Chiudi annunziu

Level Box miniL'abitudine di Samsung di liberà e versioni "mini" di i so flagships apparentemente hà digià sguassatu nantu à i so prudutti audio. Oghje, u fabricatore sudcoreanu libera ufficialmente una nova linea di mini parlanti wireless Level Box, chì facenu parte di a relativamente nova serie Level di prudutti audio premium. U Level Box mini hè, cum'è u nome suggerisce, una versione più chjuca di u parlante Level Box originale, chì hè statu liberatu inseme cù l'auriculare premium trè mesi fà. 

U Level Box mini stessu hà un parlante stereo di 55 mm, chì, in cumbinazione cù un cooler passiu, pruduce un sonu di qualità premium chì hè "forte, forte è equilibratu". Cum'è l'altri prudutti di Level, u Box mini include ancu parechji gadgets, cumprese u cuntrollu di l'assistente vocale S Voice, funzioni di testu à voce o ancu supportu per a tecnulugia NFC per a cunnessione wireless cù un dispositivu mobile. Inoltre, u Level Box mini hà un sistema SoundAlive integratu, chì hè ancu utilizatu in certi smartphones Samsung. L'ultime poi cura di migliurà automaticamente a qualità di u sonu ghjucatu è offre à l'utilizatori stessu passi chì puderia piglià in u so propiu interessu per migliurà l'esperienza di ascolta.

Cum'è alcuni anu digià realizatu grazie à a funzione S Voice, ogni parlante hà un microfonu integratu, chì in più di a funzione S Voice hè ancu utilizatu per a riduzione di u rumore è l'eliminazione di l'eco. Dentru u dispusitivu stessu ci hè ancu una batteria cù una capacità di 1600 mAh, grazia à quale hè pussibule di gode di 25 ore di musica senza bisognu di usà un caricatore. I parlanti di a mini serie Level Box seranu dispunibili per a compra in blu, blu-nìuru, rossu è argentu, a data esatta quandu seranu dispunibili in i magazzini ùn hè micca cunnisciuta, ma cù una alta probabilità chì succede prestu.

Samsung Level Box mini

var sklikData = { elm: "sklikReklama_47925", zoneId: 47925, w: 600, h: 190};

var sklikData = { elm: "sklikReklama_47926", zoneId: 47926, w: 600, h: 190};


* Fonte: Samsung

U più lettu d'oghje

.