Chiudi annunziu

Samsung Galaxy Nota 4 recensioneÀ l'esposizione HIGH END Slovakia, chì si svolge stu weekend in l'hotel Crowne Plaza in Bratislava, Samsung hè ancu presente, è in più di l'uppurtunità di vede l'ultime audio è TV da Samsung, truverete ancu i telefoni quì. Ci hè ancu un novu trà elli Samsung Galaxy Ramintate vi 4, chì hè ancu esse vendutu in u nostru paese. Di sicuru, ùn pudemu micca mancà a cunferenza è hà pigliatu un ochju à a più nova aghjunta à a serie Galaxy Nota - chì porta cambiamenti da l'internu è l'esternu. Hè i cambiamenti esterni chì catturà l'ochju à u primu sguardu è serve cum'è unu di i mutivi principali per rimpiazzà a vostra Nota 3.

In quantu à u rendiment, i dui telefoni sò à un livellu assai altu, malgradu u fattu chì u processatore hà da guidà a visualizazione cù una risuluzione significativamente più alta. On Galaxy A Nota 4 hà una visualizazione cù una risoluzione di 2560 x 1440 pixel, mentre chì a diagonale di a visualizazione hè stata identica à Galaxy Nota 3, o 5,7″. Ancu s'ellu ùn possu micca difettu sta visualizazione in termini di qualità (nota chì i culori ùn sò micca forti cum'è in a foto sottu), Sentu chì a risuluzione 2K hè simplicemente troppu alta per vede ogni diffarenza in a nitidezza di a visualizazione. L'interfaccia TouchWiz funziona nantu à questa visualizazione, ma avà in una forma completamente diversa da quella chì pudemu vede Galaxy Alfa è mudelli più vechji. A nova versione di TouchWiz dà una impressione completamente diversa, chì vi vede nantu à a pantalla di casa. Quì si pò dì chì u novu ambiente hè preparatu per un novu Android 5.0 Lollipop chì vene cun un novu Material Design. In ogni casu, quandu si usa l'applicazioni, tornerete un pocu in u passatu, postu chì l'applicazioni da Samsung anu cunsirvatu u so disignu originale, chì hè digià una parte tradiziunale di l'interfaccia di i telefoni. Galaxy.

Samsung Galaxy Ramintate vi 4

A più grande sorpresa, in my opinion, hè u disignu di u telefunu. Samsung hà cumminatu u megliu di i dui mondi è hà cumminatu un quadru d'aluminiu notevolmente sottile cù una tappa di plastica chì torna imitate a pelle cum'è avemu abituatu cù a Nota 3. Qualchissia dicia immediatamente chì u plasticu degrada u valore di u pruduttu, ma in tali. una presentazione, cum'è Samsung serve, hè in realtà un materiale premium chì hè splendidu è si senti bè in manu. Samsung hà risoltu u prublema di mantene un telefuninu cusì grande in a manu, è a tappa posteriore hè curvatu nantu à i lati, grazie à quale nunda ùn taglia in manu, cum'è puderia esse u casu, per esempiu, cù un cuncurrente. iPhone 5. In ogni casu, u telefunu hè sempre grande è deve esse usatu cù duie mani - ma questu hè normale per un phablet. Fighjendu attentamente à u telefunu, aghju ancu nutatu chì ci hè un vetru in fronte cù anguli curvi, ma hè incruciatu più in u corpu. Galaxy Nota 4, chì face chì ùn si stende micca cum'è avemu pensatu inizialmente. Ùn aghju micca nutatu ancu buchi in u telefunu, cum'è parechji primi adoptanti si sò lagnati.

Samsung Galaxy Ramintate vi 4

var sklikData = { elm: "sklikReklama_47926", zoneId: 47926, w: 600, h: 190};

A mo prima impressione Galaxy Allora a Nota 4 hè cusì chì u telefunu rapprisenta una evoluzione paragunata à questu Galaxy Nota 3, ma di sicuru ùn pudemu micca parlà di una rivoluzione. U telefunu offre un novu disignu chì combina u megliu di i dui mondi per creà un dispositivu cù visuale veramente premium, in u quale ci hè un hardware di prima qualità. Nantu à questu, tuttu funziona cusì veloce cum'è duverebbe, è certamente ùn aghju micca avutu l'impressione chì l'ambiente era in ritardu, cum'è u casu cù certi mudelli - per esempiu. Galaxy Tab S o u Galaxy S5 mini. Per d 'altra banda, ùn mi sentu micca chì ci seranu tali cambiamenti rivoluzionarii da u latu di u software chì una persona averia bisognu di ammuccià immediatamente a so Nota 3 in un cassetto è andate in a tenda per piglià una nova Nota 4. Tuttavia, se sì u pruprietariu Galaxy Nota 2 è vi sò cunsiderà un novu mudellu, allura hè chjaru chì tù Galaxy Nota 4 piace - micca solu in termini di disignu, chì hè bella, ma ancu in termini di tecnulugia. Infine, sè vo vulete pruvà a Nota 4 per voi stessu, allora avete l'uppurtunità di fà questu questu weekend à a mostra HIGH END Slovakia 2014, chì si svolge stu weekend (18.10/19.10.2014-5/7/XNUMX) Crowne Plaza Hotel in Bratislava. Un bigliettu di un ghjornu costa XNUMX €, un bigliettu di dui ghjorni costa XNUMX €.

Samsung Galaxy Ramintate vi 4

var sklikData = { elm: "sklikReklama_47925", zoneId: 47925, w: 600, h: 190};

Samsung Galaxy Ramintate vi 4

U più lettu d'oghje

.