Chiudi annunziu

SamsungQuasi tutti quelli chì anu almenu una piccula idea di ciò chì passa in u mondu hà digià intesu parlà di a malatia insidiosa chjamata Ebola. U virus insidiosu hà digià causatu millaie di morti in u mondu, ma soprattuttu in i paesi di l'Africa Occidentale, induve, attraversu l'Uffiziu per a Coordinazione di l'Affari Umanitari (OCHA), Samsung hà decisu di donà un totale di 3000 1 smartphones per un valore di $ 000 000 20 (più di 750 milioni). CZK, quasi 000 XNUMX Euro), anu da aiutà in a lotta contru Ebola.

Ti dumandu cumu? Smartphones, vale à dì mudelli di a nova serie Galaxy S3 Neo, serà mandatu à 60 cliniche in Liberia, Sierra Leone è Guinea, induve a situazione hè u peghju. Quì, i medichi l'utilizanu inseme cù a so applicazione speciale Smart Health Pro, chì deve cunsiglià cumu trattà i pazienti, à u stessu tempu, l'applicazione deve registrà dati impurtanti nantu à l'infettati, è anu da esse ancu datu l'uppurtunità di aduprà dispusitivi furniti per cuntattà e so famiglie.

Samsung hè stata implicata in a lotta contru u focu per un bellu pezzu, in più di u sustegnu finanziariu per l'acquistu di vestiti protettivi in ​​Ghana, per esempiu, hà ancu lanciatu u serviziu "Ebola SMS" in Sudafrica è hà cuminciatu à distribuisce disinfettanti in u paese. Repubblica Democràtica di u Congo.

// < ![CDATA[ // < ![CDATA[ // Samsung

// < ![CDATA[ // < ![CDATA[ // * Fonte: Samsung

U più lettu d'oghje

.