Chiudi annunziu

smartthings_conaSamsung hà digià dimustratu u so interessu in a casa intelligente à u CES 2014, quandu hà prisentatu u so cuncettu Smart Home. In seguitu, Samsung hè ancu diventatu un membru di u cunsorziu Thread, chì riunisce l'imprese chì cercanu di avanzà l'automatizazione di a casa è l'Internet di e Cose, è hà rinfurzatu ancu a so pusizioni in questu compru SmartThings per $ 200 milioni. Avà principia a fiera IFA 2014 in Berlinu, è Samsung hà intenzione di presentà ancu u so cuncettu Smart Home, chì hà da espansione ancu cù parechje funzioni utili.

Ma hà revelatu i so piani prima oghje, è da ciò chì sapemu, Samsung hà intenzione di espansione Smart Home per supportà i dispositi di terzu, cumprese i serrature di porte digitale è e camere IP, vale à dì e camere di sicurezza chì utilizanu una cunnessione Internet. In ogni casu, questu hè l'unicu infurmazione chì Samsung hà liberatu in relazione à questu puntu, cusì avemu da aspittà un pocu di più per sapè chì prudutti è chì partenarii Samsung hà aghjuntu à a so iniziativa Smart Home.

Quandu si tratta di u cuntrollu di u produttu, a cumpagnia hà arricchitu Smart Home cù u supportu S Voice nantu à l'orologio Samsung Gear, grazia à quale l'utilizatori solu bisognu di portà l'orologio à i polsi è aduprà a so voce per cuntrullà lampade o aspiratori. Hè vale a pena nutà ancu chì u prughjettu Smart Home hà da utilizà dati nantu à u locu di l'utilizatori è, basatu annantu à questu, puderà cambià i paràmetri di l'aria condizionata remotamente. Inoltre, cum'è un bonus, manda à l'utilizatori infurmazioni nantu à quantu a prossima fattura di l'electricità duverà costu. Di sicuru, ci sarà ancu un Smart Home SDK per i sviluppatori, chì a cumpagnia presentarà dopu à a Samsung Developer Conference.

var sklikData = { elm: "sklikReklama_47925", zoneId: 47925, w: 600, h: 190};

var sklikData = { elm: "sklikReklama_47926", zoneId: 47926, w: 600, h: 190};

Surghjente: SamMobile

U più lettu d'oghje

.