Chiudi annunziu

Galaxy Tabulazione SDopu parechji anni, Samsung hà introduttu novi tablette cù un display AMOLED è perchè vulia enfatizà chì vulia offre u megliu nantu à u mercatu, hà chjamatu i pasticchi cum'è Galaxy Ma a Tab S offre u megliu, o ci hè ancu assai chì a cumpagnia sudcoreana hà bisognu à migliurà? Avemu pruvatu à truvà una risposta à questu in i ghjorni passati, quandu avemu ricevutu una mostra in a redazione Galaxy Tab S 8.4, cù i stessi paràmetri di u mudellu 10,5-inch è supportu per e rete mobile.

In più, grazie à u nostru situ surella Letem světem Applem Pudemu paragunà a tableta cù u so cumpetitore principalu, chì in questu casu hè l'iPad mini cù display Retina.

Cuncepimentu

In quantu à u disignu, ùn ci hè nunda di dubbitu. Dopu avè sbulicatu, tenete una di e tablette più sottili in e vostre mani oghje, è sarete sicuramente sorpresu chì, malgradu a so magrezza, a tableta hè cunfortu in manu. A parte posteriore hè tradiziunale formata da una tappa di plastica perforata, nantu à quale ci hè avà un mudellu sfarente di buchi chì in Galaxy S5 è i so derivati. Ma questu ùn si mette micca in u modu è in fattu a superficia irregolare pare assai piacevule, quasi cum'è s'ellu si era appiccicatu à a pelle vera. Tuttavia, a superficia irregulare hè ancu qualcosa chì aghju da criticà da un certu puntu di vista. Se vi ricordate di l'amministrazioni, allora avianu certi mudelli cellulari Galaxy Tab S cù prublemu di prucessori Exynos cù diversi bumps nantu à a superficia. È hè sta versione chì hè ghjunta à a nostra redazione. Sfurtunatamente, i bumps sò veramente visibili in certi anguli, è quandu si passanu u dito nantu à a superficia, pudete sentu questi bumps. In ogni casu, quandu u tenenu nurmale, ùn senti micca sti bulges, ancu s'ellu hè un difettu esteticu. Tuttavia, hè sempre solu un prublema ligatu à u mudellu cellulare SM-T705 è altri mudelli ùn anu micca stu prublema. Una parte integrante di u disignu Galaxy U Tab S hà tandu un quadru d'oru, chì pare veramente bellu in cumbinazione cù u corpu biancu, è in l'editore avemu ancu accunsentutu chì sta volta Samsung trumped i signori di Cupertino è u so iPad d'aluminiu. Inoltre, a tavuletta si sente è fisicamente più ligera cà l'iPad mini mentre offre ancu hardware high-end! O duverebbe offre ?

Galaxy Tabulazione S

Hardware

U mudellu chì avemu avutu per rivisione avia un processore Exynos 5 Octa, 2 GB di RAM è un chip graficu Mali-T628. Questu sona bellu bellu nantu à a carta, ma a realità hè diversa è hà fattu bè in u nostru benchmark Galaxy Tabu S significativamente peghju chè Galaxy S5 à Galaxy Nota 3. U puntuatu ottenutu da sta tableta hè 29, cusì a tableta ùn hà mancu sopra a marca di 665 punti. In l'area di u processatore, vi sentirete veramente chì questu ùn hè micca siliciu Schumacher. In ogni casu, a visualizazione cù una risuluzione veramente alta pò cuntribuisce à u rendimentu più bassu, chì vi sentite in forma di tagliu occasionale o ricaricamentu di widgets in TouchWiz. A tableta hà una risoluzione di 30 x 000 pixel, sta volta à 2560 ppi.

Galaxy Tab S benchmarkGalaxy Tab S benchmark

Mostra

U mudellu chì avemu rivisatu hà avutu un display 8.4-inch cù una risoluzione di 2560 x 1600 pixel. In ogni casu, sta risuluzione hè a stessa ancu per a versione più grande di 10.5 inch, chì differisce praticamenti solu in grandezza è densità di pixel ligeramente più bassa. Ma cumu funziona a visualizazione Super AMOLED nantu à u screnu di a tableta? Prima volta in anni? A risposta hè a seguente: Si pò vede chì Samsung hà u scopu di furnisce una sperienza perfetta cù i so display, è questu hè particularmente aiutatu da a novità in a forma di tecnulugia Adapt Display, chì, basatu annantu à l'illuminazione ambientale, evalueghja cumu u display duveria agisce in questu mumentu - pò cusì determinà per esempiu, a temperatura di u culore, è aghju personalmente nutatu uni pochi volte chì a tableta hà cambiatu sfumature davanti à i mo ochji. A maiò parte, però, era solu in i casi induve aghju vistu solu i cambiamenti nantu à a visualizazione è micca durante l'usu cum'è tali.

