Chiudi annunziu

Fiera di u libru di Francoforte 2014Praga, u 9 d'ottobre di u 2014 - Samsung Electronics Co., Ltd hè diventatu u primu Partner d'Innuvazione di a Fiera di u Libru di Francoforte. À a più grande fiera di u mondu per l'industria di l'editoria internaziunale, Samsung presenta i so dispositi mobili cun enfasi nantu à e pussibilità di leghje u cuntenutu digitale.

"I libri ghjunghjenu sempre più à i cunsumatori in diverse forme elettroniche. Hè per quessa chì ci sforzemu di pruduce dispositi innovatori chì sustenenu novi forme di narrazione creativa è cuntenutu. In questu spiritu, avemu assuciatu cù a Fiera di u Libru di Francoforte per dimustrà u nostru impegnu à l'industria editoriale glubale è u nostru impegnu per furnisce una sperienza di lettura diversa. Questu hè ancu pruvucatu da i nostri dispositi mobile, guidati da l'ultime GALAXY Nota 4 è Tab S, " hà dettu Younghee Lee, Vicepresidente Esecutivu di Marketing Globale, IT è Divisione Mobile in Samsung Electronics.

Juergen Boos, direttore di a Fiera di u Libru di Francoforte, hà aghjustatu: "L'industria di l'editoria si sviluppa rapidamente cù a transizione di i cunsumatori da a lettura tradiziunale à a lettura digitale. Semu fieri d'avè Samsung cum'è u nostru primu partenariu d'innuvazione è inseme mostremu cumu a tecnulugia cambia a vita di e persone è a manera di cunsumà u cuntenutu ".

Fiera di u libru Samsung di Francoforte 2014

Samsung hà cuminciatu à guardà più attente à a lettura digitale in 2013, quandu era Modu di lettura (una funzione chì stabilisce u culore di fondo di i tablette per una lettura più faciule) listatu à GALAXY Nota 8.0. A principiu di questu annu, Samsung hà introduttu u serviziu di eBook, chì porta l'ultima sperienza di lettura di cuntenutu digitale à smartphones è tablette in a gamma. GALAXY. Grazie à a nostra propria tecnulugia Display Adattivu hà ancu risoltu a difficult sfida di a luminosità di a visualizazione di a tableta. Questu permette u cuntenutu digitale per esse lettu fora è in cundizioni di poca luce, ma hè gentile nantu à l'ochji.

In i Stati Uniti, Samsung cullabureghja cù un librariu Barnes & Noble per introduzione GALAXY Tab 4 NOOK, vale à dì a prima tableta completamente equipata nantu à a piattaforma Android, chì serà ottimizzatu per a lettura.

"Samsung ricunnosce l'impurtanza di a lettura digitale, è ancu i sfidi di u mercatu in quantu à i dispositi è u cuntenutu. Per esse pro GALAXY Tab 4 NOOK lettura prima, Samsung risponde à a dumanda di i cunsumatori in un modu mai vistu prima in l'industria di a tecnulugia mobile ". disse Michael P. Huseby, CEO di Barnes & Noble.

Fiera di u libru Samsung di Francoforte 2014

//

In u ghjugnu 2014, Samsung hà stabilitu a cooperazione cù a cumpagnia Marvel. À i pruprietarii GALAXY Tab S hà dunque dispunibule una biblioteca incredibile di 15 comics digitale attraversu l'app Marvel Unlimited. E duie cumpagnie travaglianu ancu inseme per portà cuntenutu premium da Marvel à u dispusitivu GALAXY Tab S è Gear VR.

"U nostru scopu hè di furnisce una sperienza di divertimentu digitale indimenticabile chì evoca i stessi sentimenti chì quandu leghje u cuntenutu stampatu tradiziunale. A cullaburazione cù Samsung ci hà aiutatu à mantene stu livellu di qualità è ci hà datu l'uppurtunità di furnisce i nostri comics digitale per mezu di dispositi innovatori chì vanu al di là di u culore è a qualità di stampa. Travagliemu ancu cù Samsung per piglià a nostra narrazione creativa oltre e pagine di i fumetti attraversu filmi esclusivi è realtà virtuale dispunibili nantu à i prudutti mobili Samsung ". disse Joe Quesada, Chief Creative Officer di Marvel Entertainment.

Fiera di u libru Samsung di Francoforte 2014

A Fiera di u Libru di Francoforte hà apertu l'8 d'ottobre è durarà finu à u 12 d'ottobre di u 2014. I visitori ponu visità Samsung GALAXY studià, induve anu da pruvà l'ultimi dispositi mobili cum'è GALAXY tab S, GALAXY Nota 4, Gear VR, Gear Circle è apparecchi audio premium da a serie Level.

Dopu informace nantu à a Fiera di u Libru in Francoforte è l'attività chì prisentanu l'ultime tecnulugia mobile Samsung www.buchmesse.de/en/fbf/. Tutti i dettagli è e foto di u produttu sò dispunibili à www.samsungmobilepress.com/

Fiera di u libru Samsung di Francoforte 2014

//

U più lettu d'oghje

.