Chiudi annunziu

Samsung Smart BikePuderete avè digià intesu parlà di sta bicicletta, ma più recentemente Samsung hà descrittu specificamente e cose interessanti è aghjunghjenu a storia daretu à a produzzione di a so Samsung Smart Bike. A storia daretu à u disignu di u Samsung Smart Bike hè una cunnessione trà un studiente è un maestru. Alice Biotti, una studiente di 31 anni, ùn hà micca u so avvene previstu, ma cunnosce a so vulintà di custruisce a so propria bicicletta è apre una buttrega di bicicletta. À l'inverse, le maître Giovanni Pellizzoli a déjà produit environ 4 000 cadres de vélo. Hè statu u primu à successu cù un quadru d'aluminiu è più recentemente hè diventatu parte di l'Academia Samsung Maestros. È sti dui parsoni di e diverse generazioni si sò riuniti per fà a bicicletta di u futuru.

Quandu u disignu di una bicicletta intelligente, si concentranu nantu à riduce l'altu percentualità di a mortalità, chì hè principalmente rispunsevuli di un gran numaru d'accidenti in Italia. È hè per quessa chì e funzioni principali di una bicicletta intelligente anu tali focus. Aumentà a sicurità daretu à a rota di una bicicletta. Pensu chì a funzione più interessante hè a camera inversa, chì riproduce l'imaghjini à u dispositivu Samsung in una trasmissione in diretta. Questu ci porta à a seconda funzione impurtante. Un smartphone Samsung pò esse attaccatu à a mità di u manubriu, chì servirà cum'è schermu, quasi cum'è in i vitture più novi.

Ma ci hè una altra funzione interessante, chì pudete aduprà solu in visibilità povira. Quessi sò laser chì traccianu una linea intornu à voi. Questu aiuterà e vitture per stime a distanza necessaria. Ci hè ancu un modulu GPS integratu in a bicicletta, chì detecta constantemente a vostra pusizione, è pudete vede a strada chì avete viaghjatu nantu à u vostru telefuninu. Sia chì a bicicletta impressiona o micca, questu hè un esempiu di u fattu chì ancu e biciclette cumincianu à piglià un toccu futuristicu. E ancu s'ellu hè solu u primu mudellu, hè sempre u principiu è hè chjaru chì in un pocu tempu veneranu megliu cù tecnulugia più muderni.

// < ![CDATA[ //

// < ![CDATA[ //* Fonte: Samsung

U più lettu d'oghje

.