Chiudi annunziu

Samsung Galaxy Per zoomàSamsung Galaxy U S5 hè in realtà una famiglia di prudutti chì attualmente hè custituita da trè mudelli. In più di u flagship mintuatu, pudemu truvà in a famiglia Galaxy S5 attivu, Galaxy S5 mini è GALAXY Per zoomà, cun l'intelligenza chì altri membri di a famiglia ghjunghjeranu dopu. Solu GALAXY In ogni casu, K zoom hè unu di quelli chì hà pigliatu a mo attenzione è aghju decisu di fighjà da u puntu di vista di una persona chì piace à piglià ritratti, ma ùn hà micca prughjettatu di investisce millaie d'euros in una camera. È combina una camera cù un smartphone? Questu hè qualcosa chì a ghjente deve aspittà da un successore direttu Galaxy S4 zoom.

A prima cosa chì fate GALAXY Ciò chì vi vede nantu à u zoom hè u so grossu anormale. U smartphone, o piuttostu a camera cù funzioni di smartphone, hè di 2 cm di spessore, chì face senza dubbitu u più grossu smartphone attuale di u mercatu. U so grossu hè cusì più vicinu à una camera digitale, chì hè in realtà una funzione chjave GALAXY K zoom è u mutivu chjave per cumprà stu dispusitivu. A causa di a camera 20,5-megapixel cù zoom otticu 10x, l'internu duverebbe esse divisu in dui mità, chì hà causatu un aumentu di u grossu da almenu un centimetru. A camera stessa hè oculata in a mità superiore, chì scorre immediatamente dopu chì a camera hè attivata, è a bateria è i cumpunenti rimanenti sò digià situati in a mità inferiore.

Samsung Galaxy Per zoomà

Sè vo taliari lu telefonu da fora, allura vi nutari lu sumiglia cù Galaxy S5 è sorprendentemente ancu s Galaxy Cù III. Puderete vede a similarità cù a legenda soprattuttu in u fronte, cum'è u telefunu hè un pocu più arrotondatu cà Galaxy S5 è hà u listessu grande display cum'è Galaxy Cù III. Similitudine cù Samsung Galaxy Tandu vi nutà u spinu di u S5, induve ci hè una tappa di plastica perforata, chì hè torna piacevule à tene in manu, ma à u cuntrariu. Galaxy S5 sta copertina hè un pocu più plastica è dura. Tuttavia, a versione bianca hà ancu tenutu in manu Galaxy S5 è cusì hè pussibule chì a diffarenza di durezza si trova in u culore di a tappa è micca in u mudellu. Da una banda, pò esse una supposizione, da l'altra banda, ci pò esse qualcosa di veru. GALAXY U zoom K hè dispunibule in trè versioni di culore, più precisamente in neru, biancu è neru-blu. A versione d'oru hè stata lasciata fora di a presentazione di u zoom K, chì pò esse duvuta à u fattu chì u telefunu era sempre in u pianu quandu Samsung hà travagliatu nantu à a versione d'oru cuntruversata allora, chì hà ricurdatu assai di una banda è chì Samsung dopu. cambiatu in una ombra d'argentu.

Samsung Galaxy Per zoomà

Ma cumu funziona l'elettronica cusì cruda in a vostra sacchetta? In modu persunale, sò un sustenidoru di u fattu chì e cumpagnie ùn deve micca esageratu cù a magrezza è deve ancu fà i dispusitivi chì una persona si sentenu veramente in i so sacchetti è ùn deve micca preoccupatu di sparisce u dispusitivu. Ebbè, hè questu GALAXY K zoom ricchi incontra. Cù un grossu di 2 centimetri è un pesu di 200 grammi, basta à sente in i vostri sacchetti. Da un puntu di vista tecnulugicu, questu rapprisenta un passu in daretu, ma personalmente ùn aghju micca cunsideratu un minus in tuttu. Ma ciò chì hè più impressiunanti di u grossu di u dispusitivu hè a vita di a bateria.

