Chiudi annunziu

Samsung Galaxy Nota EdgeBratislava, u 12 di ghjennaghju di u 2015 - Samsung Electronics Czech and Slovak annuncia l'iniziu di a vendita di u smartphone longu aspittatu GALAXY Nota Edge nantu à u mercatu slovacu. Cumminendu u S Pen mejoratu, un display extra-grande è unicu di alta qualità, furnisce GALAXY Note Edge hè un strumentu di cumunicazione unicu è putente per i so utilizatori.

Samsung GALAXY Nota Edge serà vendutu in Slovacchia durante ferraghju esclusivamente in i magazzini di marca Samsung in Bratislava (Bory Mall, Central), Košice (Aupark) è Nitra (CENTRO) per un prezzu di vendita suggeritu di 839 € cumpresu IVA.

Alte prestazioni è tuttu sottu u to pulgaru

GALAXY Note Edge hà un eccezziunale 5,6-inch Quad HD + (2560 × 1440 + 160) Display Super AMOLED, chì trasmette una maghjina più pulita è luminosa cun cuntrastu più profondu, anguli di vista megliu è una risposta assai rapida in l'ordine di millioni di secondu. GALAXY Note Edge hè un altru puntu di riferimentu in a percepzione di un dispositivu mobile intelligente. Parmette à i so utilizatori un accessu assai veloce à l'infurmazioni grazia à schermu curvatu unicu, nantu à quale l'applicazioni, e notificazioni è e funzioni più usate sò constantemente affissate, ancu quandu a tappa protettiva hè chjusa - tuttu hè accessibile solu mettendu u pollice. Tutte e notificazioni impurtanti sò ancu mostrate à l'utilizatore nantu à u screnu Screen Edge mostra mentre vede video senza disturbà.

U grande schermu rende pussibule grazia à a funzione Multi Windows fà più di una cosa à u stessu tempu. L'utilizatore sceglie s'ellu vole apre una applicazione specifica in u screnu pienu, in a mità di questu, o cum'è una finestra pop-up, è ancu facilmente move e finestre individuali intornu à u screnu cù un dito o una penna.

Samsung GALAXY U Note Edge offre ancu un sistema di cattura avanzatu chì assicura foto è video più chjaru è più puliti. 16-megapixel a camera posteriore hè dotata di a funzione Smart Optical Image Stabilizer, chì cumpensà u tremore è estende automaticamente l'esposizione in poca luce. A camera frontale offre una risoluzione 3.7 megapixels cù f1.9 è permette di sparà da un angolo di 90 ° è un angolo di vista largu finu à 120 °. L'utilizatore apprezzerà questu quandu pigliate selfie di gruppu.

Una larga selezzione di funzioni avanzate apre novi pussibulità per l'utilizatori. Cum'è GALAXY Nota 4 offre funzioni di "ricarica rapida". Cumpilation veloce a modu di risparmiu energeticu estremu, hà parechji microfoni è un parlante migliuratu, un sensoru di impronta digitale per a prutezzione di dati persunali, o sensore UV.

Samsung GALAXY U Note Edge serà dispunibule in Charcoal Black è Ice White.

Galaxy Nota Edge

var sklikData = { elm: "sklikReklama_47926", zoneId: 47926, w: 600, h: 190};

Specificazioni tecniche GALAXY Nota Edge 

Rete

2.5G (GSM / GPRS / EDGE): 850/900/1800/1900 MHz

3G (HSPA + 42 Mbps): 850/900/1900/2100 MHz

4G (LTE Cat 4 150/50Mbps) o 4G (LTE Cat 6 300/50Mbps)

* Pò varià da paese à paese.

prucissuri

Processore quad-core da 2,7 GHz

Mostra

5,6 pollici (141.9 mm) Quad HD+ Super AMOLED (2560 x 1440 + 160)

Sistema upirativu

Android 4.4 (KitKat)

Camera

Posteriore: 16 Megapixel Auto Focus cù Smart OIS

Frontale: 3,7 Megapixels cù f1.9

Camera posteriore: funzione HDR (sfumature ricche), messa a fuoco selettiva, selfie da camma posteriore, faccia di bellezza, ripresa di tour virtuale, scatto è più, camera doppia

Camera frontale: Selfie, funzioni Wide Selfie

Video

Codecs: H.264, MPEG-4, H.263, VC-1, WMV7, WMV8, Sorenson Spark, MP43, VP8, Registrazione è riproduzione: finu à UHD

Audio

Codecs: MP3, AAC/AAC+/eAAC+, WMA, AMR-NB/WB, Vorbis, FLAC(*)

(*) Supportu audio d'alta qualità (~ 192KHz, 24 bit).

Funzioni mudificate di S Pen

Air Command: Memo d'Azzione, Scrittura di Screen, Clip Image, Selezzione Intelligente,

Nota S, Nota Snap, Ingressu direttu di penna

Funzioni di valore aghjuntu

Multi Finestra
Modu di risparmiu Ultra Potenza
Dictaphone (Modu Normale, Modu Intervista, Modu Reunione, Memo Vocale)
Scaricate booster
Cù Salute 3.5
Screen Lock dinamica
Briefing
Edge screen UX: Interazione rivoltante, App immersive (Camera, Video, S Note),

Ticker board, Express me, Quick Tools, Night Clock, etc

servizii mobili di Google

Chrome, Drive, Photos, Gmail, Google, Google+, Configurazione Google, Hangouts, Maps, Play Books, Play Games, Play Newsstand, Play Movie & TV, Play Music, Play Store, Voice Search, YouTube

Connettività

WiFi 802.11 a/b/g/n/ac (HT80) ECCETTO PCIe

GPS / GLONASS / Beidou

NFC, Bluetooth® v 4.1 (BLE, ANT+)

LED IR (Controllu Remote), USB2.0, MHL 3.0

Sensori

Gestu, Accelerometer, Geo-magneticu, Giroscopiu, RGB, IR-LED

Prossimità, Barometru, Sensor Hall, Sensor di impronte digitali, UV, Monitor di Frequenza Cardiaca, SpO2 (secondu u paese di vendita)

Memoria

32/ 64 GB di memoria interna+ slot microSD (finu à 128 GB)

3GB RAM

Dimensioni

151,3 x 82,4 x 8,3mm, 174g

Batteria

Batteria standard, Li-ion 3.000 mAh, carica rapida (Carica rapida adattativa è QC2.0)

Samsung Galaxy Nota Edge

* A dispunibilità di cuntenutu individuale pò varià da paese.

* Tutte e funzioni, caratteristiche, specificazioni è altre informazioni di u produttu cuntenute in stu documentu, cumprese, ma senza limitazione, i benefici di u produttu, u disignu, u prezzu, i cumpunenti, u rendiment, a dispunibilità è e caratteristiche, sò sottumessi à cambià senza avvisu.

var sklikData = { elm: "sklikReklama_47925", zoneId: 47925, w: 600, h: 190};

U più lettu d'oghje

.