Chiudi annunziu

Samsung biancuAncu s'è a maiò parte di l'amatori, sicondu u sondaghju, sapia digià parechje ore prima di u partitu chì Samsung White vinceria, nimu ùn s'aspittava un tali fiasco Samsung Blue. A squadra bianca hà trattatu cù a so squadra di surella in a forma di Blu senza una sola esitazione è cun certezza assoluta hà attraversatu a semifinale senza perde una partita, cusì a decisione hè stata presa dopu solu trè partite è Samsung White cun un totale di 12 vittorie. è solu una perdita in u so contu avanzanu à a finale di u Campionatu Mundiale di questu annu in League Of Legends.

In a prima partita di a semifinale, i Bianchi si sò dimustrati in piena forza, è da u 12esimu minutu, quandu i fanni anu finalmente u primu sangue, per quale u battellu di SSW Looper per Akali hà pigliatu i bonus d'oru, hà continuatu à versà cù Samsung. Blu, chì risultatu in un puntu finale di 24-3 è a distruzzione di u nessu di i Blues in u minutu 29. U sicondu ghjocu era digià un pocu più equilibratu, ma dopu à u minutu 10, u biancu hà dimustratu di novu e so qualità è a diffarenza trà l'oru ottenuti aumentava solu in u so favore, finu à u minutu 33, quandu u biancu hà decisu di finisce u ghjocu distrughjendu u nessu Blu. .. chì e so probabilità di prumuzione di colpu diminuinu significativamente.

Ùn ci hè micca bisognu di cummentà nantu à u terzu ghjocu, u scenariu da u primu ghjocu hè ripetutu quasi in dettagliu è Samsung White cù u puntu finale di 28: 3 in u minutu 23 cunfirmatu a so prontezza per a finale di u campionatu 2014, chì si terrà dumenica 19.10. è SSW affruntà o Chinese OMG o Star Horn Royal Club, chì hà ghjuntu à a finale l'annu passatu, ma hà persu à u SKT sudcoreanu.

// < ![CDATA[ // < ![CDATA[ //Samsung biancu

// < ![CDATA[ // < ![CDATA[ //*Statistiche da i partiti ponu esse truvate quì.

Temi: , ,

U più lettu d'oghje

.