Chiudi annunziu

Samsung Galaxy S6 Jermaine SmithHè uttrovi è Samsung hè lentamente, ma sicuru, cumincianu à travaglià nantu à u successore di u flagship di questu annu. Samsung Galaxy S6. U sestu S-ko serà prisentatu digià in a primavera, è finu à quì ùn ci hè più nunda, ma per vigilà a situazione è aspittà chì i primi filtri appariscenu, ancu s'ellu ùn hè micca prubabilmente accadutu prestu. In ogni casu, u blogu cinese MyDrivers hà liberatu à u mondu a prima infurmazione chì duverebbe avè da e so fonti in u paese di Samsung, in Corea di u Sud. L'anu dettu chì Samsung hè in finalizazione di u hardware in questi ghjorni è finu à avà pare Galaxy U S6 offre un display di 5.3 inch cù una risoluzione di 4096 x 2160 pixel.

Tuttavia, ci vole à dì chì un tali display avaria un effettu assai male nantu à a vita di a bateria, cusì hè assai più prubabile chì serà una visualizazione 2K, cum'è hà digià sappiutu offre. Galaxy Nota 4 è ciò chì avia da offre Galaxy S5. Dentru u telefunu deve esse ancu un processore Snapdragon 64 810-bit cù ottu nuclei chì travaglianu nantu à l'architettura big.LITTLE - vale à dì, quattru nuclei Cortex-A57 è quattru nuclei Cortex-A53, mentre chì a frequenza massima di u processatore righjunghji 2,7 GHz. . U telefunu deve ancu offre un chip graficu Adreno 430 è 4 GB di RAM, chì seria una mellura significativa annantu à 2 GB di questu annu.

Ci deve esse ancu un modem cù supportu LTE Cat in u telefunu. 6 rete è u telefunu supportanu ancu Bluetooth 4.1 è WiFi 802.11 n/ac. In u spinu di u telefunu ci sarà una camera cù una risoluzione di 20 megapixels è di sicuru cù supportu per video 4K. À u fondu di u telefunu hè un portu USB 3.0 cù supportu di carica rapida Qualcomm Quick Charge 2.0. A funzione specifica di u novu telefuninu serà una camera frontale mejorata, chì funzionerà ancu cum'è un sensor di corneale per sbloccare u telefunu. Di sicuru, l'opzione di sbloccare cù un sensor di impronte digitali serà ancu dispunibule. U disignu di u telefunu deve esse purtatu in un spiritu simili cum'è Galaxy Nota 4, chì significa chì offre un quadru d'aluminiu è una tappa di plastica.

// Samsung-Galaxy-S6-Jermaine-concept-6

//

U più lettu d'oghje

.