Chiudi annunziu

Samsung Galaxy Nota 4 recensioneSamsung Galaxy U Note 4 hè sicuramente un dispositivu premium quandu si tratta di cuncepimentu. Oghje, l'imitazione tradiziunale di coghju nantu à u spinu di u telefunu hè in una certa manera a carta di chjama di Samsung è a so squadra di designu, chì hà subitu cambiamenti significativi. Quist'annu, però, u disignu hè statu cambiatu ancu di più, è in più di a tappa posteriore hè pocu mudificatu, l'aluminiu hè ancu aghjuntu à u ghjocu, chì si trova nantu à i lati di u dispusitivu. Ma perchè Samsung hà decisu di abbandunà a "cucitura" chì pudemu vede nantu à u spinu Galaxy Nota 3? E perchè Samsung hà decisu di cunghjuntà u plasticu cù un quadru laterale d'aluminiu? Samsung hà digià rispostu.

telefoni Samsung Galaxy I note sò sempre stati pensati per unisce u mondu digitale è analogicu. Mentre chì u latu digitale hè trattatu da u software, funzioni è hardware avanzatu, u latu analogicu hè trattatu da u S Pen, grazie à quale offre Galaxy Nota 4 sperienza d'utilizatore specifichi quandu scrive u testu nantu à u screnu. U S Pen hà subitu un cambiamentu significativu cumparatu cù u mudellu precedente, è avà a penna si senti più naturali. U scopu principale di cuncepimentu di u novu S Pen era di mantene in manu. In ogni casu, i diseggiani ùn puderanu micca fà una penna più grossa, anu avutu ancu à pensà à a magrezza di a Nota 4, chì hè per quessa chì a penna hà mudelli sottili chì facenu più faciule per tene in manu, perchè ùn si sdrughje micca tantu. è dunque hè più utilizable. Inoltre, i diseggiani anu ancu focu annantu à l'esperienza, è Samsung hà arricchitu a sensazione di mantene a S Pen cù novi penne virtuali, per quessa ci hè, per esempiu, una penna di calligrafia nantu à a Nota 4. L'esperienza generale hè allora supportata da u disignu di a punta di a penna. I diseggiani vulianu imità una penna tradiziunale in modu affidabile quant'è pussibule è per quessa pruvò à utilizà parechji materiali chì formanu a punta di u S Pen. A ghiacciata nantu à a torta hè chì u S Pen hè duie volte più sensibile è pò ricunnosce l'inclinazione, chì si riflette ancu in u grossu di u testu scrittu.

Samsung Galaxy Ramintate vi 4

In più, in sviluppu Galaxy Nota 4 hè statu ancu cuntribuitu da a cumpagnia Montblanc, chì hà purtatu a tradizione di l'utensili di scrittura di lussu dapoi u 1906. I diseggiani di sta cumpagnia sò ancu implicati in a Nota 4, chì, in cooperazione cù Samsung, vulia trasfiriri stu missaghju impurtante à u mondu digitale - dopu tuttu, tapping screens ùn ponu micca rimpiazzà a sensazione di penna toccu carta (o in questu casu, display). Per ringrazià Samsung à Montblanc, a coppia hà sviluppatu pre penne Montblanc esclusive cum'è parte di a so cullaburazione Galaxy Nota 4, chì, in più di aumentà l'eleganza di u telefunu, purterà sfondi è effetti esclusivi à u sbloccare.

//

Dighjà a generazione di l'annu passatu Galaxy A Nota si sentia abbastanza elegante, ancu s'è u telefunu era quasi sanu sanu plasticu. Per d 'altra banda, u so spinu era fattu d'imitazione di pelle, chì avia un pocu di un sensu tradiziunale per via di a cucitura nantu à u so bordu. Galaxy Tuttavia, a Nota 4 s'hè liberatu di questu elementu è offre solu una imitazione di pelle pura chì pare assai simili à quella nantu Galaxy Tab 3 Lite o on Galaxy Tabulazione 4. U mutivu hè chì questu annu i diseggiani custruiti nantu à un cuncettu diversu di l'annu passatu. Mentri à u terzu Galaxy Nota, Samsung focu annantu à una impressione classica, u Galaxy I diseggiani di Nota 4 anu pruvatu à purtà à u primu un aspettu mudernu cumminatu cù una atmosfera urbana. U risultatu hè un disignu simplice cù menu elementi decorattivi, cumminati cù un quadru d'aluminiu. Tuttavia, sta lunetta ùn hè micca cumplettamente dritta, è a ghjente pò vede chì Samsung hà ristrettu i lati cù l'usu di un diamante. Comu dicenu, un quadru d'aluminiu limpiu è drittu ùn saria micca troppu interessante.

Samsung Galaxy Ramintate vi 4

U cuncettu di cunnette u mondu analogicu è digitale hè statu ancu riflessu in un altru dispusitivu, chì hè Samsung Galaxy Nota Edge. A novità prupone una visualizazione laterale à u latu drittu di u dispusitivu, chì face u telefunu abbastanza un dispositivu futuristicu. Parechje persone si dumandavanu perchè a visualizazione hè situata à u latu drittu è micca à a manca, è Samsung hà ancu preparatu una risposta à questu. Samsung vulia rinvià quella sensazione di usu naturali è Galaxy Note Edge hè praticamente a dimensione di un libru più chjucu. E postu chì a maiò parte di a ghjente gira e pagine da a diritta à a manca, a scelta hè cascata à u dirittu. Per cambià, i libri sò leghjite da a manca à a diritta, è per quessa, u latu di manca deve esse custituitu solu da a visualizazione principale, chì ùn saria micca disturbata da a visualizazione laterale à u latu manca.

//

A visualizazione curva laterale hè un capitulu in sè stessu perchè hè curvatu. Sviluppà una visualizazione angulata currettamente era abbastanza sfida perchè duverebbe cuntà per tene u telefunu in a manu, duvete enfatizà chì a visualizazione hè curvata è in terzu, duvete disignà a visualizazione in modu chì l'utilizatori puderanu appughjà solu i buttoni. nantu à questu quandu anu toccu cù i vostri ditte è micca, per esempiu, a palma. Questa visualizazione presenta dopu un novu ambiente marcatu Revolving UX chì vi permette di flip trà e diverse pagine di funziunalità truvate in questa visualizazione laterale. U nome vene da a porta giranti è u fattu chì e persone "rotate" trà i cuntenuti nantu à sta visualizazione in qualchì manera cunnetta a visualizazione cù questa designazione.

Samsung Galaxy Nota Edge

* Fonte: Samsung

U più lettu d'oghje

.