Chiudi annunziu

Samsung-LogoLas Vegas, u 6 di ghjennaghju di u 2015 - BK Yoon, presidente è CEO di Samsung Electronics, hà dumandatu à e cumpagnie per esse più aperte è cullaburatori in l'Internet di e Cose à u CES di Las Vegas, chì Samsung dice chì porta à infinite pussibulità per u so usu.

"L'Internet di e Cose hà u putenziale di trasfurmà a nostra sucità, a nostra ecunumia, è a manera di vivemu a nostra vita". hà dettu BK Yoon, presidente è CEO di Samsung Electronics. "Hè a nostra rispunsabilità di riunite cum'è industria è in tutti i settori per rializà cumplettamente a prumessa di stu cuncettu". 

BK Yoon hà ancu enfatizatu chì l'Internet di e Cose deve fucalizza nantu à e persone è adattà à a so vita di ogni ghjornu quantu pussibule. "L'Internet di e Cose ùn hè micca nantu à e cose. À u cuntrariu, si tratta di persone. Ogni persona hè in u centru di tutte e tecnulugii chì utilizanu, è l'Internet di e Cose hà da evuluzione, adattazione è cambiamentu constantemente secondu i bisogni umani ". disse BK Yoon.

L'era di l'Internet di e Cose hè digià ghjunta, è Samsung Electronics presenta avà i prossimi mumenti chjave in u so sviluppu. Da u 2017, tutti i televisori Samsung susteneranu l'Internet di e Cose, è in cinque anni tuttu u hardware Samsung serà "IoT-ready".

Un fattore impurtante per l'espansione di l'Internet di e Cose sò i sviluppatori stessi. In sustegnu à u sviluppu, BK Yoon hà cunfirmatu chì Samsung Electronics investirà più di $ 2015 milioni in a cumunità di sviluppu in 100.

BK Yoon Internet di e Cose

Sviluppu di dispusitivi è cumpunenti IoT 

In l'era di l'Internet di e Cose, i sensori seranu assai avanzati è perfettamente elaborati. I cumpunenti chjave seranu più compacti è efficienti energetichi.

BK Yoon hà introduttu sensori avanzati chì sò capaci di diagnosticà l'ambiente di l'utilizatori è offre una soluzione o serviziu adattatu. Per esempiu, un sensoru tridimensionale hè avà sviluppatu per detectà u minimu muvimentu.

Samsung Electronics hè ancu travagliatu nantu à chips di a prossima generazione, cum'è u chip integratu "package on package" (ePOP) è u Bio-Processor, chì sò assai efficienti in energia è abbastanza compatti per esse parti di una larga gamma di dispusitivi, cumprese mobile è wearables.

"Aumentà u numeru di i dispositi IoT è u sviluppu di i cumpunenti chì li alimentanu hè u primu passu per rializà l'idea stessa di IoT". hà dettu BK Yoon, aghjustendu: "L'annu passatu avemu pruduciutu più di 665 milioni di unità di sti dispositi, è di sicuru u numeru continuerà à aumentà. Avemu cuminciatu à scopre u valore oculatu in i dispositi cunnessi è e cose chì ci circundanu ogni ghjornu ".

BK Yoon Internet di e Cose

Un ecosistema apertu

Sicondu BK Yoon, l'apertura hè un fattore chjave per u sviluppu di l'Internet di e Cose, è Alex Hawkinson, direttore di SmartThings, sustene ancu l'idea di Samsung di infrastruttura aperta.

"Per chì l'idea di l'Internet di e Cose riesce, deve esse un ecosistema apertu", Hawkinson hà dettu. "Qualunque dispositivu cù qualsiasi piattaforma deve esse capace di cunnette è cumunicà cù l'altri. Travagliemu duramente per ottene questu, mettendu prima l'utilizatore, l'opzione è a libertà di scelta. A nostra piattaforma SmartThings hè avà cumpatibile cù a più larga cartera di dispositi chè qualsiasi altru ". 

BK Yoon Internet di e Cose

Supportu di a cumunità di sviluppu 

Samsung Electronics hè pienamente cuscente di u valore è u rolu di i sviluppatori è ferma fermamente chì i sviluppatori ghjucanu un rolu chjave in l'era IoT.

"Hè per quessa chì simu impegnati à sustene a cumunità di sviluppatori", Yoon hà ricurdatu è cumpletu. "Solu se travagliammu inseme pudemu creà un futuru megliu". aghjunse Yoon. 

Comu parte di stu impegnu, BK Yoon hà annunziatu chì Samsung investirà più di $ 2015 milioni in 100 per sustene a so cumunità di sviluppatori, rinfurzà i prugrammi di educazione è aumentà u numeru di riunioni di sviluppatori internaziunali.

var sklikData = { elm: "sklikReklama_47926", zoneId: 47926, w: 600, h: 190};

Cullaburazione trà e industrie 

Samsung Electronics crede chì l'Internet di e Cose hà un impattu largu, assai più grande di l'industria di l'elettronica di u cunsumu attuale. Serà parte di ogni aspettu di a vita umana è rivoluzionarà ogni industria. In ogni casu, per chì l'Internet di e Cose sia successu, hè necessariu per e cumpagnie di l'industrii individuali per travaglià inseme per creà l'infrastruttura IoT necessaria. A cooperazione permetterà di furnisce servizii persunalizati à l'utilizatori.

"Una cumpagnia o una industria ùn pò mai sfruttà è furnisce u pienu potenziale di l'Internet di e Cose. Ci hè bisognu di vede oltre, in tutte e industrie, è solu travagliendu inseme pudemu migliurà a vita di tutti noi ". cunclusu BK Yoon.

BK Yoon Internet di e Cose

var sklikData = { elm: "sklikReklama_47925", zoneId: 47925, w: 600, h: 190};

U più lettu d'oghje

.