Samsung Galaxy Per zoomà

Samsung GALAXY U zoom K hè veramente grossu cumparatu cù altri telefoni

Batteria

Aghju avutu u telefuninu in manu dapoi uni pochi di ghjorni, è cum'è aghju nutatu, ùn hè micca un record in quantu à a vita di a bateria. Mentre Galaxy U S5 hà duratu 2 ghjorni d'usu cù una sola carica, GALAXY U zoom K dura un ghjornu. Se guardemu à i numeri stessi, questu significa chì u telefunu sguasserà dopu à 3 ore è 30 minuti di fotografia cuntinuu, registrazione video è chatte via Facebook Messenger, chì hè cunnisciutu per u so altu cunsumu d'energia. À questu deve esse aghjuntu a ricezione automatica di e-mail, l'uploading di ritratti in Dropbox, chì hè preinstallatu nantu à u telefunu, l'ascolta di musica à pocu tempu è, infine, a navigazione occasionale in Internet. Se decide di ghjucà à ghjochi intensivi di grafica, u telefunu si lamenta di a mancanza di putere dopu solu 2 ore è 55 minuti, chì cunfirma solu chì GALAXY U K Zoom ùn pò micca esse sbagliatu per una cunsola di ghjocu portatile, ancu s'ellu hè cusì robustu chì pensate chì a bateria durà per ghjorni. In fatti, ci hè una batteria 2 mAh in u dispusitivu, chì hè un pocu menu di a capacità di a bateria di u dispusitivu. Galaxy S5. Havi una capacità di 2 mAh, per quessa, eru assai sorpresu Galaxy U S5 dura veramente un ghjornu di più.

Samsung Galaxy Durata di a bateria di u ghjocu K zoomSamsung Galaxy K zoom vita normale di a bateria

Tuttavia, s'è tù era vicinu à zero, allora avete l'opzione per attivà u Modu Ultra Power Saving in u vostru telefunu, chì hà debutatu in Galaxy S5 è chì hà fattu u so modu à altri dispusitivi chjave chì sò esce da tandu. Tuttavia, u modu quì travaglia un pocu sfarente chè on Galaxy S5. A cuntrariu Galaxy Infatti, u S5 GALAXY Quandu si passa à u modu estremu di risparmiu di bateria, u zoom ùn spegne micca i culori in tuttu, è a visualizazione hè sempre in culore, cusì pudete vede i culori in questu ambiente di risparmiu d'energia. Se accende u modu, allora u menu di l'applicazioni dispunibuli serà ridutta tantu chì vi sentite chì avete tornatu in qualchì locu à u 2005. Perchè avete solu l'applicazioni Phone, Messages, Internet, Google+, Voicemail, Clock, Calculator è Notes. Cù u modu estremu di salvezza di a bateria, ùn puderà micca travaglià nantu à e rete soziale, ma sarete sicuru chì u vostru telefunu ùn hà micca esauritu u putere à u mumentu chì avete bisognu di più. Samsung hà ancu ridutta u tempu d'usu stimatu in u Modu Ultra Saving Power è mentre u Galaxy U S5 era menu di 13 ghjorni, quì hè solu circa 9 ghjorni passati in modu standby.

