Chiudi annunziu

MX-HS8000_003_Dynamic2_BlackPraga, u 7 d'aostu di u 2014 - Samsung Electronics, a cumpagnia di punta in u mondu in u campu di i media digitale è a cunvergenza digitale, presenta u novu sistema di sonu MX-HS8000 Giga à u mercatu cecu. I so parlanti cù una putenza di 2 300 W sò una guaranzia di sperienze di sonu putenti paragunabili à un cuncertu o un festival d'estiu. Cù u MX-HS8000 Giga, site divertitu. Stu sistema di sonu hè dotatu di una larga gamma di funzioni utili è funzioni chì renderanu a vostra sperienza di ascolta ancu più accessibile è simplice. Ogni festa pò esse animata grazia à a funzione karaoke è tutte e prestazioni ponu esse arregistrate in un USB. Grazie à EZ MP3 Maker, u dispusitivu pò cunvertisce i vostri canti preferiti da CD direttamente à u furmatu MP3 è i magazzini nantu à un supportu USB portable.

I woofers da 15 inch sò stati pensati per furnisce un sonu bassu più profondu è più riccu è ancu per l'ascultori per gode di toni bassi profondi. Quandu si sente, u sistema pò intensificà l'esperienza di ascolta cù retroilluminazione LED di i parlanti, cù finu à vinti schemi di culori per sceglie.

samsung mx-hs8000

U MX-HS8000 Giga pò ancu cunnette à un dispositivu mobile via Bluetooth è facilmente ghjucà musica da un smartphone. In questu casu, u sonu d'alta qualità hè assicuratu da u codec Bluetooth Hi-Fi di novu patentatu, chì minimizes perdite durante a trasmissione wireless. U telefuninu accoppiatu permetterà ancu di accenderà u dispusitivu in modu convenientu via Bluetooth senza avè bisognu di un cuntrollu remoto.

L'opzione per cunnette in wireless l'MX-HS8000 Giga à a TV per un cambiamentu, è cusì gode di una sperienza di sonu perfetta, serà certamente apprezzata da i fan di sport è l'amatori di cinema. U sistema vene cù a funzione di modalità Stadium, chì farà chì l'utilizatori si sentenu cum'è s'ellu si trova à mezu à una folla acclanciata in una partita di football. U modu Caster, invece, enfatiza a chiarezza di a parolla parlata di u cummentatore.

U MX-HS8000 Giga Sound System hè dispunibule da i venditori selezziunati da questu Aostu. U prezzu di vendita cunsigliatu hè CZK 24 inclusa IVA.

samsung mx-hs8000

 

U più lettu d'oghje

.