Chiudi annunziu

samsung-galaxy-brevettu-vetru-7I vetri di realtà virtuale di Samsung sò una realità, è pare chì Samsung hà intenzione di presentà elli à fiancu Galaxy Nota 4 in a fiera di l'IFA 2014 I vetri anu digià ricevutu u nome ufficiale Samsung Gear VR, chì hè statu ancu cunfirmatu da l'applicazione chì Samsung prepara. A prima versione beta di l'applicazione hà digià riisciutu à mette in manu di l'editori di SamMobile, è era quì chì anu sappiutu à revelà assai nutizie chì palesa u pussibule disignu di u pruduttu è u numeru di funzioni chì u pruduttu. averà.

A realtà virtuale da Samsung offre inizialmente trè applicazioni - VR Panorama, VR Cinema è HMT Manager, ufficialmente cunnisciutu cum'è Gear VR Manager. Duvuta à u fattu chì u pruduttu hè solu disponibile da Samsung oghje, solu l 'applicazzioni Manager hà trovu usu veru. Questu permette di cunnette u dispositivu à un telefuninu mobile è permette di scaricà l'applicazioni supplementari da Samsung Apps, chì sò stati pensati per i vetri. Ma oghje, sicuru, ùn truverete micca applicazioni in questu, postu chì i vetri ùn sò ancu esciati. Ci hè avà trè funzioni impurtanti in i paràmetri, à dì VR Lock, chì permette di stabilisce una serratura di sicurità per l'usu di l'occhiali, Notificazioni, chì avvisanu l'utilizatori ogni ora chì sò in a realtà virtuale, è infine, Undock Alert, chì notifica à l'utilizatore di disconnecting u telefunu da l'occhiali è mostrarà struzzioni per ricunnisce. Probabilmente a più grande sorpresa in u casu di u Samsung Gear VR hè chì i vetri serve cum'è un modulu à quale a ghjente cunnetta u so smartphone cù l'interfaccia USB 3.0.

Gear Samsung inclGear Samsung incl

L'applicazione cum'è tale hà ancu revelatu chì u latu drittu di l'occhiali avarà un touchpad è un buttone di ritornu, chì serà utilizatu per vultà à a pantalla precedente è per passà à u "mondu reale" quandu hè tenutu premutu per un bellu pezzu. In questu casu, a realtà virtuale hè temporaneamente disattivata è a camera hè attivata nantu à u screnu, grazia à quale a persona vi vede ciò chì hè davanti à ellu. A voce è u touchpad seranu utilizati per cuntrullà u screnu, postu chì dopu avè cunnessu u smartphone à i vetri ùn serà micca pussibule di cuntrullà a visualizazione in ogni modu. Inoltre, u supportu di u touchpad è u mouse hè custruitu ghjustu in Androidè cusì u cuntrollu alternativu serà curatu, ancu s'ellu serà prubabilmente bisognu di un pocu di pratica in prima. Puderà ancu aduprà u cuntrollu di voce S Voice, chì serà attivu immediatamente dopu a cunnessione è ascolterà e parolle "Hi Galaxy! ".

Gear Samsung inclGear Samsung incl

U dispusitivu cum'è tali hè pruduciutu in cullaburazione trà Samsung è Oculus VR, chì significa chì ùn si pò micca dì chì hè un competitor per Oculus Rift, ma solu un supplementu à i telefoni Samsung, in particulare per Galaxy Nota 4. Samsung, sicuru, liberarà un SDK di sviluppatore cù quale i sviluppatori puderanu sviluppà e so propiu applicazioni per Gear VR. Quessi seranu dispunibili in Samsung Apps, induve a novità hà a so propria rùbbrica cù l'applicazioni, s'ellu sta rùbbrica serà ancu accessibile via VR o solu via u Manager in u telefunu, videremu in menu di dui mesi.

Gear Samsung inclGear Samsung incl

* Fonte: SamMobile

U più lettu d'oghje

.