Samsung Galaxy Per zoomà

Hardware

Un altru fattore pò ancu esse rispunsevuli di a scaricazione più veloce di u telefunu malgradu a capacità di a bateria piuttostu alta. Samsung GALAXY U zoom include un processore Exynos 6 Hexa di 5 core, chì hè custituitu da un chip quad-core cù una velocità di clock di 1.3 GHz è un chip dual-core cù una velocità di clock di 1.7 GHz. À a mo sorpresa, tutti i nuclei sò attivi à u stessu tempu, è u fattu chì a bateria hà da furnisce nuclei putenti è menu putenti à u stessu tempu hè rispunsevule per u fattu chì u dispusitivu scarica più veloce. Sicondu u benchmark AnTuTu, i nuclei cambianu regularmente a so freccia, per quessa ùn si pò micca escluditu chì a veloce dinamica di u processatore hè implicata in a scarica. Accantu à u processatore, u telefunu hà menu di 2 GB di RAM, un chip graficu Mali-T624 è infine 8 GB di almacenamiento. Cume scoprerete dopu à uni pochi di ghjorni d'usu, vi accoglierà u supportu di carte microSD cù una capacità di sin'à 64 GB cù braccia aperti. Avete solu menu di 5 GB di spaziu dispunibule, postu chì i 3 GB restanti sò occupati da u sistema operatore. Android 4.4.2 cù a superstruttura TouchWiz è un settore cù una copia di salvezza di fabbrica di u software in casu chì decide di restaurà u telefunu à u so statu originale.

In quantu à u rendiment, hè puntuale GALAXY K zoom cusì chì da una banda hè più veloce di Galaxy S4, ma micca più veloce di Galaxy S5. In u benchmark AnTuTu, i nostri vincenu GALAXY Puntu di zoom K di 31, grazie à quale si pò vede chì in termini di prestazioni stu dispusitivu hè situatu trà Galaxy S4 à Galaxy S5. Comu pò esse vistu nantu à i screenshots, u rendimentu più bassu cuncerna u logicu piuttostu chè u processore graficu. À u cuntrariu, i grafici turnanu à esse più forte di u Galaxy S5. Hè ancu un fattu chì ùn avete micca nutatu u rendiment più bassu quandu ghjucate à i ghjoculi, ma l'avete nutatu abbastanza rapidamente quandu utilizate l'interfaccia TouchWiz. Sfortunatamente, pare chì quandu hà sviluppatu l'ultime TouchWiz UX, Samsung hà cuncintratu principarmenti in l'ottimisazione per Galaxy S5 è cusì succede quì è quì chì dopu à unlocking u telefonu l 'ambienti pigghia un pocu di più à carica chè si deve. Pudete ancu nutà quandu si accende u telefunu o quandu si passa da u Modu Ultra Power Saving, induve a carica dura più di Galaxy S5.

Samsung Galaxy K zoom antutu benchmarkSamsung Galaxy K zoom antutu benchmark

Di sicuru, u funziunamentu di i telefoni d'oghje hà ancu truvatu applicazione in ghjochi. I ghjochi mobili d'oghje anu digià gràficu di cunsola in ogni modu, è certi tituli sò ancu porti diretti di ghjochi PC / console - Grand Theft Auto, per esempiu. Ma sta volta aghju ghjucatu à GT Racing 2 nantu à u mo telefunu, chì hè dispunibule gratuitamente in Play Store. Se ùn avete micca una carta di memoria dispunibule à u mumentu, allora vi sarà di sicuru grati per stu ghjocu, postu chì occupa un pocu di spaziu cumparatu cù l'altri, è certamenti apprezzà chì in un dispositivu 8 GB. Allora aghju decisu di pruvà a gràfica è a prestazione di l'informatica di stu ghjocu è u risultatu hè chì ancu s'è u ghjocu offre una gràfica satisfactoria, pudete veramente aspittà un pocu di balbuzie pocu dopu avè lanciatu o dopu sbloccare u screnu. Dopu avè principiatu u ghjocu, crashes in u menu è per un tempu in i razzii, ma dopu à un minutu dopu avè principiatu u ghjocu, questu hè finitu. Caricà e razze individuali quì dura circa 6-7 seconde. Dunque ùn pudemu micca veramente vede un telefunu di gamma media cum'è qualcosa chì vi forzaria à rimpiazzà a vostra PS Vita, ma facemu a faccia - Galaxy K zoom ùn hè micca nantu à u ghjocu.

