Chiudi annunziu

samsung gear 2Praga, u 25 d'aostu di u 2014 - Posted by Samsung 200 applicazioni successu, chì hà avanzatu da a 1a volta di a cumpetizione per i sviluppatori di applicazioni mobili Samsung Gear App Challenge 2014. A cumpetizione hè stata annunziata in maghju di questu annu per sustene i sforzi di sviluppatori in u mondu per creà app ottimizzati per i wearables Samsung. In tuttu, a cumpetizione hè stata entrata 980 applicazioni, chì includeva applicazioni LBS (Serviziu Basatu in Locazione) chì travaglia cù a pusizione attuale di l'utilizatori, o applicazioni di pianificazione di u tempu, RSS lettori, applicazione di ghjocu è tanti altri. Sviluppatori da 69 paesi cumpresi Repubblica Ceca è Slovacchia.

"Semu assai cuntenti di tali interessu da i sviluppatori. U so entusiasmu per u segmentu di wearables Gear hè più ch'è evidenti è sustene ancu i nostri sforzi per sviluppà dispositivi chì allarganu l'opzioni di l'utilizatori è furniscenu esperienze straordinarie.," hà dettu Won-Pyo Hong, presidente è direttore di Media Solution Center. "U successu di a cumpetizione prova u potenziale crescente di u mercatu di i wearables, cusì continueremu à sustene i sforzi di sviluppatori per creà novi applicazioni ".

In a prima volta, i criteri principali eranu capiscenu e caratteristiche di l'orologio Gear, u benefiziu di l'applicazione per i so utilizatori è a so unicità. 200 participanti successu guadagnatu 2 000 USD è avanzatu à a prossima volta. Siconda volta restringe a selezzione à 40 finalisti, chì pò aspittà à una parte di a somma finanziaria 850 000 $.

U vincitore generale riceve 100 000 USD è e 10 migliori applicazioni seranu ancu incluse in un cuncorsu publicu per U premiu di pupularità. Allora u so vincitore riceve BMW i3.

Dece finalisti seranu annunziati durante a cunferenza Conferenza di sviluppatori Samsung, chì si svolge à u Moscone West Center in San Francisco da l'11 à u 13 di nuvembre di u 2014. I finalisti seranu invitati à a cunferenza è anu a pussibilità di prisentà e so applicazioni.

Per una lista di i 200 finalisti di a prima volta, visitate u Samsung Gear App Challenge http://gearapp.challengepost.com/submissions

samsung gear

U più lettu d'oghje

.