Chiudi annunziu

Galaxy mega 2Un'altra nutizia hè ghjunta in quantu à u prossimu smartphone Samsung Galaxy Mega 2. Dopu à a fuga di e so dimensioni, ritratti, firmware è ancu specificazioni hardware, avemu l'uppurtunità di fighjà unu di l'aspettu più impurtante di stu pruduttu previstu, più precisamente, u so prezzu. Samsung Galaxy U Mega 2 hè apparsu in l'offerta di a tenda autorizata di Malasia SanHeng, cù un prezzu di RM 1299, chì hè circa 8600 CZK o 310 Euros. Puderia dunque esse vendutu in a Repubblica Ceca / SR per apprussimatamente stu prezzu dopu a liberazione, ma ancu questu ùn hè micca sanu sicuru, cum'è Samsung hè cunnisciutu di ghjucà spessu cù i prezzi per l'Europa.

Puru solu Galaxy U Mega 2 ùn hè ancu statu introduttu, e so specificazioni sò ancu apparsu in u situ web di a tenda. Questi includenu a visualizazione prevista di 6″ cù una risoluzione di 1280 × 720, una camera 8MPx è un processore quad-core cù una frequenza di 1.5 GHz supportata da 1.5 GB di RAM. U smartphone allora presuntamente hà un sistema operatore Android 4.4 KitKat è almacenamiento internu di 8 GB cù a pussibilità di espansione cù una carta microSD.

E specificazioni riguardu à u processatore coincidenu cusì cù quelli recentemente revelati informacemi, secondu à quale, frà altre cose, ellu vene Galaxy Mega 2 in duie varianti. U primu, destinatu à u mercatu europeu, averà un processore Exynos 4415 cù supportu LTE è cunnessione WiFi 802.11 b/g/n, Wi-Fi Direct, DLNA, Wi-Fi hotspot, Bluetooth 4.0 LE/ANT+, GPS, GLONASS è un fasciu infrarouge chì pò esse usatu inseme cù l'applicazione Smart Control da Samsung. A seconda versione vene cun un processore Snapdragon 64 SoC 410-bit da Qualcomm, chì hà quattru core Cortex-A53 cù una frequenza di 1.4 GHz. Dopu, a GPU in a forma di Adreno 306 hà da travaglià in a seconda versione. Galaxy Mega 2 secondu u travagliu di l'infurmazioni più vechji Androidper 4.4 cù a superstruttura Magazine UX da Samsung, inseme cù una novità in a forma di l'opzione per attivà i buttuni di navigazione à a manca o à a diritta di u display per migliurà u cuntrollu di u telefuninu cù una sola manu, perchè cù un display 6″, L'utilizatori anu probabilmente avè difficultà considerablei cun questu.

Galaxy mega 2

* Fonte: SanHeng

U più lettu d'oghje

.