Chiudi annunziu

Recensione di Samsung Gear SCirca a mità d'annu dopu à u lanciu di l'orologio Gear 2, Samsung hà ghjuntu cù a terza generazione di l'orologio, è perchè sta generazione hè più chè nova, hà ancu enfatizatu in u nome. U sguardu Samsung Gear S hà purtatu parechje innovazioni, a più impurtante di e quali includenu una visualizazione curva è u supportu di a carta SIM, grazia à quale puderia esse utilizatu indipindente senza avè da purtà u telefunu cun voi in ogni locu. Inoltre, a novità cuminciò à esse venduta in Slovacchia è in a Repubblica Ceca solu in questi ghjorni, ma a mostra editoriale hè ghjunta uni pochi di ghjorni prima per pudè pruvà in dettu cum'è unu di i primi servitori in i nostri paesi. Ma abbastanza di u discorsu introduttivu, fighjemu s'ellu a carta SIM hà definitu u futuru o se l'orologio hè sempre dipendente di u telefunu.

Disegnu:

Samsung Gear S hà purtatu un avanzu fundamentale in u disignu, è mentre a generazione precedente avia un corpu di metallu, a nova generazione hè custituita solu da un frontale di vetru. U disignu hè un pocu più pulitu avà, è cù u buttone Home / Power sottu à a visualizazione, assai persone vi diceranu chì u Gear S s'assumiglia à un telefunu à u polsu. È ùn hè micca maravigghiusu. L'orologio pare quasi curvo Galaxy S5, chì hè stata illuminata da uni pochi di cose essenziali. Prima di tuttu, a terza generazione Gear ùn offre micca una camera. Allora s'è vo avete l'abitudine di fotografà e cose attraversu Gear 2 o Gear, allora perderete sta opzione cù Gear S. A funzione dominante di u pruduttu hè principalmente a visualizazione curva in u so frontale è, inseme cun ellu, u corpu curvo di l'orologio. Hè ancu curvatu è si mette megliu nantu à a manu, postu chì ùn hè più una superficia plana tipica chì pressu a manu. Ebbè, ancu s'è u corpu di u Samsung Gear S hè curvatu, vi farà sempre prublemi per un certu travagliu, è cusì quandu avete un documentu detallatu nantu à u vostru laptop, vi metterà rapidamente u watch.

Ma a bellezza hè solu oculata da u fronte, è, cum'è pudete vede, e parti "invisibili" rimanenti sò digià fattu di plastica. In u mo parè, questu degrada a qualità premium di u pruduttu, soprattuttu quandu u paragunemu cù, per esempiu, u Motorola Moto 360 o l'imminente. Apple Watch. Un materiale più premium, cum'è l'acciaio inossidabile, piacerebbe sicuramente è a vostra sudore ùn ferma micca definitivamente nantu à u pruduttu - è puderia esse sguassatu più rapidamente. À u fondu truverete allora trè elementi impurtanti. Prima di tuttu, hè un sensor di pressione di sangue. L'ultime hè avà un pocu più felice - per via di a superficia ben curvata, u sensoru si trova avà direttamente nantu à a manu, è a chance chì l'orologio misurà a vostra freccia cardiaca cun successu hè assai più altu quì chì cù u Samsung Gear 2, chì era drittu. A seconda funzione impurtante hè u cunnessu tradiziunale per u caricatore, chì descriveremu in un mumentu. È infine, ci hè u pirtusu per a carta SIM, chì hè custituitu da un corpu sanu chì avete da sguassà da u corpu di u pruduttu. Se ùn avete micca un strumentu per sguassà stu corpu, caccià a carta SIM hè abbastanza difficiule. Ma ci hè un mutivu per questu, hè di mantene l'impermeabilità di u pruduttu.

Latu Samsung Gear S

A carta SIM - a più grande rivoluzione in u mondu di i smart watches ?

