Chiudi annunziu

Logo Renault SamsungA cooperazione à longu andà trà Samsung è Renault hà culminatu in una altra innuvazione. Questa volta, u giant sudcoreanu hà annunziatu a terza generazione di u popular SM5 Nova, chì hè in realtà un lifting di Renault Latitude. A terza generazione hè impurtante per Samsung, postu chì u mudellu SM5 hè una forza motrice per a cumpagnia di vittura è mentre chì u primu mudellu hà ricevutu 700 ordini à ghjornu, u mudellu di l'annu passatu hè statu compru da circa 2 500 clienti ogni mese. In quantu à u disignu, u mudellu 2015 fucalizza principarmenti in u fronte, induve l'ingegneri anu cambiatu a maschera di fronte. Hè principalmente carattarizatu da una quantità maiò di cromu chì prima.

I cambiamenti ùn si fermanu à u fronte di a vittura è u Samsung SM2015 Nova 5 offre un paraurti riprogettatu cù novi luci di nebbia LED. Per un cambiamentu, novi elementi decorattivi sò stati aghjuntu à a parte posteriore di a vittura, chì abbellisce u disignu di u veiculu. Ancu novi sò novi dischi è retrovisori cù segnali di volta integrati. In l'internu, i plastichi di qualità più altu sò stati utilizati in l'equipaggiu basicu, è l'equipaggiu più altu prupone pannelli di lignu per un cambiamentu. Avemu ancu scuntrà a funzione Hi-Pass à u specchiu retrovisore, grazia à quale hè pussibule cunghjuntà un smartphone cù un computer di bordu. È mentre simu in questu, u novu SM5 offre u sistema multimediale R-Link2 cù ancu più funzioni è applicazioni.

Sottu u cappucciu si nasconde un mutore di benzina di dui litri cù una putenza di 141 cavalli. Puderete ancu aspittà a trazione di front-wheel è una trasmissione CVT. Un altru mudellu prupone un mutore 1,6L turbocharged cù 190 cavalli è hè assuciatu cù una trasmissione EDC dual-clutch. U terzu hè un diesel di 1,5 litri cù 110 cavalli, ancu cù una trasmissione EDC. U quartu mudellu hè un LPI di dui litri, ma ancu LPG ùn hè micca prublema per questu. Cum'è i primi dui litri, questu offre ancu una CVT è 140 cavalli. Samsung stima chì 60% di i cumpratori sceglienu stu mudellu, è 5 30 persone sò previste per cumprà u Samsung SM000 questu annu.

Samsung SM5 Nova

Samsung SM5 Nova

Samsung SM5 Nova

var sklikData = { elm: "sklikReklama_47926", zoneId: 47926, w: 600, h: 190};

Samsung SM5 Nova

Samsung SM5 Nova

var sklikData = { elm: "sklikReklama_47925", zoneId: 47925, w: 600, h: 190};

* Fonte: autoforum.cz

Temi:

U più lettu d'oghje

.