Chiudi annunziu

Samsung Level Box miniPraga, u 26 d'aostu di u 2014 - Samsung presenta Samsung Level Box mini, l'ultimu mudellu in a serie Level di apparecchi audio premium. U Samsung Level Box mini furnisce à l'utilizatori un sonu d'alta qualità, cum'è l'altoparlanti di scatula Level, ma presenta un corpu di metallo più liggeru è più compactu. Quelli chì sò interessati puderanu cumprà u Level Box mini in parechje varianti di culore è gode di a musica à u massimu.

U Samsung Level Box mini hà altoparlante stereo da 55 mm a trasmettitore passivu, chì assicura un sonu forte, forte è equilibratu di qualità premium. Level Box mini hè compatibile cù l'app Livellu App, chì furnisce u cuntrollu di u voluminu, Text-to-Speech, S Voice è SoundAlive. Sound Alive, A tecnulugia audio avanzata di Samsung, analizza in modu intelligente a fonte di musica, aghjusta automaticamente a qualità di u sonu, è assicura a megliu sperienza acustica. Per chì l'utilizatori possanu ascoltà senza alcuna interruzzione, u Level Box usa u mini codec aptX. A custruzzione sofisticata cura di riduce u rumore è l'eco, mentre chì u microfonu integratu assicura un sonu / voce chjaru, ideale per e teleconferenze cù l'amichi.

Level Box mini pò esse assuciatu cù una fonte di musica assai facilmente è rapidamente. Basta à mette u vostru smartphone equipatu NFC vicinu à ellu è u Level Box mini s'occuperà di tuttu. U cuntrollu di u parlante hè ancu assai simplice, grazia à i buttoni integrati per ghjucà, stop, cuntrollu di u voluminu è un buttone per accettà o rifiutà una chjama.

A struttura metallica di u mini corpu Samsung Level Box hè 30% più fina cà u parlante di scatula di Livellu. A versione mini hè creata per l'utilizatori attivi chì a portaranu facilmente è apprezzeranu chì, grazia à a bateria cù una capacità di 1600 mAh, hè pussibule à sente finu à 25 ore di musica à tempu senza bisognu di usà un caricatore. . A gamma di culori vi piacerà ancu. Serà vendutu in varianti neru-blu, argentu, blu è rossu.

Samsung Level Box mini

Serie di prudutti Samsung Level

Basatu nantu à l'eredità di i prudutti mobili di prima qualità, a gamma Level offre una gamma di accessori audio comodi è facili da portà cù una qualità di sonu eccezziunale per furnisce à l'utilizatori una sperienza audio incredibile quandu ascolta a musica da un smartphone o tableta. A gamma Level hè custituita da cinque tippi di prudutti audio apposta per ogni tipu d'utilizatori mobili: Level Over, Level On, Level IN, Level Box è Level Box mini. In cunfurmità cù a tecnulugia mobile di punta di Samsung, tutti i cinque prudutti permettenu à l'utilizatori di riceve e chjama mentre ascoltanu ogni tipu di traccia audio è assicuranu a megliu clarità di u sonu pussibule durante a chjama.

U Level Box mini duveria apparisce nantu à i scaffali di i magazzini in a Repubblica Ceca à a fine di settembre à un prezzu di vendita cunsigliatu di CZK 2 inclusa l'IVA.

Samsung Level Box mini

Specifica tecnica

Sound

Speaker stereo 55 mm cù trasmettitore passiu

Bluetooth

BT 3.0 (aptX, SBC, A2DP, AVRCP, HFP)

Connettività

NFC, buttone Bluetooth

Design

Disegnu in metallo compactu

Funzione

S Voice Phone Speaker (telefonata in cunferenza)

Tts

Riduzzione di u rumore / Suppressione di l'eco

Parte di u pacchettu

Cavu micro USB

Batterie

1,600mAh 25 ore di ascolta di musica, 30 ore di conversazione, 1000 ore di standby

Dimensioni

156 x 66 x 50 mm, 392g

Culori

Neru blu, argentu, blu, rossu

Samsung Level Box mini

//

//

U più lettu d'oghje

.