Chiudi annunziu

Galaxy S III mini KitKatQuandu aghju rivista un Samsung chì era solu uni pochi di mesi un annu fà Galaxy Cù u III mini, aghju scrittu chì hè un telefonu incredibilmente maravigghiusu per u so prezzu è u so prestazione, è a mo opinione ùn hà micca cambiatu assai da tandu. Ma ciò chì hà cambiatu hè a quantità di sperienza accumulata cun ellu, è cù u tempu ùn aghju micca solu scupertu tutte e so pussibulità, ma sfurtunatamenti ancu qualchì errore, u più fastidiosu di quale era u buttone mancante per traslassi l'applicazioni à a carta SD, l'absenza di chì cù u tempu per via di solu 5 GB di memoria interna hà cuminciatu à vede più è più.

Sfortunatamente, tutti i mudelli anu stu prublema Galaxy S III mini cù a designazione GT-I8190 o GT-I8190N è ancu s'ellu Samsung hè assai prubabilmente sà di questu, ùn ne face nunda è invece di aghjurnà u software, hà decisu di liberà un S III mini mejoratu cù a designazione VE ghjennaghju scorsu. chì hà una versione più nova di u firmware è un processore migliuratu. In ogni casu, ùn pudete micca trasfurmà u classicu S III mini in una versione VE, ùn importa quantu pruvate è se l'incapacità di utilizà una carta SD vi preoccupa o vulete solu avè un telefunu cù una versione più nova di u sistema operatore. Android, sta guida hè solu per voi.

//

Solu uni pochi d'anni fà, un aghjurnamentu di u sistema "manuale" avaria custava parechje ore di travagliu, ma u tempu hà avanzatu in tale manera chì questu compitu apparentemente cumplessu pò esse cumpletu in uni pochi decine di minuti, è in più senza u risicu di u vostru. smartphone diventendu un "brick", vale à dì un pezzu di hardware rottu utilizzabile per ... quale sà chì. In più, a stallazione Androidper 4.4.4 o CyanogenMod 11 nantu à Samsung Galaxy Cù l'III mini, u telefunu accelera significativamente, perchè paragunatu à 4.1.2, KitKat hè più ottimizatu è a versione CyanogenMod hè ancu senza u TouchWiz spessu criticatu. Ma ùn cambia micca u fattu chì se installate 300 applicazioni in esecuzione in sfondate è altri 80 widgets in u vostru smartphone, cumu l'utilizatori Androidu spessu piace à fà è poi maledicà cumu u so "crap" hè terribilmente lento, pudete dì addiu à a fluenza.

In anticipu saria bè avvistà, chì durante u prucessu di lampassi una nova ROM, tutti i vostri dati d'utilizatori seranu persi è u telefunu serà in u stessu statu cum'è s'ellu avete appena acquistatu, cusì ricumandemu chì fate una lista di l'applicazioni chì utilizate, torna. up photos, musica è altri media à u vostru urdinatore, è spustà i vostri cuntatti à a carta SIM. È ciò chì avete bisognu? Samsung di sicuru Galaxy S III mini (GT-I8190) caricatu almenu 50%, PC, cable USB per cunnette u telefunu à u PC, installatu necessariu cunduttori un prugramma Odin3.

Se tuttu hè cumpletu, pudemu principià a prima di trè parte di a prucedura, chì pò parenu longu, ma in a finale hè solu un mumentu. A prima parte hè nantu à a radica di u smartphone stessu.
(Per piacè nutate chì l'arradichera annulla a vostra guaranzia, postu chì hè un accessu micca autorizatu à u sistema, ma a radica hè assolutamente necessaria per caricate a vostra propria ROM. Fortunatamente, ci sò ancu varii "unroots" chì duveranu fà chì tuttu va bè in l'eventu di una reclamazione. )

  1. Da u ligame quì scaricate, installate è eseguite l'applicazione iRoot
  2. Avemu cunnette cù un cable USB Galaxy S III mini à PC
  3. In Settings> Opzioni di sviluppatore attivemu l'opzione "Debugging USB" (Debugging USB)
  4. iRoot detecta è prepara u dispusitivu per a radica dopu l'aghjurnamentu di a basa di dati
  5. Cliccate nant'à u buttone "ROOT" (vede l'imagine)
  6. U dispusitivu hà da ràdica è reboot dopu à un tempu
  7. Rooting u vostru dispusitivu hè fattu.
  8. Sè vo aduprate un antivirus in u vostru smartphone, prubabilmente hà da signalà a presenza di un virus in una di e novi applicazioni, ma ùn ci hè nunda di preoccupari, cusì scegliemu l'opzione "ignore" o qualcosa simili.

iRoot

A prima parte hè daretu à noi, avà hè u tempu di cullà u nostru modu di ricuperazione à u smartphone, grazia à quale pudemu allora carichi a nostra propria ROM persunalizata, i.e. Android 4.4.4 KitKat, rispettivamente CyanogenMod 11.

