Chiudi annunziu

Serie Smart ProXpress M4580Praga, 5 settembre 2014 - Samsung hà introduttu dece mudelli novi durante l'avvenimentu speciale "Smart MultiXpress". stampanti multifunzione (MFP). Questi stampatori sò i primi di u so tipu in u mondu equipati di un sistema operatore Android. Sò intuitivi è adattati à tutti i tipi di cummerciale. Samsung hè longu dedicatu à u sviluppu di suluzioni di stampa chì facilmente cumplementarii l'equipaggiu di l'uffiziu IT è Smart. Novu MFP cù sistema operatore Android offreranu u Smart UX Center, un "cervellu" chì li permetterà di travaglià indipindente da un PC.

"Samsung cuntinueghja à fucalizza nantu à l'innuvazione dumandata da l'utilizatori. Presentazione di stampanti OS Android arriccherà l'esperienza cù l'equipaggiu di a categuria Smart office. Puderanu à l'utilizatori a pussibilità di stampa di grande volume è tecnulugia avanzata ", disse Dr. KiHo Kim, Vicepresidente Esecutivu di a Divisione di Soluzioni di Stampa di Samsung Electronics aghjusta: "I nostri novi stampanti combina u megliu di a tecnulugia IT è u sapè fà di u dispositivu cù u SO Android. Avemu creatu dispositivi putenti per l'ambiente di l'uffiziu automatizatu mudernu ".

Gamma di MFP Smart MultiXpress

Stampa senza PC

I mudelli di a serie Samsung Smart MultiXpress anu 10,1 inch full touch screen, chì permette à l'utilizatori di cercà è stampà direttamente da i navigatori web, emails, carte, ritratti è altri tipi di cuntenutu senza l'usu di un PC o servitore. U touch screen offre ancu a pussibilità di vede in anteprima i ducumenti, edità è aghjunghje cumenti è note.

"U stilu di travagliu è i prucessi di i nostri clienti B2B sò sempre più mobili è indipindenti da u PC, per quessa, venemu cù stampanti chì li offrenu una interfaccia d'utilizatore intuitiva, altu rendiment è produtividade ". disse Dr. KiHo Kim.

Interfaccia user-friendly è persunalizazione

I MFP Smart MultiXpress utilizanu Smart UX Center - a listessa tecnulugia basata nantu à u toccu utilizata in i telefoni smartphones è tablette Samsung GALAXY. Hè ancu u primu dispositivu in u mondu à aduprà vibrazioni signaling touch in u display.

Opzioni di cunnessione espandibile è illimitatu Sistema upirativu Android permette a cunnessione mobile attraversu a piattaforma Samsung Cloud Print. Inoltre, sta serie hè cumpatibile cù a piattaforma per soluzioni di stampa Samsung XOA (Architettura aperta eXtensible) è pò esse adattatu à i bisogni specifichi di l'utilizatori individuali. Tecnulugia di stampa NFC mejorata A nova versione di tecnulugia NFC Pro risponde à i bisogni cambianti di u mercatu B2B. Utilizà u novu accessori (vendutu separatamente) permette un accessu faciule à l'impresora da un smartphone, migliurà u prucessu di autentificazione di l'utilizatori è e funzioni di gestione di u dispositivu IT. Questu permette, per esempiu, di stabilisce facilmente e listessi regule di sicurezza di u sistema nantu à diverse stampanti, solu toccu "NFC Pro Accessory".

Tecnulugia di alta qualità è affidabile L'intruduzione di a serie Smart MultiXpress aumenterà l'efficienza di u travagliu è a produtividade è furnisce un trattamentu di documenti ancu più veloce. A vitezza hè aumentata da 1,5x paragunatu à i prucessori unicu core 1GHz precedente grazia à l'usu di un processore dual-core 1GHz. A scansione è a stampa hè avà pussibule senza interruzzione da parechji utilizatori à u stessu tempu. Inoltre, l'imprese Smart MultiXpress utilizanu tecnulugia per una vita più longa di toner è tamburinu, allargendu cusì a vita cumparata cù mudelli simili. Queste caratteristiche risultanu in una affidabilità eccellente è i costi generali più bassi.

Modelli Samsung Smart MultiXpress MFP A gamma Smart MultiXpress MFP hè custituita da dece mudelli novi divisi in 4 categurie diverse.

Serie MFP a colori X4300 A3: A serie MFP di culore A3 hè custituita da i mudelli X4300LX, X4250LX è X4220RX cù velocità di stampa di 30, 25 è 22 pagine per minutu. A serie X4300 hè dotata di tecnulugia ADF Dual-Scan, chì li permette di scansà finu à 100 ipm (impages per minutu) di documenti à dui lati per minutu in culori, è finu à 120 documenti à doppia faccia in monocromu.  Tutti i mudelli sò dotati di tecnulugia Motore di rendering per a pagina pulita (ReCP) è toner polimeru, chì ottene culori nitidi, brillanti è vividi di qualità prufessiunale. A capacità di stampa di u mudellu X4300LX hè finu à 85 000 pagine per mese. 23 pagine per toner biancu è neru è 000 pagine per tamburinu foto.

Serie Smart MultiXpress X4300

A serie MFP monocromatica K4350 A3: A serie K4350 di MFP A3 in biancu è neru hè custituita da i mudelli K4350LX, K4300LX è K4250RX cù velocità di stampa di 35, 30 è 25 pagine per minutu. Sò dotati di tecnulugia ADF à doppia scansione, chì permette di scansà à 100 ipm duplex in culore è finu à 120 ipm duplex in biancu è neru. L'MFP K4350LX offre una capacità di stampa di finu à 85 pagine per mese, cù 000 toner abbastanza per 1 pagine. U tamburinu di foto dura per 35 pagine.

Serie Smart MultiXpress K4350

A serie MFP monocromatica M5370 A4: A linea M5370 A4 di MFP monocromatiche hè custituita da i mudelli M5370LX è M4370LX cù una velocità di stampa di 53 è 43 pagine per minutu. Sò dotati di tecnulugia ADF à doppia scansione, chì permette di scansà finu à 80 ipm doppia faccia. A serie M5370 pò stampà finu à 300 pagine per mese, cù toner chì dura per 000 pagine. U tamburinu di foto pò trattà finu à 30 pagine.

Serie Smart MultiXpress M5370

A serie MFP monocromatica M4580 A4: Hè custituitu da mudelli M4580FX è M4583FX cù una velocità di stampa di 45 pagine per minutu. U M4580FX hè vindutu cù u canali OA è u M4583FX cù u canali IT. A serie M4580 MFP hè dotata di tecnulugia ADF à doppia scansione, chì permette di scansà finu à 60 ipm doppia faccia. A capacità di stampa di a serie M4580 MFP hè finu à 200 pagine per mese è 000 pagine per 40 toner. U tamburinu pò durà sin'à 000 pagine.

In a Repubblica Ceca è in Slovacchia, Samsung offre prima stampanti di a serie M5370 è M4580, durante l'ottobre di questu annu.

// < ![CDATA[ // Serie Smart ProXpress M4580

// < ![CDATA[ //

U più lettu d'oghje

.