Chiudi annunziu

TizenMentre vene pianu pianu informace circa i primi smartphones Tizen, Samsung hà decisu di fà un passu maiò. In parte di l'espansione di u so propiu ecosistema Tizen, sia in quantu à hardware o software, i rapprisentanti di a cumpagnia si sò scontrati cù u direttore esecutivu di a cumpagnia taiwanese MediaTek, ben cunnisciuta in Asia per a produzzione di semiconduttori, per discutiri di a cooperazione in crescita. a portata è a popularità generale di Tizen.

In u passatu, Samsung hà utilizatu chipsets da MStar in i so prudutti, ancu finu à u 60% di tutti i prudutti elettronichi da a cumpagnia sudcoreana sò supposti avè a tecnulugia di MStar, ma hè stata compru da MediaTek l'annu passatu è di colpu diventò u sicondu più grande. venditore di SoC per smartphones, immediatamente dopu Qualcomm. À u listessu tempu, offre prezzi ragiunate, è a cooperazione cù MediaTek duverebbe aiutà significativamente à Samsung à riduce i prezzi di i prossimi smartphones Tizen.

Per avà, Samsung usa u so propiu Tizen OS in TV, camere, orologi è certi smartphones, ma in u futuru vole espansione considerablemente a so gamma di prudutti Tizen, è MediaTek deve diventà u principale fornitore di SoC, chì, grazia à i so prezzi bassi citati. , si inserisce perfettamente in a strategia attuale di Samsung, quandu a cumpagnia vole liberà smartphones accessibili à più persone in risposta à a caduta abismala di i profitti in u terzu trimestre di l'annu passatu.

// < ![CDATA[ // < ![CDATA[ // < ![CDATA[ //Tizen

// < ![CDATA[ // < ![CDATA[ // < ![CDATA[ //* Fonte: Tizen Indonesianu

U più lettu d'oghje

.