  1. Da u ligame quì scarichemu à u PC ClockworkMod, u schedariu recovery.tar.md5 avemu estratto da l'archiviu
  2. Eseguimu Odin3
  3. Spegneremu Galaxy Cù u III mini è entremu in u modu di scaricamentu. Avemu da ghjunghje sin'à pressu u buttone vulume falà, u buttone di casa è u buttone putenza à u listessu tempu nant'à u dispusitivu chì hè disattivatu, finu à vede u screnu cù a inscription "WARNING".
  4. Aduprà u buttone vulume up per cuntinuà à scaricà u modu.
  5. In Odin3, cliccate nantu à "AP" (o "PDA", varieghja da a versione) è selezziunate u schedariu recovery.tar.md5
  6. Fighjemu chì in più di "AP", solu u "Auto Reboot" è "F. Reset Time", o faremu cusì (vede l'imagine)
  7. U smartphone deve esse cunnessu à u PC, è ancu i drivers citati installati è "Debugging USB" attivatu.
  8. Avemu cliccà nant'à u buttone "START".
  9. ClockworkMod serà caricatu nantu à u vostru dispositivu, Galaxy U S III mini riavvia dopu un pocu tempu
  10. Dopu qualchì seconde da u riavviu, a carica di u modu di ricuperazione persunalizata deve esse cumpleta

Odin

U dispusitivu hà avà u so propiu modu di ricuperazione in a forma di ClockworkMod. Qualchidunu pò preferite TWRP, ma pò avè un prublema di verificazione quandu lampendu a ROM. Avà l'ultima parte hè davanti à noi, chì carica a ROM stessu.

  1. Sè tutti i passi discrittu sopra sò cumpleti, avemu da scaricà à u PC da i ligami dati CyanogenMod 11 a Pacchettu Google Apps
  2. Hè ancu pussibule di scaricà un pacchettu cù parechje applicazioni incl. per esempiu Google Chrome, ma pò esse un prublema di dimensione durante a stallazione, ma l'applicazioni supplementari ponu sempre esse scaricate da Google Play Store
  3. !Ùn estramu nunda !
  4. Copiemu i schedarii .ZIP telecaricati in ogni locu nantu à a carta SD di u telefunu, o ancu in a memoria interna di u telefunu.
  5. Spegnemu u telefunu è accendemu in modu di ricuperazione tenendu u buttone di vulume, u buttone di casa è u buttone d'alimentazione à u stessu tempu per circa 10 seconde.
  6. In u modu di ricuperazione, movemu su / giù usendu i buttoni per aumentà / diminuite u voluminu, cunfirmà a scelta premendu u buttone di putenza
  7. In u modu di ricuperazione, selezziunate l'opzione "sguassate dati / resettore di fabbrica", dopu "sguassate a partizione di cache" è in "Avanzate" selezziunate "sguassate cache dalvik".
  8. Selezziunamu l'opzione "installà zip da sdcard", seguita da "scegli zip da sd esternacard“
  9. Truveremu un schedariu .zip cù CyanogenMod cù un nome simile à "cm11.0_golden.nova..." è installate.
  10. Puderemu fà u listessu cù u pacchettu di applicazioni Google chì u nome principia cù "pa_gapps"
  11. Se tuttu hè fattu, selezziunate l'opzione "reboot system now" è u dispusitivu riavviarà
  12. A prima accensione duverebbe piglià uni pochi di minuti, ma se l'attesa hè più longa di 5-10 minuti, tenete premutu u buttone di putenza, u dispusitivu riavviarà, sta volta digià successu.
  13. Ancu prima di accende, alcune applicazioni sò aghjurnati
  14. È hè fattu ! Pone u vostru propiu Galaxy Cù III mini cum'è avete bisognu, Android KitKat nantu à stu dispusitivu hè veramente maravigghiusu è ùn vi dispiacerà definitivamente a vostra decisione di aghjurnà u sistema, hè un bellu cambiamentu da 4.1.2 in ogni modu, cumpresu u muvimentu di l'applicazioni à a carta SD chì funziona! (vede i ritratti)

Galaxy S III mini KitKatGalaxy S III mini KitKatGalaxy S III mini KitKat

Galaxy S III mini KitKatGalaxy S III mini KitKat

Per Samsung Galaxy CyanogenMod 12 s hè ancu dispunibule cù u III mini Androidem 5.0.1 Lollipop, ma l'attuale beta build crashes assai è hè instabile, più senza camera di travagliu. A prucedura datu quì hè esclusiva di Samsung Galaxy S III mini (GT-I8190), ma per parechji altri Android Dispositivu, l'installazione di una ROM persunalizata hè simile è spessu difiere solu per scaricà una versione ROM diversa da un ligame quì.

//

U più lettu d'oghje

.