Chiudi annunziu

IFA 2014A fiera IFA 2014 hè un altru grande avvenimentu chì i nostri editori ùn devenu micca mancà. Digià a settimana prossima, a fiera di l'IFA di quist'annu hà da principià in Berlinu, induve Samsung appariscerà tradiziunale per prisentà nutizie da u mondu di l'elettronica chì vedemu è utilizemu in a nostra vita di ogni ghjornu. Dighjà u terzu di settembre pudemu aspittà a cunferenza Unpacked Episode 2, è cum'è l'annunzii di l'ultimi ghjorni suggerenu digià, allora l'annunziu principale serà a quarta generazione. Galaxy Nota, cunnisciutu cum'è Galaxy Nota 4.

Samsung Galaxy Sicondu a speculazione finu à avà, a Nota 4 duveria purtà un altru cambiamentu di disignu, sta volta nantu à a linea di un aluminium-plastic. Galaxy Alfa. Se e fughe sò veri, allora duvemu aspittà chì Galaxy A nota 4 serà più angulata cà u so predecessore, avarà un quadru laterale d'aluminiu è una copertina posteriore in plastica, chì sta volta imita a similpelle, cum'è era nantu. Galaxy Nota 3. Allora si pò vede chì, almenu per ora, a pelle hè diventata una di e funzioni chjave in a lingua di designu di Samsung è hè diventata un elementu di design impurtante chì distingue u disignu di i so prudutti da a cumpetizione. In u fronte di u telefuninu ci hè ancu un display di 5.7 inch, ma avà cù una risuluzione di 2560 × 1440 pixel.

Samsung Galaxy Ramintate vi 4

Un altru dispusitivu chì hè speculatu hè un telefonu flagship Galaxy Nota Edge. Cum'è rivelatu à noi da e nostre fonti, Samsung hè veramente travagliatu nantu à stu dispusitivu, ma a vende solu in Corea di u Sud. Questu hè solu un mudellu sperimentale custruitu nantu à hardware Galaxy Nota 4, di quale solu un numeru limitatu serà pruduciutu è servirà più per i cunnoscitori chì ùn ponu micca aspittà per i display curvi. Stu dispusitivu ùn sarà prisintatu finu à uttrovi / uttrovi è ùn apparirà à IFA 2014 à tutti.

var sklikData = { elm: "sklikReklama_47925", zoneId: 47925, w: 600, h: 190};

À a cunferenza, ampararemu ancu nantu à un paru di novi accessori da a serie Gear - unu d'elli deve esse l'occhiali Samsung Gear VR VR, chì serviranu cum'è accessori per u telefunu. Galaxy Nota 4 è permetterà à l'utilizatori di "transportà" in a realtà virtuale, chì li darà accessu à certe applicazioni, ma à u stessu tempu li permetterà di vede ciò chì succede intornu à l'utilizatore. Un altru aghjuntu hè u smart watch Samsung Gear senza una carta SIM. Tuttavia, un rolu assai più grande hè ghjucatu da l'orologio Samsung Gear S appena presentatu, chì lamperà ancu in a cunferenza.

Samsung GearS

Infine, a fiera IFA 2014 ùn hè micca solu nantu à i telefunini mobili è i so accessori, cusì avemu da amparà ancu nantu à e nutizie di u mondu di i televisioni. Cum'è Samsung hà digià riesciutu à annunzià, a cumpagnia annunzierà nutizie da u mondu di i televisori in a cunferenza, avà principalmente software. Quì, u cuncettu Smart Zone deve esse revelatu, chì, frà altri cose, furnisce l'accessu à ghjochi cum'è Need for Speed: Most Wanted o Gameloft Real Football. Tuttavia, a cunferenza riguardanti i televisioni ùn principiarà finu à dui ghjorni dopu, u 5.9 di settembre. è includerà, frà altre cose, una presentazione artistica Origine di a curva, daretu à quale hè l'artista di fama mundiale Miguel Chevalier.

Samsung SmartTV

var sklikData = { elm: "sklikReklama_47926", zoneId: 47926, w: 600, h: 190};

U più lettu d'oghje

.