Chiudi annunziu

Curved-UHD-U9000_FrontPraga, u 22 d'aostu di u 2014 - Samsung hà annunziatu una cullaburazione cù l'artista di fama mundiale Miguel Chevalier, chì hà creatu una presentazione digitale unica "Origine di a Curva". U so travagliu accumpagnà i visitori à u stand Samsung in a fiera di l'elettronica di u cunsumu IFA 2014 da u 5 à u 10 di settembre in Berlinu. A stallazione unisce perfettamente a tecnulugia è l'arti è rapprisenta un novu approcciu emutivu à u marketing creativo. I visitori viranu cusì una sperienza unica di l'installazione d'arte di Miguel Chevalier, chì usa l'apparenza incredibile è naturali di a nova TV curva Samsung UHD.

L'installazione "Origine di a Curva" hè custituita da diversi archi sovrapposti è parechji televisori curvi. Si vede cusì un’opera d’arte virtuale chì cambia è si transizione in una coreografia dipendente da a musica di u cumpusitore Jacopo Baboni Schilingi. I sensori infrarossi sò usati da i visitori per rinfurzà l'esperienza multi-sensoriale. Questi sensori permettenu l'interazzione cù l'esposizione creendu fluttuazioni visuali distinti in forma di mudelli di culore cumplessi nantu à i schermi di TV curvati.

"L'Origine di a Curva" hè visualizata in ultra-alta definizione per mostrà perfettamente a resa stupente è cumpleta di e proprietà di culore di un TV UHD curvatu.

"Quandu u travagliu cù una galleria digitale cum'è un mediu, aghju bisognu di e capacità di visualizazione massima pussibule per ottene presentazioni riesciute di e mo opere,", disse l'artista famosu in u mondu Miguel Chevalier. "U novu TV Samsung curvo hè una partita perfetta per a mo opere d'arte "Origine di a Curva" perchè offre a megliu risoluzione è capacità di culore, in un elegante design curvo chì ti attira è circonda cumplettamente u spettatore ".

"Origine di a Curva" hè ispiratu da a forma specifica è i culori perfetti in a qualità di stampa vivace di a TV curva Samsung UHD, è dimostra a fusione crescente di u mondu di l'arti è a tecnulugia.

"U travagliu cù Miguel Chevalier porta più emozioni à a relazione cù i nostri clienti ". disse Yoonjung Lee, Vicepresidente di a Divisione Visual Display di Samsung. "Partendu da l'IFA, ci sforzeremu di stampà u "putere di a curva" in a mente di i nostri clienti, prughjettendu sempre visuale artistica premium nantu à i schermi curvi di a TV curva ".

Miguel Chevalier hè un artista francese cunnisciutu cum'è unu di i pionieri in u campu di l'arti digitale. Crea un novu stilu d'arti cù l'urdinatore dapoi u 1978. Hà urganizatu ancu o participatu à prughjezzione spettaculari in i spazii publichi di e capitali, in musei è centri d'arti cuntempuranei in Europa, Asia, Stati Uniti è Sudamerica.

Miguel Chevalier Origine di a curva

 

U più lettu d'oghje

.