un'altra banda, grazia à u supportu di struzzioni 64-bit, pudemu aspittà una mellura in u rendiment. di u dispusitivu è una certa prontezza per u futuru, vale à dì Android L, chì deve esse cumplettamente ottimisatu per 64-bit. Un'altra grande cosa di u novu Galaxy Mega 2 hà ancu una camera frontale. Si pò vede chì Galaxy U Mega 2 rapprisenta un avanzatu drammaticu in questa zona, è mentre chì i mudelli Samsung di punta di gamma precedente offrenu una camera frontale di 2 megapixel, Galaxy Mega 2 offre immediatamente una camera frontale di 4,7 megapixel. Ma chì pudemu aspittà da Samsung? Galaxy Mega 2?

  • Display: 5,9 "
  • Risoluzione: 1280 × 720 (HD)
  • CPU: quad-core Qualcomm Snapdragon 410 cù una frequenza di 1.2 GHz
  • RAM: 2 GB
  • Chip graficu: Adreno 306
  • Conservazione: 8 GB
  • Camera posteriore: 12-megapixel cù supportu video Full HD
  • Camera frontale: 4,7-megapixel cù supportu video Full HD

Samsung-Galaxy- Mega-7.0

* Fonte: gfxbench

U più lettu d'oghje

.