Real Racing 3

In l'usu normale, vi vede solu belli culori chì pareanu grandi quandu ghjucanu ghjochi è fighjenu video, è sarete ancu cuntentu di a densità di pixel, chì hè abbastanza alta chì ùn si pò micca distingue punti individuali. Questu hè un vantaghju soprattuttu s'ellu si leghje u testu nantu à u screnu chì pare chì hè nantu à un poster. Un altru vantaghju di a visualizazione Galaxy U Tab S hè u so zo ... A visualizazione ùn cambia micca i culori quandu si vede da diverse anguli, perchè a visualizazione ùn hè micca cascata daretu à a cumpetizione in ogni modu. Per via di u so "attaccamentu" nantu à u vetru di fronte, pudemu ancu vede chì hè assai luminoso, ma pò esse assai scuru quandu si stalla manualmente. Ancu cusì chì vi sentu chì a tavuletta hà scappatu di u putere. È à u listessu tempu ghjunghjemu à u prossimu puntu.

Samsung Galaxy Tab S 8.4 vs iPad mini

Batteria

S'ellu si tratta di a vita di a bateria, allora deve esse cunsideratu chì Samsung hà pruduciutu una tableta chì hè estremamente sottile è offre una risoluzione di schermu assai alta. È questu hè ancu riflessu in a vita di a bateria, chì pudemu in u casu Galaxy Classificate Tab S 8.4″ cum'è tuttu u ghjornu. Durante l'usu nurmale, metterete sta tableta nantu à u caricatore ogni notte cum'è u vostru telefunu, cù un usu menu intensivu, a tableta durà più. In ogni casu, se l'avete avutu senza una pausa, allora deve esse messu nantu à u caricatore dopu solu 4-5 ore. L'attività principale chì aghju realizatu nantu à a tavuletta durante a rivista hè stata di travaglià cù l'Internet, è, in più, aghju pruvatu à ghjucà à qualchi ghjoculi, scrivu documenti è pruvatu à piglià ritratti. E, sicuru, aghju passatu un pocu di tempu à fighjulà Two and a Half Men per vede cumu i filmi / serie vedenu nantu à u screnu di a tableta. In quantu à a vita di a bateria, questu hè Galaxy Tab S 8.4″ peggiore cà altri mudelli. Tuttavia, hè pussibule chì u Galaxy Tab S 10.5″ averà una vita di bateria più longa. Tuttavia, u Modu Ultra Power Saving hè sempre in manu per aiutà à aumentà a vita di a bateria di a tableta quandu avete bisognu. In questu modu, pudete fà e cose nantu à a vostra tableta cum'è nantu Galaxy S5 è altri mudelli. In particulare, quì pudete navigà in Internet, fà telefonate, mandà missaghji SMS o aghjunghje 3 altre applicazioni chì avete bisognu. Tuttavia, a so offerta hè limitata.

Samsung Galaxy Tab S 8.4 vs iPad mini

Camera

A camera hè una cosa abbastanza speciale nantu à una tableta. Micca chì ùn pudete micca piglià ritratti cù una tableta, ma ùn pensu micca chì a camera hè accesa Galaxy Tab S solu u megliu. A mo prima sperienza cù a fotografia hè stata chì quandu pruvate d'apre l'applicazione, u sistema tutale si congelava è si deve aspittà chì a tableta cumencia à risponde. Tuttavia, stu prublema era veramente solu iniziale è postu chì aghju riavviatu a tavuletta, u prublema ùn hè micca apparsu in tuttu. Ma chì sò e mo sperienze cù piglià ritratti cù aiutu? Galaxy Tabù S? Più o menu mischiatu. A tableta offre una camera di 8 megapixel cù flash LED, chì hè una camera chì l'attuale mid-range invece di i dispositi high-end anu. In ogni casu, questu ùn importa micca troppu cù i pasticchi, a ghjente usa un equipamentu diversu per piglià ritratti oghje. In ogni casu, a camera hè bona, ma quandu a lente hè subitu esposta, si pò vede culori bluish, chì sparisce in circa 1-2 seconde. Ovviamente, questu hè un bug, ma se pudete reagisce rapidamente, pudete fà ritratti cù una tinta blu, chì pò vede interessanti in certi casi.

Samsung Galaxy Test di a camera Tab SSamsung Galaxy Test di a camera Tab S

Samsung Galaxy TabS 8.4

Galaxy Tab S 8.4″ versus iPad mini cù display Retina

Digià quandu Samsung si preparava Galaxy Tab S, era chjaru chì a squadra preparava una risposta à l'iPad è a squadra vulia risponde chì offre u megliu display è l'ultime tecnulugia. Ma hà riesciutu ? In certi modi, sicuru - novu Galaxy A Tab S hà una visualizazione è un disignu chì avemu pensatu chì era megliu cà quellu nantu à l'iPad. U mutivu? A tappa perforata cumminata cù u quadru d'oru hà qualcosa in questu è questu face qualcosa chì pare più premium chè simplice. In ogni casu, u prublema pò esse chì tutti i buttoni sò situati in un latu, cusì pò accade parechje volte per sbagliu chì una persona spegne u screnu invece di cresce u voluminu è cusì hà da ricaricà u video chì avia ghjucatu in YouTube. In u spinu, ci sò tandu un paru di buchi, chì sò usati per attaccà un teclatu o un casu.