Samsung Galaxy K zoom GT racing 2

Samsung Galaxy K zoom GT racing 2

Camera

GALAXY U zoom hè principarmenti una camera digitale, è questu hè ciò chì aghju da fucalizza nantu à i prossimi minuti di sta rivista. Semu ghjunti à u puntu più impurtante di tutta a rivista, cusì in i prossimi mumenti guardemu cumu i video sparati. Galaxy K zoom è cumu u telefunu piglia foto. Sè avete digià qualchì infurmazione di u telefuninu / camera, allora sapete chì hè Samsung GALAXY K zoom hà una camera digitale cù una risoluzione di 20.5 megapixels, zoom 20x è stabilizazione ottica di l'imagine. A stabilizazione ottica di l'imaghjini hè qualcosa chì parechji già aspettavanu da u standard Galaxy S5, ma Samsung ùn hà micca messu quì per qualchi mutivu scunnisciutu. Ricunnoscerete a stabilizazione ottica quandu fate u video, ma ancu quandu pigliate e foto, perchè ùn vi vede micca scuzzulate nantu à u screnu quandu pigliate e foto. Ma s'è vo zoom in un ughjettu è sempre pruvate à mantene a camera fermamente in manu, allora quì è quì succede chì l'imaghjini si move cum'è per ellu stessu. Ùn sò micca s'ellu hè a culpa ancu di una stretta di mani minima. In ogni casu, questu ùn hè micca qualcosa chì faria a fotografia di l'ogetti problematicu. In casu di qualsiasi miniatura "scorrendu" di u visore, pudete simpricimenti indicà u telefunu induve avete bisognu.

Samsung Galaxy Per zoomà

A fotografia hè ancu abbastanza bona, ma dipende ancu di cumu tene u telefunu. Avete un attivatore fisicu à u latu, è hè accadutu più di una volta chì aghju appughjatu stu buttone cù a mo palma mentre tene u telefunu in una pusizione di ritrattu è ùn pudia micca piglià una foto, perchè dopu à pressu u buttone, l'elementi spariscenu da u screnu. , cum'è u casu cù e camere standard. Di sicuru, u trigger fisicu pò ancu esse usatu per fucalizza a camera se tenete delicatamente, è quandu pressu forte, a foto serà presa. Ma tuttu hà i so alti è bassi Galaxy U zoom K ùn hè micca eccezzioni. Perchè tutti i buttoni sò avà da un latu, mi hè accadutu chì aghju chjusu accidentalmente u screnu invece di zooming out è duverebbe apre l'app torna. Pudete solu inizià a registrazione di video cù u buttone nantu à a pantalla di u telefunu, induve avete ancu altri buttoni chì ocultanu i filtri è l'opzioni di foto / arregistramentu. In l'opzioni, sicuru, truverete diverse opzioni per stabilisce a camera, ma sopratuttu pudete aduprà l'opzione per cambià a risoluzione di a foto è a paràmetra di u lampu. (I ritratti saranu affissati in piena risoluzione clicchendu nantu à elli - per via di a dimensione di finu à 8 MB, ùn ricumandemu micca di vede e foto via Internet mobile cù FUP)

20140719_15002120140717_174201_Richtone(HDR)

Ci hè parechje risoluzioni per sceglie, cù a risoluzione massima hè 20,5 megapixels. À u cuntrariu, a foto più chjuca chì pudete piglià hà una risoluzione di 2 MB. A scelta di qualità hè ancu dispunibule per u video, induve pudete sceglie u video Full HD à 60 fps, video HD, ma ancu video in risoluzione VGA. Malgradu l'alta risoluzione di a camera, ùn ci hè micca opzione per sparà video 4K, cusì sta opzione resta esclusiva per i pruprietarii. Galaxy S5 à Galaxy Nota 3. In modu persunale, pensu chì questa assenza hè dovuta à u hardware più debule di u telefunu chì a camera, cusì speru chì a prossima generazione di zoom hà digià supportu 4K. U menu di l'opzioni permette ancu à l'utilizatori di registrà video in slow-motion o fast-motion, ma per a mo sorpresa, ùn include micca cose cum'è u modalità Zoom dispunibule nantu à Galaxy S5 cù altre ozzione.

