Chiudi annunziu

GmailDati di accessu da un totale di 5 milioni di cunti da i servizii Gmail è Google+ di Google sò apparsu in Internet! Questu hè accadutu solu dui ghjorni dopu à a fuga di dati da quattru milioni è mezu di cunti Mail.ru è mancu 2 settimane dopu chì i pirate anu publicatu ritratti intimi di decine di celebrità. Specificamenti, i password è i nomi d'utilizatore apparsu in u foru di Bitcoin Russian, induve sò stati caricati da l'utilizatore "tvskit", chì hà ancu cunfirmatu chì più di 60% di i 5 milioni di password citati travaglianu senza prublemi. Sicondu l'infurmazioni dispunibili, a fuga afecta principalmente l'utilizatori di lingua inglese, russa è spagnola, o quelli chì anu una di queste lingue stabilite cum'è lingua principale.

In ogni casu, secondu a dichjarazione di Google, questi sò principarmenti cunti inutilizati o bluccati è chì ùn ci era micca una violazione di u sistema di sicurità, i dati sò stati ottenuti per un bellu pezzu direttamente da l'utilizatori individuali chì utilizanu phishing è attacchi di pirate. Tuttavia, ricumandemu di cambià a password di u vostru contu Google immediatamente è nantu à a pagina IsLeaked.com inserendu u vostru email in a casella appropritata, verificate s'ellu ùn hè micca publicatu ancu u vostru. À un puntu più minimu, a fuga di dati afecta ancu l'utilizatori di Yandex, u mutore di ricerca più utilizatu in Russia.

UPDATE 12.9.2014/11/23 XNUMX:XNUMX AM:
Samsung Magazine hà ottenutu una dichjarazione esclusiva da u CEO di Safetica Technologies, u sgiò Jakub Mahdal, nantu à a fuga di password di l'utilizatori di Gmail: In i dati filtrati, e-mail è password di l'utilizatori cechi apparsu, questu hè ancu u risultatu di u monitoraghju di e rete soziale, induve a ghjente stessu hè sorpresa di nutà chì u so e-mail hè quì. E cum'è avemu digià citatu, più o menu cunfirmanu chì a password utilizata hè una di quelli chì anu utilizatu in u passatu.

I numeri ùn ponu esse verificati, l'e-mail ùn anu micca un duminiu cecu è ùn ci hè manera di determinà questu, è ancu s'ellu eranu (è sò) utilizati per scopi di a cumpagnia. In generale, gMail hè più di un "mail gratuitu" per l'usu privatu, ma assai persone l'utilizanu ancu per l'affari o l'anu in qualchì manera ligata à una cumpagnia.

Ma hè certamente veru, è vulemu enfatizà chì ogni fuga di password significa chì l'utilizatori chì a password ligata à un email specificu hè stata filtrata pò esse in risicu - da una banda, s'ellu l'utilizanu sempre. È avemu digià nutatu chì pò esse una fuga di password per un serviziu altru chè Gmail, quì hè impurtante ùn scurdate micca chì i nostri e-mail sò usati cum'è "nomi" di login per altri servizii - per esempiu Facebook, per esse citatu. un serviziu largamente utilizatu è spargugliatu. È a ghjente usa veramente e stesse password ripetutamente nantu à una quantità di servizii.

//

Gmail

//

Surghjente: Russa Avà

U più lettu d'oghje

.