Ebbè, quandu aghju mintuatu a carta SIM, aghju ancu ghjunghje à a novità più impurtante di tuttu u pruduttu. L'orologio Samsung Gear S hè u primu sguardu chì hà u so propiu slot SIM è dunque hà u putenziale di rimpiazzà u telefunu. Hanu. Ancu s'è u sguardu hà righjuntu u livellu induve solu un dispositivu seria abbastanza per a cumunicazione invece di dui, hè sempre dipendente di u telefuninu in tale manera chì a prima volta chì l'accende, duvete accoppià cù un telefunu compatible. per esempiu Galaxy Nota 4. Dopu à a cunfigurazione iniziale, chì si faci per via di l'applicazione Gear Manager, solu bisognu di utilizà l'orologio stessu per e funzioni cum'è fà chjamate o mandà missaghji SMS. Inoltre, riceverete notificazioni da e-mail o rete suciale, ma questu hè digià una funzione chì dipende di u vostru telefunu è funziona solu s'è vo site cunnessu à questu. A dependenza di un smartphone si manifestarà ancu sè vo vulete installà novi applicazioni nantu à u watch. A tenda di l'applicazioni hè accessibile solu in u telefunu, è ancu a cunfigurazione iniziale di novi applicazioni (per esempiu, Opera Mini) duverà qualchì tempu.

Pantalla Samsung Gear S

var sklikData = { elm: "sklikReklama_47926", zoneId: 47926, w: 600, h: 190};

L'orologi rimpiazzaranu i telefoni intelligenti? Chjama è sms:

Chjama cù l'orologio funziona in modu simile à i mudelli precedenti. In novu, l'orologio hà un parlante (à u latu) perchè ùn avete micca bisognu di altri accessori. Ebbè, cunziddi chì tutta a chjama hè forte, e vostre telefonate ponu esse intesu da l'altri populi, cusì dopu un pocu tempu hè chjaru per voi chì ùn sarete micca chjamate in u trasportu publicu. Allora vi principarmenti aduprà u watch per fà telefonu in privatu o, per esempiu, in vittura, quandu u watch servirà cum'è hands-free. Ebbè, fora di cullà chiama, allura vi tocca à fà u listessu gestu nant'à u picculu screnu di u watch chì vo fate nant'à u vostru Samsung. Tuttavia, a carta SIM in l'orologio cambia fundamentalmente a manera di cumunicà attraversu l'orologio - u Samsung Gear S s Galaxy A Nota 4 (o altri telefoni) cumunicanu principarmenti via Bluetooth, ma appena si disconnette da u telefunu, l'inviu di chjama hè attivatu automaticamente in u telefunu à a carta SIM chì avete in u watch, cusì ùn succederà mai più chì si avete. lasciate u telefuninu in casa per u weekend, chì truverete 40 chjamate perse! Questu piacerà ancu l'atleti chì volenu curriri durante l'estiu è hè chjaru chì ùn piglià micca un "brick" cun elli, chì rapprisentanu solu un altru pesu innecessariu.

A rivista Samsung Gear S

Grazie à a visualizazione più grande, hè avà pussibule di scrive missaghji SMS nantu à u watch, è quandu avete apertu l'applicazione Missaghji è creanu un novu missaghju, vi sarà dumandatu à inserisce u numeru di telefunu o u cuntattu à quale avete mandatu u messagiu è l'opzione di scrive u testu di u missaghju. Quandu toccu nantu à a parte più bassa di u screnu, hà da appughjà u schermu chjucu chì pudete vede sopra. Ma cumu si usa? Curiosamente, hè daveru pussibule di scrive SMS nantu à u watch, ma hè più difficiule chè s'ellu li scriveva via un telefuninu. Avete da chjappà e lettere, chì sò avà adattati per una schermu cù una larghezza di circa 2 cm, è solu scrive u nome di u nostru portale hà pigliatu circa un minutu - è hè solu 15 caratteri. Allora pudete imaginà quantu tempu ci vole à scrive un missaghju SMS più longu. Cusì avete aduprà a funzione solu in una emergenza, ma altrimente hè una di l'ultimi cose chì fate nantu à elli regularmente. Simile à navigà in Internet. Ùn hè micca una cosa male, ma una schermu di 2,5 inch ùn hè certamente micca ciò chì vulete navigà in Internet. Per esse in gradu di leghje u testu, avete da ingrandà l'imaghjini parechje volte. Simply - u più grande u display, u megliu, è u smartphone hè megliu per stu tipu d'attività.

