Chiudi annunziu

microsoft-vs-samsungOghje, Microsoft hà presentatu una demanda contr'à Samsung Electronics in i Stati Uniti, ma à u cuntrariu di Apple, ùn esige micca alcuna compensazione. Invece, dumanda à a tribunale per pressurize Samsung è furzà à pagà Microsoft più per l'usu di i patenti di ciò chì hà dichjaratu in l'accordu trà e duie cumpagnie, chì hè statu righjuntu in u 2011. E duie cumpagnie anu fattu un accordu in 2011 per sparte i patenti, cum'è Microsoft pussede un gran numaru di patenti ligati à a produzzione di i dispositi cù u sistema Android.

U prublema, sicondu Microsoft, hè chì a vendita di smartphones di Samsung hà quadruplicatu da quandu e cumpagnie anu fattu un accordu, dendu à Samsung una pusizioni dominante in u mercatu mobile. In u 2011, quandu l'accordu hè statu fattu, Samsung hà vindutu 82 milioni di smartphones, mentre chì questu annu pare chì Samsung hà vindutu circa 314 milioni di dispusitivi. Microsoft pensa dunque chì Samsung puderia cumincià à pagà più di ciò chì hà pagatu cum'è parte di l'accordu.

Sicondu David Howard, u prucessu ùn saria micca accadutu se Samsung ùn avia micca pruvatu à rinunzià da l'accordu. Samsung cita l'acquistu di Microsoft di Nokia cum'è u mutivu di ritirata da l'accordu. Propiu per quessa, l'accordu ùn deve esse più validu : "Ùn ci piace micca di presentà accuse criminali, soprattuttu contr'à una cumpagnia cù quale avemu avutu un partenariatu longu è produttivu. Sfortunatamente, ancu i partenarii à volte ùn sò micca d'accordu. Dopu avè passatu mesi à risolve i nostri disaccordi, Samsung hà fattu chjaru in una seria di lettere è negoziazioni chì u nostru accordu hà persu u so significatu ". disse David Howard, vicepresidentu corporativu è subdirector generale di Microsoft.

samsung microsoft

*Surghjente: Microsoft

U più lettu d'oghje

.