I video sò ancu assai boni è in l'uffiziu editoriale avemu accunsentutu chì l'unicu ciò chì disturba a camera GALAXY K zoom, hè a dimensione di memoria. Avete solu 4,95 GB dispunibuli, è aduprà stu spaziu abbastanza rapidamente quandu si registra un video Full HD - dopu tuttu, solu un clip di 50 seconde hà una dimensione di 172 MB. Di sicuru, pudete aduprà l'opzione di zoom durante a registrazione di video, è pudete ottene questu sia cù gesti nantu à u screnu o cù i buttoni per cambià u voluminu, chì travaglianu cum'è un zoom durante a fotografia. Puderete aduprà l'ultimu metudu assai più spessu, è questu ùn hè micca solu durante a registrazione video, ma ancu durante a fotografia. Zooming in and zoom out works assai naturali quì. In ogni casu, à u cuntrariu di i dispositi cù zoom digitale, duvete aspittà chì duverà qualchì tempu per ghjunghje à u zoom massimu, è ùn serà micca ottenutu solu per separà rapidamente dui dita nantu à u screnu.

20140717_18160720140718_193920

20140715_132223

In ogni casu, u zoom otticu hà e so qualità è, à u cuntrariu di u zoom digitale chì truvate in u 99% di l'altri telefoni, face chì a foto zoomata ùn hè micca sfocata è e cose nantu à questu sò abbastanza visibili. Zoom funziona "in a cità" finu à una distanza di circa 750 metri - à questa distanza hè sempre capaci di registrà e persone, ancu s'ellu ùn ci hè quasi micca dettagli visibili quì. Di sicuru, cù u zoom pudete ancu piglià ritratti di l'uggetti in a distanza, chì pudete aduprà in natura o quandu pigliate foto di parti più distanti di a cità. Pudete vede questu in u paru di ritratti quì sottu, tutti dui sò stati arregistrati à 20,5 megapixels, risultatu in una risoluzione di 5184 x 3888 pixel.

Samsung Galaxy K zoom senza zoomSamsung Galaxy K zoom max zoom

20140715_13024420140715_130253

20140715_12583820140715_125846

L'app camera vi permette di aghjustà manualmente u focu è l'esposizione prima di piglià una foto. Pudete determinà u puntu di esposizione cumincendu à spustà a freccia situata accantu à u quadru di focu è cumincianu à spustà intornu à u screnu. U risultatu pò esse una foto perfettamenti focalizata è illuminata, ma di sicuru duvete aspittà una prucedura più longa. Ebbè, se u focu è l'illuminazione ùn sò micca abbastanza, allora pudete sceglie unu di i filtri. Samsung Galaxy K zoom offre solu filtri 29, chì hè un numeru veramente grande, è s'ellu ùn avete micca abbastanza, pudete scaricà più da u magazinu Samsung Apps for free. Ma questi sò parti di i setti di "Filtri prufessiunali". Unu di i modi chì certamenti piacerà i fotògrafi hè u modu Macro. Cù u so aiutu pudete cù a vostra camera / telefunu Galaxy K zoom per piglià ritratti veramente boni di picculi cose è criaturi. Duranti stu modu, ogni più ingrandimentu o zooming out hè ancu bluccatu. À u cuntrariu, ùn ricumandemu micca di utilizà u modu Cascata in ogni casu, postu chì e foto chì decide di piglià cù u so aiutu. sfocata (7 MB).

