Chiudi annunziu

SamsungSamsung Electronics Co., Ltd., un innovatore glubale in u campu di l'apparecchi domestici, hà introduttu u Powerbot VR9000, un aspiratore roboticu cù una vera putenza di aspirazione, chì, grazia à tecnulugii avanzate, permette una pulizia di pavimenti cumplettamente automatica è massimamente cunfortu. U Powerbot VR9000 elimina e limitazioni di l'aspiratori robotichi convenzionali è in realtà aspira a polvera. Grazie à l'elevata putenza di aspirazione, chì hè sin'à 60 volte più altu ch'è quella di l'aspiratori robotici convenzionali grazie à a tecnulugia avanzata di Digital Inverter, annuncia l'iniziu di una nova era di pulizia. U sistema di sensori di sensori FullView mudernizatu permette un muvimentu veloce è fluidu di l'aspiratore per una pulizia accurata è efficiente. Grâce à un ensemble de capteurs qui minimisent les angles morts, il évite intelligemment les obstacles.

A spazzola di tamburinu più grande hà una portata assai più larga. U Powerbot VR9000 ùn usa micca spazzole laterali, per quessa, hè menu prubabile di esse intricatu in cavi o fibre di tappeti.

Grazie à a tecnulugia rivoluzionaria CycloneForce, u Powerbot VR9000 mantene un altu putere di aspirazione per un bellu pezzu. Crea una forte forza centrifuga di particelle di polvera in turbulente in a camera interna, chì separa a terra è u polu di l'aria, chì si stalla in seguitu in a camera esterna.

U muvimentu di l'aspiratore Powerbot VR9000 hè ancu facilitatu da i roti Easy Pass situati à i lati di u dispusitivu. Roti più grandi cù un diametru di finu à 105 mm è a capacità di alzà finu à 15 mm permettenu à l'aspiratore di superà facilmente ostaculi cum'è cavi o soglie di porta.

Samsung

Samsung

Vacuums induve punti

Una funzione completamente unica di l'aspiratore Powerbot VR9000 hè chjamata Point Cleaning. U telecomando cù un puntatore laser permette di indicà un locu specificu chì deve esse puliti. L'aspiratore si move in u locu marcatu è u pulisce sempre chì i cuntrolli guidanu. Grazie à sta funzione, ùn hè più necessariu di portà u dispusitivu induve deve esse aspiratu.

// < ![CDATA[ // < ![CDATA[ //

// < ![CDATA[ // < ![CDATA[ //Per sapè di più, visitate samsung.com.

U più lettu d'oghje

.