Chiudi annunziu

Samsung OM75D-WPraga, u 16 di dicembre di u 2014 - Samsung Electronics Co., Ltd., presenta i display di a serie SMART Signage Outdoor OMD chì aiutanu l'imprese à aumentà l'effettu di a so presentazione in ambienti interni interni. Dopu à a visualizazione luminosa, viva è di risparmiu d'energia hè a tecnulugia di retroilluminazione LED di Samsung chjamata BLU. Ci hè duie serie di mudelli di display in dimensioni da 46 à 75 inch, chì ponu esse aduprati in diversi pannelli o cum'è display stand-alone.

Cù un disegnu slim sofisticatu, sensore di luminosità automaticu, Wi-Fi integratu è sistema di gestione di cuntenutu (CMS), i display commerciali Samsung OMD assicuranu una sperienza di visualizazione straordinaria sia per l'affari sia per i clienti finali.

"A serie OMD di a nostra soluzione SMART Signage Outdoor cunfirma i sforzi di a nostra sucietà per furnisce à i clienti display efficienti in energia, ma di altu rendiment. Cù a so qualità di visualizazione è e funzioni migliurate, riempienu una lacuna in u mercatu di publicità esterna interna. Questu permette à l'imprendituri di creà è presentà facilmente messagi forti, vivi è attraenti ". disse Petr Kheil, direttore di e divisioni di l'elettronica di cunsumu, l'informatica è l'impresa di l'impresa di Samsung Electronics Czech è Slovak.

Visibilità senza rivali è efficienza energetica

I schermi esterni Samsung OMD anu una luminosità di 2 500 nits. Impressionanu cù una visibilità megliu è leghjibilità in ogni luce ambientale. U so altu rapportu di cuntrastu di 5: 000 permette una messageria visuale coherente, chjara è viva, à u cuntrariu di i display convenzionali posti direttamente in vetrine, induve u rapportu di cuntrastu scende significativamente quandu espostu à una fonte di luce più luminosa. I display OMD di Samsung sò ancu carattarizati da un cunsumu d'energia bassu, chì risponde à e dumande di l'imprese per riduce i costi quandu prisentanu missaghji digitale.

Samsung OM75D-W

Contenutu facilmente persunalizabile

I novi schermi sò dotati di u sistema di gestione di cuntenutu Magic Info Player S2, chì permette l'aghjurnamentu simplice di u cuntenutu, a publicazione è a cunfigurazione liscia attraversu a piattaforma integrata di Samsung Smart Signage (SSSP) di seconda generazione cù Wi-Fi integratu. Utilizendu l'uttellu di autore web, l'imprese ponu edità è creà cuntenutu prumutivu prufessiunale. Più di 200 mudelli pre-fatti, specifichi di l'industria sò inclusi.

U modulu Wi-Fi integratu furnisce una connettività mejorata, un cuntrollu migliuratu è una funziunalità aghjunta per risponde à i bisogni di l'imprese in tempu reale. Per esempiu, l'imprese ponu cullà u cuntenutu cù un dispositivu mobile o un urdinatore è pubblicà subitu, o urganizà u cuntenutu cù Wi-Fi integratu, Wi-Fi Direct o una cunnessione USB.

Samsung OM75D-K

var sklikData = { elm: "sklikReklama_47926", zoneId: 47926, w: 600, h: 190};

Flessibilità è durabilità

Samsung offre duie serie di mudelli, OMD-K è OMD-W, chì includenu schermi cù una diagonale di 46, 55 è 75 inch. Puderanu esse aduprati in diversi pannelli o cum'è display stand-alone.

  • OMD-K: a visualizazione di u kit hè ottimizzata per l'usu in custruzzioni persunalizati. Questa variante risponde à una larga gamma di usi è i bisogni di l'ambiente datu, cumprese passaggi, passaghji è spazii utilizati per l'orientazione è l'intrattenimentu.
  • OMD-W: u display hè ideale per l'usu in spazii esterni coperti cum'è un display stand-alone - per esempiu in vetrine. U pannellu posteriore esteticu oculta e cunnessione portu è l'alimentazione.

I schermi Samsung OMD sò stati apposta per furnisce prestazioni eccellenti in cundizioni esigenti grazia à l'alloghji LCD altamente durable, è ancu capaci di resiste à e cundizioni ambientali duru cumpresi temperature elevate è luce diretta è indiretta di u sole.

Samsung OM75D-W

Disegnu slim

U sofisticatu prufilu sottile di a visualizazione è u quadru cumpia ancu una funzione estetica, facendu un grande adattatu per i buttreghi di cusmetichi, i posti di divertimentu, i buttreghi o i fast food. U quadru slim, chì hà una larghezza generale di solu 15,8 mm quandu dui schermi sò cunnessi, face OMD a visualizazione ideale per creà pareti video cumpleti o pannelli stand-alone impressiunanti in vetrine.

I dispositi di a serie OMD sò digià dispunibili nantu à u mercatu cecu.

var sklikData = { elm: "sklikReklama_47925", zoneId: 47925, w: 600, h: 190};

U più lettu d'oghje

.