Chiudi annunziu

Samsung GearSPraga, 10 settembre 2014 - Samsung Electronics Co. Ltd. preparatu in cuuperazione cù Diesel Black Gold una sfilata di moda unica inspirata da u dispositivu Samsung Gear S. A cullaburazione trà Samsung è Diesel Black Gold incarna l'unione di tecnulugia innovativa cù un disignu unicu è u mondu creativo di a moda.

Andreas Melbostad, direttore creativo di Diesel Black Gold, interpreta a rivoluzione di u Samsung Gear S cù una gamma di accessori persunalizati chì debutaranu nantu à e passerelle à u lanciu di a cullizzioni Primavera / Estate 2015 A tecnulugia innovativa di u Samsung Gear S era a basa per a squadra creativa di Diesel Black Gold, chì hà creatu una cullizzioni di pezzi unichi di diverse forme, culori è dettagli, tutti in u stilu di cultu di a marca. Elementi di a cullizzioni primavera/estate, ispirati da a nova onda di stelle di roccia, sò stati ancu utilizati in l'approcciu di l'equipaggiu è carattarizatu da l'usu di dettagli di pelle è metalli.

Samsung Gear S Diesel Black Gold

var sklikData = { elm: "sklikReklama_47925", zoneId: 47925, w: 600, h: 190};

"U nostru scopu hè di sviluppà cullaburazioni cù marchi chì ispiranu u mondu di a moda è incuraghjenu a ghjente à sprime u so stile individuale,", hà dettu Younghee Lee, Vice President Executive di Samsung Global Marketing è IT & Mobile Division. "U partenariatu cù Diesel Black Gold hè chjave per dimustrà l'unità di a moda, a tecnulugia è a manera chì i wearables diventanu una parte di a vita di ogni ghjornu".

Andreas Melbostad aghjusta: "Vuliu infundà a Gear S cù DNA di Diesel Black Gold. A creazione di una forma personificata di Gear S hè stata una sfida inspirante per noi, hè nata una versione allungata di una persona è l'espressione di una personalità unica.

Samsung è Diesel giraranu inseme un video à 360 ° di u spettaculu Diesel Black Gold, chì serà ghjucatu nantu à u Samsung Gear VR è diventerà una sperienza stupente è unica per l'audienza.

var sklikData = { elm: "sklikReklama_47926", zoneId: 47926, w: 600, h: 190};

Samsung Gear S Diesel Black Gold

U più lettu d'oghje

.