Samsung GearS

Batteria

Per d 'altra banda, a visualizazione è u fattu chì probabilmente ùn site micca navigatu in Internet nantu à u watch hà un effettu pusitivu nantu à a vita di a bateria. A vita di a bateria ùn hà micca cambiatu assai malgradu a presenza di una antenna mobile, cusì vi ricaricate l'orologio ogni dui ghjorni - in certi casi ancu ogni 2,5 ghjorni. Per u fattu chì parlemu di l'elettronica chjuca cù una visualizazione è una antenna, questu hè un endurance sorprendente, è l'orologio hà dunque torna una resistenza megliu cà a maiò parte di i cuncurrenti. Fighjate cun Android Wear anu una durabilità cunsigliata di 24 ore è durabilità simili hè ancu dettu Apple à u so propiu Apple Watch, chì ùn sò micca venduti finu à l'annu dopu. Appena sguassate a carta SIM da u watch è trasfurmate l'orologio in un mudellu "dipendente" più classicu, a resistenza aumenterà parzialmente è u watch vi durà 3 ghjorni. Di sicuru, tuttu dipende ancu di quantu intensivamente utilizate l'orologio, è quandu site un corridore è avete l'app Nike+ Running nantu à u vostru sguardu, affettarà quandu mette l'orologio nantu à u caricatore.

Parlendu di a bateria, fighjemu un altru cumpunente impurtante è chì hè a carica. Ottene un adattatore piuttostu grossu cù l'orologio, chì inserisci in l'orologio è cunnette u cable d'alimentazione. Aghju trovu a cunnessione di l'adattatore (probabilmente per via di u corpu curvatu) un pocu più difficiuli ch'è cù u Gear 2. Ma dopu avè cunnessu à u watch, duie cose succede. Prima di tuttu, u watch hà da principià a carica. Ben intesu. È cum'è un bonus, a bateria nascosta in questu adattatore crudu cumminciarà ancu a carica, cusì Samsung hà datu una seconda batteria! Sè mai cuminciate à sente chì vi manca a vita di a batteria in u vostru sguardu è ne avete assolutamente bisognu (dicemu chì site andatu in una casetta per u weekend, lasciate u vostru telefunu in casa, pigliate solu u vostru orologio cun voi è si scappa). di batteria), avete bisognu di cunnette solu l'adattatore è cumincià à carricà a batteria in u vostru sguardu da ellu stessu. In a mo prova, anu carricatu 58% di a bateria, chì hà pigliatu circa 20-30 minuti.

Samsung GearS

Sensori è dials

È quandu site in natura durante l'estiu o andate in vacanze à u mare, l'orologio vi aiuterà à prutegevi da a radiazione UV. Nantu à u fronte, ghjustu accantu à u buttone Home, ci hè un sensor UV, chì, cum'è u u Galaxy Nota 4, avete bisognu di puntà à u sole è l'orologio calcularà u statu attuale di a radiazione UV. Questu vi aiuterà à determinà quale crema duvete applicà è s'ellu duvete veramente andà fora se ùn vulete micca brusgià. Tuttavia, probabilmente ùn puderà micca pruvà sta funzione à a mità di nuvembre / nuvembre. U fronte include ancu un sensoru di luce per l'illuminazione automatica, è in l'orologio ci hè ancu un accelerometru per assicurà chì quandu girate l'orologio versu voi, u screnu s'illumina automaticamente in modu chì pudete vede l'ora, u ghjornu, u statu di a bateria, u vostru passu. cunti o notificazioni.