20140717_16364220140715_131820

Una cosa chì prubabilmente falla a camera hè u flash xenon. A cuntrariu di l'altri smartphones nantu à u mercatu, Galaxy K zoom hà un flash xenon è hè per quessa chì ùn pudete micca sparà video di notte cù u lampu, ma vi vede solu a bughjura in i video in a maiò parte di i casi. U lampu si accende solu quandu pigliate foto, è ancu allora solu in u mumentu chì pigliate a foto. In cunnessione cù a fotografia di notte, aghju trovu abbastanza strana chì a camera hè capace di mostrà una maghjina assai scura nantu à u screnu in un mumentu, ma u risultatu hè bellu. Ancu i ritratti di notte da a cità ponu esse boni, ma da l'altra banda, duvete aspittà una sorpresa dispiacevule in forma di pirate di l'applicazione. A camera simpricamente taglia a notte quandu assorbe assai luce da e lampade, è durante questu tagliu spessu vi dumandate s'ellu ùn saria micca megliu aduprà una camera da un altru telefunu di notte, per esempiu u Galaxy S5. Galaxy U zoom K hè cusì un dispositivu chì trova più usu di ghjornu chè di notte.

20140710_21561320140713_234820_LLS

Studio

Pudete tandu fà parechje cose cù i ritratti resultanti. Se necessariu, sguassate e foto è edità di novu. Se ti piace cumu si vede, pudete sparte subitu cù u mondu nantu à e rete soziale, o pudete trasfiriri à u vostru PC. Ma se pensate chì e foto mancanu qualcosa è saria bonu per edità, pudete impurtà in l'app Studio chì vene preinstallata in u vostru telefunu. In pratica, l'applicazione funziona cum'è un studiu di edizione di foto espressa portatile chì permette di sceglie un filtru supplementu per e foto individuali è aghjustà a so forza, permette di aghjustà l'equilibriu di u culore, a luminosità è u cuntrastu, è ancu permette di inquadra a foto. I ritratti editati in questu modu sò allora salvati in u cartulare Studio, induve altre cose chì create in u studiu sò ancu salvate.

Galaxy Per zoomà l'app Studio

In più di edità e foto, pudete creà collage di foto induve pudete ancu edità e foto, u so layout, u stilu di framing, u fondu è assai di più. Infine, pudete creà video da e foto quì, ma avete bisognu di scaricà un pacchettu di software supplementu. A creazione di video quì hè assai simplice - permette di aghjunghje testu, aghjunghje è urganizà e foto chì mette in u video è infine permette di sceglie a musica. Allora hè un prugramma abbastanza modestu, cù l'aiutu di quale pudete inserisce sin'à 16 ritratti in un clip, cù u fattu chì sceglite u flussu stessu, basatu nantu à quale pudete sceglie quale musica vulete avè in u vostru video. Ma s'è aspittàvate opzioni di editazione un pocu più ricchi, allora avete bisognu di scaricà a seconda applicazione, Video Editor, chì hè digià 121 MB è vi permette di fà ancu di più cù i video nantu à u telefuninu chì l'add-on di software di basa à l'applicazione Studio.

Mostra

Probabilmente l'ultima cosa chì ùn duvemu micca scurdate quandu paragunate hè a visualizazione. Solu fighjendu u hardware, hè chjaru chì questu ùn hè micca un telefuninu di classa assolutamente high-end, ma questu hè principalmente pruvucatu da a so visualizazione. Per squadra, ùn vogliu micca dì a so diagonale, ma a so risoluzione. A visualizazione hà una risoluzione di HD o altrimenti 1280 × 720 pixel, chì hè a stessa risuluzione cum'è, per esempiu, Galaxy S5 mini, Galaxy Alpha è altri telefoni in a categuria di classa media d'oghje. Cumprendu, l'alta diagonale è a risuluzione più bassa hà risultatu in una densità più bassa, è ancu s'è a visualizazione hà una densità di 320 dpi, pudete ricunnosce pixel individuali nantu à a visualizazione à una distanza di 30 cm da i vostri ochji. Ma li vi vede solu s'è vo fighjate gràfiche statiche cum'è Office Mobile. In l'eventu chì avete una recensione scritta nantu à a visualizazione, vi vede cristalli minusculi nantu à a visualizazione chì custituiscenu a visualizazione AMOLED. Ebbè, cum'è aghju dettu, pudete vede solu cristalli cù oggetti statichi. Ma se pigliate una foto o gravate un video, ùn pudete micca vede i cristalli in tuttu.

