Chiudi annunziu

Galaxy Ramintate vi 4Finu à a presentazione di u phablet Samsung Galaxy A Nota 4 hè solu uni pochi di settimane di distanza, è u più vicinu à a revelazione stessu, più infurmazione è foto di u dispusitivu sò surfacing. Ricertamenti, grazia à una filtrazione, u publicu generale hà sappiutu nantu à l'esatta specificazioni hardware di e nutizie prossime, ma oghje, grazia à u portale straneru Phonearena, l'apparizione di a scatula, in quale tutti seranu. Galaxy Nota 4 chì aspetta u pruprietariu. 

Allora Samsung hà apparentemente abbandunatu u stilu "naturale" di scatuli digià stabilitu è ​​hà tornatu uni pochi anni fà quandu, per esempiu, Samsung hà liberatu. Galaxy S III mini cù scatula in u disignu simili. E lettori più attenti ponu avvistà chì Samsung hè in a foto nantu à a copertina Galaxy Nota 4, nantu à a quale a data hè stabilita à u 15 di lugliu / settembre, chì, basatu annantu à l'esperienza passata, puderia significà a so data di liberazione ufficiale.

È per aggravà e cose, u portale GSMArena hà ancu riesciutu à piglià ritratti di ellu stessu Galaxy Nota 4, u disignu di quale Samsung hà guardatu assai cun cura finu à avà. A Nota 4 s'assumiglia à una cumminazione di u so predecessore è u prossimu in i ritratti Galaxy Alpha, ma sò sti ritratti di a cosa vera? Galaxy A Nota 4 hè digià discutibile, ma duvemu sapè a verità di sicuru u 3 di settembre à a fiera IFA, induve u futuru flagship di Samsung deve esse presentatu.

Galaxy Ramintate vi 4

Galaxy Ramintate vi 4

Galaxy Ramintate vi 4

* Fonte: GSMArena & Phonearena

 

U più lettu d'oghje

.