Ciò chì vede nantu à a visualizazione dipende da a faccia di l'orologio chì sceglite è cumu persunalizà. Ci hè una decina di dialetti per sceglie, cumpresi i dui chì sò prumuvuti u più, è ci sò ancu dial digitali chì simpricimenti mostranu l'ora attuale nantu à un fondo chjaru. Ma in questu casu, l'orologio cumencia à perde u so incantu. Cù i dialetti, pudete stabilisce quale dati deve esse affissatu in più di u tempu, è certi dials si adattanu à l'ora attuale - in u mità di u ghjornu, sò forti blu, è quandu u sole tramonta, u sfondate cumencia à turnà. aranciu. È s'è e facci di sguardu preinstallate nantu à u vostru sguardu ùn sò micca abbastanza per voi, allora pudete scaricà altre facci di sguardu o app di creazione di sguardi da Gear Apps chì pudete aduprà nantu à u vostru telefunu. Li sincronizza via Gear Manager.

Samsung GearS

Curriculum vitae

In u mo parè, l'orologio Samsung Gear S hè u trigger di una rivoluzione chì ci deve preparà per u futuru - u ghjornu chì useremu orologi o dispositi simili invece di telefunini mobili per cumunicà cù u mondu. Anu purtatu una novità in a forma di supportu di a carta SIM (nano-SIM), grazia à quale pudete avà aduprà l'orologio senza avè da purtà u vostru smartphone cun voi in ogni locu. Pudete lascià in casa in modu sicuru, è grazia à a capacità di rinviamentu automaticu, se scollegate l'orologio da u telefunu, ùn succede micca chì avete mancatu chiamate, perchè saranu trasmessi à u dispositivu chì avete attualmente in u vostru telefunu. manu - chì hè un vantaghju soprattuttu per i corridori chì anu bisognu di portà u minimu di l'elettronica pussibule cù u pesu minimu pussibule. Ùn hè micca solu un vantaghju per i corridori, ma per l'attività all'aria aperta in generale, induve ùn vulete micca preoccupatu di scurdà / perde accidentalmente u vostru telefuninu. Pudete lascià in casa in modu sicuru, mentre chì e funzioni più impurtanti di u telefunu resteranu sempre cun voi.

Ma hà ancu i so svantaghji, è a visualizazione di l'orologio hè ancu troppu chjuca per voi per scrive comodamente missaghji nantu à ellu o navigà in Internet se scaricate un navigatore. E duie opzioni mi parenu più cum'è una suluzione d'urgenza, chì ci hè solu in casu chì avete veramente bisognu di mandà un missaghju SMS in un mumentu chì ùn avete micca u vostru telefunu à manu è sapete chì ùn l'avete micca cun voi per qualchì tempu. Tuttavia, l'orologio hè sempre un aghjuntu à u telefuninu, ùn u rimpiazza micca, è vi sentirete questu a prima volta chì l'accendete, quandu l'orologio duverà esse accumpagnatu cù un smartphone compatible è duvete esse. cunnessu à u telefunu ancu quandu vulete installà novi applicazioni. Allora, s'è vo circate un sguardu chì hè più indipindenti, sceglite definitivamente u Samsung Gear S. Ma s'ellu ùn vi importa micca è ùn avete micca bisognu di fà chjamate attraversu l'orologio ancu quandu lasciate u vostru telefuninu in casa, vi pò fà cù a generazione più vechja, chì offre una camera in più di una visualizazione più chjuca.

Samsung GearS

var sklikData = { elm: "sklikReklama_47925", zoneId: 47925, w: 600, h: 190};

Foto autore: Milan Pulc

U più lettu d'oghje

.