Chiudi annunziu

Samsung-LogoPraga, 22 settembre 2014 - Per tutti quelli chì anu da cumprà un telefuninu, tableta o i so accessori, Samsung hà preparatu una promozione speciale in forma di scontu di 30%. L'avvenimentu duverà da u ghjovi 25 di settembre à u sabbatu 27 di settembre in i magazzini di marca Samsung.

"Ci piacerebbe celebrà u nostru anniversariu di cinque anni cù i nostri clienti in questu modu dapoi l'apertura di i primi magazzini di marca Samsung in a Repubblica Ceca. Ùn avemu micca limitatu l'offerta solu à i telefunini mobili, cusì quelli interessati ponu ancu cumprà tablette, orologi, braccialetti è i so accessori cù un scontu ". Sabina Coufalová, Key account manager di a divisione IM di Samsung, spiega u mutivu di l'avvenimentu.

L'offerta si applica à tutta a gamma di prudutti mobili - vale à dì smartphones, tablette, orologi Gear è braccialetti, tablette è accessori, eccettu Samsung GALAXY Alpha, Samsung GALAXY S5 mini è tutta a gamma di carte di memoria (u scontu di 30% ùn hè micca applicatu à questi mudelli). Ogni cliente pò cumprà 1 telefuninu, 1 tableta è 2 accessori cum'è parte di l'offerta. A prumuzione hè valida solu per e merchenzie chì sò in stock in a tenda.

Quelli chì sò interessati à Samsung GALAXY S5 pò ancu cumminà un scontu di 30% cù un prugramma di cash back è cusì uttene u mudellu più altu per menu di CZK 10. Per utilizà l'offerta di cash back quandu compra GALAXY S5 hè abbastanza per u cliente per registrà nantu à u situ web dopu a compra www.samsung-bonus.eu, cumpletu u numeru di seriale di u dispusitivu acquistatu è caricate una copia di a ricevuta. L'offerta hè valida finu à a fine di e scorte in a tenda.

A prumuzione hè valida in sette negozi di marca Samsung in a Repubblica Ceca:

  • Center Černý Most - una tenda di marca Samsung
  • OC Chodov - una tenda di marca Samsung
  • OC Nový Smíchov - magazinu di marca Samsung
  • OC Palladium - una tenda di marca Samsung
  • OC Olympia - Store di marca Samsung
  • OC Šantovka - una tenda di marca Samsung
  • OC Forum Liberec - magazinu di marca Samsung

Una lista cumpleta di i magazzini di marca Samsung, cumprese l'ore di apertura, hè dispunibule à: http://www.samsung.com/cz/retail/retail.html.

var sklikData = { elm: "sklikReklama_47925", zoneId: 47925, w: 600, h: 190};

Samsung Galaxy S5

var sklikData = { elm: "sklikReklama_47926", zoneId: 47926, w: 600, h: 190};

U più lettu d'oghje

.