Samsung Galaxy TabS 8.4

In quantu à a visualizazione, hè ancu un vincitore Galaxy A Tab S, chì offre culori significativamente più vivi grazia à a tecnulugia AMOLED, hè più luminosa è leghje megliu in luce diretta. Hè rispunsevule per questu Galaxy grazia ancu à u fattu chì a so visualizazione hè assai più vicinu à u vetru chì a visualizazione in l'iPad mini. Un display cù un rapportu d'aspettu di 16: 9 hè più adattatu per l'intrattenimentu, ma quandu si sforza per a produtividade, un display cù un rapportu d'aspettu di 4: 3, vale à dì l'iPad display, pare ancu megliu. U layout di i parlanti hè discutibile. Galaxy A Tab S offre parlanti stereo, chì sò situati à u latu manca di i biselli superiore è inferiore. In ogni casu, quandu si ghjucanu ghjochi o facenu altre attività, spessu scontru u fattu chì copre i dui parlanti cù e vostre mani, cusì probabilmente saria megliu se i parlanti sò stati posti nantu à u quadru più bassu, cum'è vedemu nantu à l'iPad. In quantu à u rendiment, però, l'iPad hè u vincitore chjaru, chì hè cunfirmatu micca solu da u lanciamentu più veloce di l'applicazioni, ma soprattuttu da u fattu chì l'interfaccia TouchWiz era in generale più lenta Galaxy Tab S prima chì u sistema hà travagliatu iOS nantu à l'iPad. In listessu modu, l'iPad vince ancu in quantu à a vita di a bateria, induve Galaxy A Tab offre una vita di bateria à u nivellu di u telefunu, mentre chì l'iPad pò durà per ghjorni.

Galaxy Schermo di serratura Tab S

VERDICT

Samsung Galaxy A Tab S 8.4″ hè essenzialmente una dimostrazione di cumu si crea una nova serie di prudutti. Prima generazione Galaxy A Tab S 8.4″ vene cun un disignu di punta. Samsung ùn hà micca scurdatu di firmà u so travagliu, cusì nantu à u spinu truvamu una tappa di plastica perforata cù imitazione di pelle, chì hè assai còmoda per mantene è, à u mo gustu, megliu cà s'ellu avia solu aluminiu o plastica ordinaria dritta. U quadru laterale hà un culore d'oru chì prova di ammuccià u fattu chì a tableta hè plastica è hè vera chì stu culore dà à a tableta un aspettu veramente premium. Sembra particularmente interessante cù a versione bianca chì avemu avutu per rivisione. In u latu di u hardware, però, si pò vede chì a visualizazione d'alta risuluzione piglia u so peghju, è pudete vede questu, per esempiu, in a liscia di l'ambiente TouchWiz. Avà è allora pò accade chì alcuni widgets seranu ricaricati. In ogni casu, l'applicazioni parevanu maravigghiusu nantu à a visualizazione AMOLED, è questu ùn hè micca solu per a nitidezza (dopu à tuttu, a risoluzione di 2560 x 1600 pixel farà u so travagliu), ma ancu per i culori. Pudete vede chì a tecnulugia hè avanzata è i culori sò veramente grandi quì. Sembra assai bellu in i ghjoculi ancu, ma cù ghjochi cum'è Real Racing 3, pudete avè nutatu chops cum'è aghju fattu.

Samsung Galaxy Tab S 8.4 vs iPad mini

Samsung Galaxy Tab S 8.4″ infine porta funzioni chì truveraghju applicazione in l'esfera corporativa. Quì, l'utilizatori ponu stabilisce un sensoru di impronte digitali, cù l'aiutu di quale ponu accede à a tableta, u so cartulare privatu o, l'ultimu ma micca menu, u so prufilu. Galaxy A Tab S supporta parechji cunti. Per i cunti individuali, l'amministratore di a tavuletta pò allora sceglie l'applicazioni chì l'utilizatori individuali ponu utilizà. Puderanu accede à i so profili simpliciamente, nantu à a pantalla chjusa, basta à cliccà nantu à l'icona in l'angulu superiore destra è cunfirmà solu u login cù u sensoru di impronte digitali. Allora chì hè sta tableta più adattata per? Truvarà u so usu in l'esfera corporativa è per e persone chì utilizanu pasticchi solu per l'attività basica di i cunsumatori, chì in questu casu includenu vede filmi in viaghju, travaglià cù Internet è scrive documenti. O ghjucà menu hardware esigenti ghjochi. A versione cù LTE / 3G supporta infine a capacità di fà chjama è risponde à i missaghji SMS, grazia à quale l'utilizatori ponu avè dui dispositi in unu.

  • Samsung Galaxy Tab S 8.4″ (SM-T700, WiFi): 364 € / 9 CZK
  • Samsung Galaxy Tab S 8.4″ (SM-T705, LTE): 495 € / 13 CZK

Samsung Galaxy Tab S 8.4 vs iPad mini

U più lettu d'oghje

.