Chiudi annunziu

Samsung Virtual FlameÀ u CES di questu annu, Samsung ci hà presentatu una idea interessante. Ùn era micca tantu un pruduttu tecnologicu, ma era una estensione interessante è utile di qualcosa chì simu abituati oghje. Samsung attirò l'attenzione à a tecnulugia Virtual Flame, chì vi mustrarà nantu à a stufa d'induzione chì hè attivata in una manera assai interessante. Invece di a superficia di a stufa stessu signalà à voi, riflette a luce da u LED cintrali per chì u focu virtuale hè prughjettatu direttamente nantu à a padedda o a pignatta.

Da una banda, hè visibile ancu da una distanza, è da l'altra banda, ci indica chì i giganti tecnulugichi ùn anu micca sopratuttu cù a tecnulugia finu à u puntu chì si scurdanu di e cose tradiziunali. Ancu s'ellu ci hè statu indicatu l'annu passatu da a squadra chì hà prisentatu Stufa retro, chì hà destinatu à u mercatu russu. In ogni casu, cum'è l'aghju citatu sopra, a resa di u focu hè assai megliu per i cocchi chì u LED brillanti sottu u vetru, chì pudete avè prublemi cù in vasi è pani più grande. Samsung hà ricunnisciutu chì parechje persone anu avutu prublemi cù i cocchi di induzione precedenti è a tecnulugia era più di un passu in daretu chì in avanti, disse. Sicondu ellu, rende u focu hè dunque una suluzione assai bona, cum'è a visualizazione pò cambià secondu u paràmetru di a stufa. A temperatura più alta, u focu più grande è luminoso, chì ricorda una stufa tradiziunale. Un totale di 15 livelli diffirenti sò programati in questu modu.

Tuttavia, a tecnulugia stessa ùn hè micca assai nova. Samsung hà presentatu per a prima volta in i Stati Uniti una mità di annu fà, in ghjugnu / ghjugnu 2014. À quellu tempu, hà introduttu a cucina Slide-In Range in u so propiu. Cullezzione Chef, Mentre chì unu di i mudelli presentava a tecnulugia Virtual Flame. In a mità di l'annu, secondu ellu, a tecnulugia chjappà è a ghjente hè assai più interessata in stu tipu di stufa chì in stufa d'induzione ordinaria. E cumu funziona veramente? Prima di tuttu, hè un ghjocu cù a luce. U focu virtuale hè in realtà un riflessu di a luce emessa da u LED oculatu sottu à a superficia di a cucina à induzione. Samsung hà avutu a risolviri qualchi prublemi tecnichi impurtanti prima. Frà l'altri cose, era necessariu di assicurà chì i LED puderanu sopra à temperature assai elevate, è anu ancu esse inclinatu currettamente per chì u focu era realistu. E sicuru, questu hè statu precedutu da una prova à longu andà per sviluppà "u focu ghjustu".

// < ![CDATA[ //

// < ![CDATA[ //* Fonte: Samsung Dumane

U più lettu d'oghje

.