Ma quandu si tratta di leggibilità di a visualizazione, allora hè Galaxy U zoom K cuntinueghja à esse u top notch. L'utilizatori ùn sò micca in periculu di avè prublemi cù a leghjibilità di a visualizazione in u sole. In questu sensu, a visualizazione hè praticamente cusì faciule di leghje cum'è sopra Galaxy S5, da quale in realtà Galaxy U zoom K esce. A cuntrariu Galaxy In ogni casu, u S5, un hibridu di càmera è telefuninu, furnisce culori ligeramente più debuli, chì in questu casu hè causatu da a densità di pixel più bassa causata da a risoluzione più bassa. U grossu di u telefunu porta ancu cun ellu un vantaghju in a forma di cuntrollu più faciule di a visualizazione. Ùn sò micca sapè s'ellu hè solu un sentimentu persunale, ma dopu avè avutu i mo dita più distanti, aghju trovu più faciule di cuntrullà cà u slim Samsung. Galaxy S5.

Samsung Galaxy K zoom display

GALAXY K zoom vs. GALAXY S5

Ma ùn pudemu micca ricusà troppu. S'è tù decidessi trà cumprà Galaxy S5 à Galaxy Per zoomà, allora hè Galaxy U S5 hè di sicuru più putente è offre più funziunalità cà u Galaxy Per zoomà. Zoom hè una camera chì hà unitu à a famiglia di prudutti Galaxy S5 è caratteristiche in questu cù altri mudelli, cum'è u S5 Active o S5 mini, chì aspittemu ancu. U telefunu cusì enfatizeghja a camera piuttostu cà l'altri funzioni, chì hè attribuita à u hardware menu putente. E funzioni chì eranu è sò specifiche à altri mudelli sò ancu assenti Galaxy S5 - sensore di impronte digitali, sensore di freccia cardiaca è resistenza à l'acqua. Mentre chì altri mudelli sò stati pensati per resiste à esse cascati in l'acqua è sò certificati IP67, Galaxy K zoom ùn hà micca certificatu, cusì ùn avemu micca pruvatu a resistenza à l'acqua in ogni casu. Ciò chì pò disturbà l'utilizatori hè a vita di a bateria più debule, chì significa chì avete da carricà u telefunu / camera ogni ghjornu invece di ogni dui ghjorni, l'incapacità di registrà video 4K (apparentemente per via di l'hardware), è s'ellu importa, u spessore. è a dimensione di u display. Galaxy U S5 offre un display Full HD 5.1-inch, chì Galaxy U zoom K offre un display HD di 4.8-inch. S'ellu hè grossu, allora hè Galaxy S5 circa trè volte diluente cà Galaxy Per zoomà. Ma ùn ci hè micca mancanza di supportu di watch.

Samsung Galaxy Per zoomà

Curriculum vitae

Samsung GALAXY U zoom K cum'è tali hè essenzialmente una camera digitale cù una risoluzione veramente alta, zoom 20x è a capacità di fà telefonate. Precisamente perchè u telefuninu oculta una camera cù ottiche estensibile, u telefunu hè significativamente più bruttu cà a maiò parte di l'altri dispositi in u mercatu, è questu pò disturbà alcuni. In ogni casu, mi piace personalmente u grossu, cum'è sò chì aghju u mo telefunu in a mo sacchetta è ùn aghju micca da preoccupà chì, Diu ùn ci vole, hè sparitu da a mo sacchetta. Tuttavia, u gruixu ùn hà micca affettatu a vita di a bateria, è u telefunu dura per circa 3,5 ore durante l'usu attivu, o 3 ore quandu ghjucate. In ogni casu, pudete sempre attivà u modu estremu di risparmiu di bateria, in quale u processatore spegne parechji nuclei, riduce u rendiment à u minimu è permette à l'utilizatori solu fà chjamate, testu, navigà in Internet, riceve email è scrive note. Paradoxalmente, a visualizazione di culore hè attiva durante u modu, chì ùn hè micca u casu cù altri mudelli.

