Chiudi annunziu

Samsung-Galaxy-A5-Negru-Front-Dore-2Praga, u 31 d'ottobre di u 2014 - Samsung Electronics Co., Ltd presenta l 'ultimu dispusitivu GALAXY A5 a GALAXY A3, chì si distingue per u so designu mudernu raffinatu è funzioni sofisticate per a cumunicazione nantu à e rete suciale. In particulare l'utilizatori più ghjovani seranu attratti da a capacità di catturà facilmente è rapidamente mumenti impurtanti, cunnette à e social media è sparte e so sperienze di ogni ghjornu. I dui dispusitivi sò dispunibuli in diverse versioni di culore.

"GALAXY L'A5 è l'A3 sò carattarizati da un corpu sottile all-metal è hardware high-end. Forniscenu a megliu sperienza di e social media pussibule. Arricchiscenu a nostra gamma avanzata di dispusitivi GALAXY per sperienze ancu più accessibili per i ghjovani cunsumatori chì cercanu i tendenzi attuali ", hà dettu JK Shin, CEO è Presidente di l'IT è e Comunicazioni Mobile di Samsung Electronics.

Camera frontale da 5 Mpix per selfie senza rivali 

Samsung hà equipatu e so nutizie camera frontale cù una risoluzione superiore di 5 Mpix. Catturà un selfie culurita hè avà più faciule ch'è mai. Funzioni fotografiche innovative cum'è Wide Selfie, Palm Selfie, Animated GIF, Beauty Face è Rear-cam Selfie permettenu à l'utilizatori di catturà selfie attraenti in alta definizione cù rilevazione automatica di faccia è focus. L'imaghjini o i video catturati ponu esse spartuti rapidamente è facilmente nantu à e vostre rete suciale preferite grazia à a reta LTE Category 4 veloce.

Samsung GALAXY A3

Disegnu ultra-sottile, tuttu in metallo

GALAXY A5 è A3 sò inseme GALAXY Alpha i smartphones più sottili in a cartera finu à avà di Samsung Electronics. U so corpu all-metal hè solu 6,7 mm thin, o 6,9 mm. I novità seranu dispunibili in diverse varianti di culore - biancu, neru, argentu, rosa, blu chjaru è oru.

Display vivace è processore putente 

Samsung GALAXY A5 a GALAXY L'A3s anu una visualizazione Super AMOLED cù a tecnulugia di Display Adaptive per l'imaghjini più brillanti cù un cuntrastu prufondu è una visibilità megliu in quasi ogni ambiente, cumprese a luce di u sole. Hè alimentatu da un processore quad-core 1,2GHz chì permette un multi-tasking fluidu è una navigazione web più veloce. Inoltre, offrenu  GALAXY Funzioni populari A5 è A3 pensate solu per u dispusitivu GALAXY, cum'è Modu per u massimu risparmiu di energia, Modu Privatu (solu GALAXY A5) è Multiscreen. Sò ancu dotati di una funzione chì adatta è migliurà u sonu secondu l'ambienti circundante.

Samsung GALAXY L'A5 è l'A3 seranu dispunibuli nantu à u mercatu cecu in ghjennaghju 2015. U prezzu ùn hè ancu statu determinatu.

Samsung GALAXY A5

var sklikData = { elm: "sklikReklama_47926", zoneId: 47926, w: 600, h: 190};

Specifiche tecniche Samsung GALAXY A5

Samsung Galaxy Specifica A5

Specifiche tecniche Samsung GALAXY A3

Samsung Galaxy Specifica A3

var sklikData = { elm: "sklikReklama_47925", zoneId: 47925, w: 600, h: 190};

Samsung Galaxy A5

U più lettu d'oghje

.