Chiudi annunziu

Samsung Galaxy Nota 4 recensionePocu pocu fà, avemu scrittu annantu à u fattu chì Samsung hà guadagnatu 40 premii da i premii di cuncepimentu di u produttu giapponese, è oghje avemu informace circa altri "onori" ottenuti da i prudutti Samsung. Sta volta sò i phablets Samsung recentemente liberati Galaxy Nota 4 è a so versione cù una visualizazione curva in forma Galaxy Nota Edge, sti dui dispusitivi anu ricivutu a certificazione per u carbone ecologicamente utilizatu in parechji paesi di u mondu.

Chì significarà questu per Samsung? Prima di tuttu, a certificazione ottenuta prova chì nimu di sti dispositi cuntene elementi periculosi per l'ambiente, cum'è alogenu, berilliu o PVC. À u listessu tempu, a certificazione prova chì a scatula è a documentazione annessa sò stati fatti da carta 100% riciclata. In particulare, a Nota 4 hà ricevutu un certificatu ecologicu da Underwriter's Laboratories da i Stati Uniti, Carbon Trust da u Regnu Unitu, l'Unione Ecologica da a Russia è l'Istitutu Sudcoreanu per l'Ambiente è a Tecnulugia. Galaxy U Note Edge cù a so visualizazione curvata dopu "puntatu" à l'Associazione di Gestione Ambientale Industriale Giapponese.

Note-y di quist'annu ùn sò micca i primi dispositi da Samsung à riceve una certificazione simili. Parechji anni fà eranu da Carbon Trust hà cusì premiatu i flagships di l'epica Galaxy S2 à Galaxy Notes. À u listessu tempu, i premii per l'usu ecologicu di u carbone per i dispositi elettronici cuminciaru à esse attribuiti in u 2009 è anu u compitu di verificà l'amichevule ambientale di i prudutti, da u principiu di u so sviluppu à a fine di a so "vita".

var sklikData = { elm: "sklikReklama_47926", zoneId: 47926, w: 600, h: 190};

Galaxy Nota 4 recensione

var sklikData = { elm: "sklikReklama_47925", zoneId: 47925, w: 600, h: 190};

* Fonte: Samsung Dumane

U più lettu d'oghje

.