Chiudi annunziu

Galaxy Nota 4 LED flip caseBratislava, 13 di ghjennaghju di u 2015 - À a funzione protettiva è estetica di i so casi flip, Samsung aghjusta una funzione cumpletamente nova, informativa. Ultimi Custodia flip LED cù una tasca pensata per Samsung GALAXY U Note 4 hè cumplettamente equipatu 119 LED distribuitu in 7 linee. Per mezu di mudelli di luce ingeniosi, hè u so pruprietariu subitu è ​​à u listessu tempu discretamente infurmatu per esempiu nantu à una chjama o missaghju entranti senza avè da verificà a visualizazione di u telefunu. I LED mostranu ancu ora attuale, statutu di a bateria, voluminu, sveglia, lettore di musica è notificazione di chjama persa.

U casu flip LED di Samsung cù una tasca si mette in u locu di a copertina posteriore GALAXY Nota 4, facennu a cunnessione cù u telefonu. A visualizazione di u smartphone pò esse cusì spenta è l'utilizatore serà sempre in cuntattu cù u so circondu. Quandu u casu hè apertu, u telefunu si accende automaticamente è vice versa quandu hè chjusu. Altre caratteristiche assai pratiche di u LED flip case includenu una sacchetta interna per almacenà una carta d'affari o una carta di pagamentu, per esempiu.

A tecnulugia rivoluzionaria di u casu LED flip cù una sacchetta da l'attellu di Samsung hè sottolineata da un prucessu di lussu. A superficia di pelle hè durable è piacevule à u toccu. U disignu, fattu à u più chjucu dettagliu, hè carattarizatu da bordi allinati precisamente è cuciture eleganti longu i bordi.

Custodia flip LED originale cù marca di tasca Samsung pre GALAXY U Note 4 serà dispunibule nantu à u mercatu slovacu in versioni grisgiu scuru, oru è borgogna 59,90 € cù TVA.

Galaxy Nota 4 LED flip case

var sklikData = { elm: "sklikReklama_47926", zoneId: 47926, w: 600, h: 190};

Galaxy Nota 4 LED Flip case d'oru

var sklikData = { elm: "sklikReklama_47925", zoneId: 47925, w: 600, h: 190};

U più lettu d'oghje

.