Samsung Galaxy Per zoomà

Semu sicuru cuntentu di a qualità di e foto quandu l'avemu paragunatu cù altri dispositi, ma questu hè duvuta à u fattu chì hè più una camera cù un telefunu. Tuttavia, dipende dinù nant'à u filtru usatu, o u modu di sparà. Ci sò assai di elli in u vostru telefunu, è se ùn avete micca abbastanza, pudete scaricà filtri supplementari direttamente attraversu a camera da u dipositi Internet. A prisenza di u modu Macro è parechji altri modi vi piacerà, ma da l'altra banda, u modu Cascata vi disappointà cù a so mancanza di funziunalità. Ciò chì cunsiderà esse un altru svantaghju hè u clipping di a camera in u bughju, quandu a camera prova di assorbe a quantità di luce pussibule. Ma u lampu di xenon hà da piglià cura di u so travagliu.

U telefunu ùn hà micca a capacità di registrà video 4K, ma pò arregistrà Full HD à 60 fps. Ci hè ancu stabilizazione ottica di l'imaghjini, chì rende i video menu tremuli cà quandu si registranu senza stabilizazione in altri telefoni. I video chì fate cù u zoom K sembranu veramente belli è lisci. Ma tuttu hà i so difetti è prestu senterete chì u telefunu manca qualcosa - più memoria. GALAXY U zoom K hà solu 8 GB di almacenamiento, di quale 4,95 GB di spaziu hè dispunibule per l'utilizatore, è si tenemu in contu u fattu chì a foto media hè 7-8 MB in grandezza è un clip Full HD di 50 seconde hè apprussimatamente. 170 MB di dimensione, hè chjaru, chì riempia stu almacenamentu durante i primi ghjorni di usu. In particulare s'è no aghjunghje musica à u ghjocu, appiicazioni da Galaxy Apps è Google Play è altre cose.

Samsung Galaxy Per zoomà

U telefunu ùn hè micca assolutamente high-end ancu in termini di hardware. Contene un processore Exynos 6-core è 1.8 GB di RAM, chì ponu esse attribuiti à u tagliu occasionale di l'interfaccia TouchWiz - à l'iniziu, quandu si chjude l'applicazioni intensive di hardware o qualchì volta da sè stessu. Quì pudete vede chì l'ingegneri di Seoul anu cuncintratu principarmenti à ottimisà l'interfaccia pre Galaxy S5 è ottimisazione per altri mudelli era secundariu. Tuttavia, aspittemu chì Samsung ùn si scurdarà di u telefunu in ogni mumentu prestu è furnisce ancu un supportu di software di 18 mesi per questu. Hè per quessa chì aspittemu almenu una aghjurnazione di software in u futuru chì risolverà questi prublemi occasionali.

U disignu di u telefunu pò esse assai familiar à u pruprietariu Galaxy S4, rispettivamente Galaxy Cù III. Zoom, à u cuntrariu Galaxy S5, a so forma hè assai più vicinu à elli cà à Galaxy S5, ma chì ùn hè micca applicà à a struttura chì Samsung hà appiicatu à u telefunu. A tappa posteriore hè sempre perforata, ma à u cuntrariu Galaxy S5, sta copertina pare assai più plastica chì a copertina di u S5. In ogni casu, mantene a superficia perforata hè assai piacevule à u toccu, è s'ellu ùn era micca per u sensu intensu di plastica, allora hè cusì cunfortu di mantene cum'è cù u S5. Ciò chì hè definitivamente piacevule à a fine hè chì, ancu s'ellu hè un dispositivu completamente novu, u so prezzu ùn indica micca questu quantu cù mudelli di punta. Pudete cumprà in i buttreghi in linea Galaxy K zoom da 430 €.

Samsung Galaxy Per zoomà

Autore di foto: Milan Pulc

U più lettu d'oghje

.