Chiudi annunziu

U ricunnoscerete. Serà liberatu in a primavera Galaxy S5, è uni pochi di mesi dopu, una versione più chjuca, chì Samsung hà chjamatu cum'è, serà in vendita Galaxy S5 mini. In ogni casu, secondu l'ultima dichjarazione di DigiTimes, pare chì e mini-versioni abbandunaranu lentamente u mercatu cum'è sò ghjunti lentamente. I fornitori in Taiwan anu indicatu chì i pruduttori cumincianu à avè prublemi à vende versioni "mini" di i telefoni, indipendentemente da chì i telefoni offrenu hardware putente o caratteristiche identiche à a versione grande di u telefunu.

U prublema hè precisamente in a parolla "mini". A ghjente in generale pensa chì u nome "mini" simbulizeghja qualcosa chì ùn hè micca cumpletu è per quessa ùn vale a pena parlà. Stu prublema deve esse aiutatu da u fattu chì e versioni "mini" sò venduti per i prezzi intornu à 400 à 500 dollari, mentre chì i dispositi simili da i fabricatori chinesi sò venduti per 150 à 200 dollari. Nè a tendenza di schermi più grandi hè megliu - da quale Galaxy U S III mini offre un display di 4 inch, Galaxy U S4 mini hà digià prupostu un 4.3-inch è l'ultime Galaxy U S5 mini offre un display di 4.5-inch.

Ancu cambià u nome di u pruduttu ùn aiuta micca à certi fabricatori. Telefunini cum'è LG G3 Beat o Sony Xperia Z1 Compact anu ancu prublemi cù a vendita. Paradossalmente, però, l'LG G3 Beat ùn pò mancu esse chjamatu "mini" telefuninu, postu chì offre un display di 5-inch, è hè pussibule chì l'inevitabbile cambiamentu di nome aspetta à l'altri fabricatori, cumpresu Samsung. Quandu a ghjente cumprà sti telefoni, li lodanu assai. Li piace a schermu di l'Xperia Z1 Compact, è a vita di a bateria vale a pena menzione, chì hè ancu più altu in a "versione mini" cà in quella standard.

* Fonte: DigiTimes

U più lettu d'oghje

.