Chiudi annunziu

Samsung Powerbot VR9000Bratislava, u 10 di dicembre di u 2014 - A cumpagnia Samsung Electronics Czech è Slovak hà da cumincià à vende un novu aspiratore roboticu nantu à i mercati cechi è slovacchi u 15 di dicembre. Powerbot VR9000. Si distingue una putenza di aspirazione sin'à 60 volte superiore à quella di l'aspiratori robotici convenzionali è grazia à tecnulugii avanzati, permette una pulizia di pavimenti cumplettamente automatica è massima cunfortu.

U Powerbot VR9000 elimina e limitazioni di l'aspiratori robotichi convenzionali è aspira veramente a polvera. L'alta putenza di aspirazione hè grazie à a tecnulugia avanzata Inverter digitale è annuncia u principiu di una nova era di pulizia. Nozzle cù una spazzola a mità di longu hà una portata assai più larga è cusì assicura una pulizia più veloce è più efficace. Inoltre, a tecnulugia unica CycloneForce reduce significativamente u risicu di l'otturazione di u filtru è guarantisci un altu rendimentu per un bellu pezzu. Modernizatu u sistema di sensori FullView Sensor permette un muvimentu veloce è fluidu di l'aspiratore per una pulizia accurata è efficace. Grâce à un ensemble de capteurs qui minimisent les angles morts, il évite habilement les obstacles.

"Samsung Powerbot VR9000 renderà e faccende domestiche di ogni ghjornu più faciule per l'utilizatori. Facilita significativamente l'aspiratore, è dunque diventerà certamente un aiutu insustituibile per tutti quelli chì volenu sbarazzarsi di i duveri stereotipati assuciati à a pulizia di a casa ". dice Denisa Čarná, direttore di produttu per i picculi apparecchi in casa Samsung Electronics Czech and Slovak.

Samsung Powerbot VR9000

Alta putenza di aspirazione

Unu di i più grandi vantaghji chì Samsung offre à i cunsumatori per mezu di l'aspiratore Powerbot VR9000 hè l'eccellente putenza di aspirazione, chì hè un criteriu chjave per l'aspiratore.

Hà trè caratteristiche chjave:

  1. Tecnulugia intelligente Inverter digitale crea una putenza di aspirazione chì hè sin'à 60 volte più altu ch'è

in aspiratori robotici convenzionali. Samsung furnisce una garanzia di 10 anni nantu à a tecnulugia Digital Inverter.

  1. Più grande spazzola di tamburinu hà un scopu assai più largu. U Powerbot VR9000 ùn usa micca spazzole laterali, per quessa, hè menu prubabile di s'imballà in cavi o fibre di catifa.
  2. Grazie à a tecnulugia rivoluzionaria CycloneForce u Powerbot VR9000 mantene un altu putere di aspirazione per un bellu pezzu. Crea una forza centrifuga forte chì gira e particelle di polvera in a camera interna, chì separa a terra è a polvera da l'aria, chì si stalla in seguitu in a camera esterna di u cuntainer di polvera. U filtru in l'aspiratore Powerbot VR9000 ferma dunque pulitu per un tempu più longu è impedisce à l'aspiratore di intascà.

Samsung Powerbot VR9000

Ùn vi preoccupate micca chì a pulizia s'impaccherà in qualchì locu

I cunsumatori ùn anu micca da preoccupassi di truvà u Samsung Powerbot VR9000 parcheggiatu cù una batteria morta in un locu trà i mobili, lascendu a casa disordinata. Stu aspiratore roboticu hè dotatu di un sensoru d'alta prestazione FullView, chì permette à u dispusitivu di ricunnosce megliu l'ambienti in quale si move. U sistema di sensori aiuta à ricunnosce ancu ostaculi assai stretti è chjuchi in un angulu largu intornu à l'aspiratore, minimizendu cusì "punti cecchi". L'aspiratore pò dunque si move in modu sicuru in tutta a stanza è evite in modu intelligente tutti l'uggetti è bypassa i lochi induve puderia chjappà.

Facilitanu ancu u muvimentu Roti Easy Pass situatu nantu à i lati di u dispusitivu. Roti più grande cù un diametru di finu à 105 mm è capacità cresce sin'à 15 mm permettenu à l'aspiratore di superà facilmente ostaculi cum'è cavi o soglie di porta.

var sklikData = { elm: "sklikReklama_47926", zoneId: 47926, w: 600, h: 190};

Vacuums induve punti

Una caratteristica completamente unica di l'aspiratore Powerbot VR9000 hè u so nome Pulizia di punti. U cuntrollu remota cù un puntatore laser permette di indicà un certu locu chì deve esse puliti. Aspiratore va à u locu marcatu è l'aspira finu à chì u cuntrollu guida. Grazie à sta funzione, ùn hè più necessariu di portà u dispusitivu mentre hè in esecuzione induve hè necessariu di vacuum.

Samsung Powerbot VR9000

Cuncepitu per una casa megliu

L'aspettu sofisticatu è di moda di l'aspiratore Powerbot VR9000 hè duminatu da curve eleganti è una superficia attraente. U disignu innovativu hè à u stessu tempu una garanzia di capacità di pulizia eccellenti. L'aspiratore ùn hè più in a forma tonda classica, ma hà unu in a parte frontale cù una spazzola in forma di T, utilizatu in l'aspiratori classici di u pavimentu, cusì hè capaci di pulisce cù cura tutta a stanza, cumpresi i cantoni. Container trasparente CycloneForce mostra quanta polvara hà cullatu l'aspiratore, è pò esse facilmente separatu da u restu di u dispusitivu è scaricatu in u cestu di i rifiuti.

L'offerta include a variante di culore Airborne Copper cù l'equipaggiu superiore chì combina rame scintillante cù eleganti bianchi è neri.

Samsung Powerbot VR9000 serà vendutu nantu à u mercatu slovacu 15 dicembre à u prezzu di vendita suggeritu 970 € TVA inclusa (mudellu VR20H9050UW). À u principiu, serà dispunibule solu in u venditore Alza.sk.

Samsung Powerbot VR9000

var sklikData = { elm: "sklikReklama_47925", zoneId: 47925, w: 600, h: 190};

U più lettu d'oghje

.