Chiudi annunziu

Sensore CMOS APS-C da 28 megapixelSe leghjite u nostru articulu nantu à a camera di novu introduttu da l'attellu Samsung NX1, Avete bisognu chì a camera cuntene l'ultimu sensor APS-CMOS. U sensoru pò piglià foto di 28 megapixel, ma u più interessante hè chì grazia à l'ultime tecnulugia, stu sensoru pò cullà assai più luce.

Grazie à u prucessu di rame di bassa energia di 65 nanometri, a camera pò travaglià assai megliu in u bughju. Questu significa chì pudete guardà l'altu valore ISO cum'è una carta di trump in a manica, perchè cù stu sensoru raramente avete bisognu. U cunsumu d'energia hè ancu significativamente ridottu cumparatu cù u prucessu di produzzione standard cù a tecnulugia d'aluminiu 180-nm.

Siccomu u sensoru CMOS APS-C 28-megapixel hè l'ultimu mudellu chì pudete truvà è hè statu fattu per u flagship Samsung NX1, hè chjaru chì tutti l'altri paràmetri seranu ancu in cima. U sensoru spinge ancu i limiti in a velocità di scansione è u risparmiu d'energia.

Sensore CMOS APS-C da 28 megapixel

Tuttavia, ciò chì Samsung hà cuncintratu u più era u prublema cù a fotografia in cundizioni di illuminazione più poveri. U sensoru include a tecnulugia BSI (back-side illuminated), chì move e parti metalliche à u spinu di u photo-diode è questu face u sensoru per catturà più luce. Dicenu circa 30% più di luce cumparatu cù a tecnulugia FSI (illuminata frontale) usata finu à avà.

U cambiamentu di a pusizione di u diodu significa ancu chì i cables metallichi in u sensoru sò più ottimizzati per a scatula sequenziale più veloce di e foto. È chì in u risultatu finali significa un valore di 30fps quandu si spara in video UHD.

// Sensore CMOS APS-C da 28 megapixel 1

//

U più lettu d'oghje

.